Gimmick Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Hei dere kreative mødre, fedre og resten av gjengen:) Har dere noen gode ideer til avdelingsnavn i barnehage? 0 Siter
Gjest Men det er meg, da! Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Syns ofte at sånne typiske barnenavn er litt fjollete, jeg. Feks. "Villa villekulla". Liker bedre et navn som beskriver de som er der... Liker altså bedre nøytrale navn uten at jeg har noen utrolig kreative forslag! 0 Siter
Dirflos79 Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Kva heiter barnehagen? F.eks Maurtua, med avd som skogmaur å andre maurtypar :-)) 0 Siter
muriel Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Kommer jo litt an på hvor ærlige man skal være i forhold til foreldrene. man kan jo velge kjedelige PK-nuperellnavn som Tertitten Soppen Lykkeland Nøtteliten Soria Moria.... Eller man kan fleske til med Lortegrauten Spøkelseskladden Bæsjekroken... Men hvis man VIRKELIG vil teste ut foreldrenes sans for humor (særlig hvis det er endel barn der med litt vel mye sprett i) så kan f.eks Dimmu Borgir Armageddon Mayhem være gøyale alternativer. 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 1, 2,3 og 4 En grei måte for barna å lære seg tallene på ellers er jo greit med navn som barna klarer å uttale fra tidlig alder. 0 Siter
stromme Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Nord Sør Øst Vest ....alt etter i hvilken retning avdelingene ligger ) 0 Siter
Gjest i vår barnehage Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 i vår barnehage heter avdelingene Pingvinen, Delfinen, Sjøstjernen og Krabben 0 Siter
dolores83 Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Kommer jo litt an på hvor ærlige man skal være i forhold til foreldrene. man kan jo velge kjedelige PK-nuperellnavn som Tertitten Soppen Lykkeland Nøtteliten Soria Moria.... Eller man kan fleske til med Lortegrauten Spøkelseskladden Bæsjekroken... Men hvis man VIRKELIG vil teste ut foreldrenes sans for humor (særlig hvis det er endel barn der med litt vel mye sprett i) så kan f.eks Dimmu Borgir Armageddon Mayhem være gøyale alternativer. Haha, den barnehagen _må_ mine kommende barn gå i, det er jo klart som blekk:D 0 Siter
pekkaline Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Hompetitten (teia) Leikeståva Mikkel (rev)-stua Tøfflus Marihøna Diddl spiderman tornerose Gullungen eller gullgruva Gull-dulten el toppen playmo duplo lego perlemor Titten-tei Svanen Kråka ugla Hehe, dette ble vel noe for sprøtt. Lykke til med navn! 0 Siter
Søssa Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Nevøen viste meg rundt i sin barnehage, og fortalte at avdelingene het Gran Furu Eik Hvilken han tilhørte har jeg selvfølgelig glemt, uten at det spiller noen rolle i denne tråden. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Kommer jo litt an på hvor ærlige man skal være i forhold til foreldrene. man kan jo velge kjedelige PK-nuperellnavn som Tertitten Soppen Lykkeland Nøtteliten Soria Moria.... Eller man kan fleske til med Lortegrauten Spøkelseskladden Bæsjekroken... Men hvis man VIRKELIG vil teste ut foreldrenes sans for humor (særlig hvis det er endel barn der med litt vel mye sprett i) så kan f.eks Dimmu Borgir Armageddon Mayhem være gøyale alternativer. Jeg må innrømme at jeg synes litt synd på 2-åringene i den barnehagen, som skal lære seg å uttale alle de avdelingsnavnene dine 0 Siter
Gjest se på beliggenhet Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Ligger barnehagen i nærheten av sjø og strand? Så kan dere finne navn her. Eller noe fra Egner eller en annen god gammel? Navn fra kardemommeby eller eventyr. Årstidene. 0 Siter
flisa Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Syns ofte at sånne typiske barnenavn er litt fjollete, jeg. Feks. "Villa villekulla". Liker bedre et navn som beskriver de som er der... Liker altså bedre nøytrale navn uten at jeg har noen utrolig kreative forslag! (enig) 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 I vår barnehage er det avdelingsnavn som Hvitveisen. Blåveisen, Blåklokkene, Hestehoven, Skogstjernene.. 0 Siter
Gimmick Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 I vår barnehage er det avdelingsnavn som Hvitveisen. Blåveisen, Blåklokkene, Hestehoven, Skogstjernene.. Faller nok på noe i den duren ja:) 0 Siter
Gimmick Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 Ligger barnehagen i nærheten av sjø og strand? Så kan dere finne navn her. Eller noe fra Egner eller en annen god gammel? Navn fra kardemommeby eller eventyr. Årstidene. Takk for bra tips:) Ofte ting man ikke tenker på selv:) 0 Siter
Gimmick Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 Nevøen viste meg rundt i sin barnehage, og fortalte at avdelingene het Gran Furu Eik Hvilken han tilhørte har jeg selvfølgelig glemt, uten at det spiller noen rolle i denne tråden. Ja, sånne navn er fine!! Blir nok noe helt "vanlig" 0 Siter
Gimmick Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 Hompetitten (teia) Leikeståva Mikkel (rev)-stua Tøfflus Marihøna Diddl spiderman tornerose Gullungen eller gullgruva Gull-dulten el toppen playmo duplo lego perlemor Titten-tei Svanen Kråka ugla Hehe, dette ble vel noe for sprøtt. Lykke til med navn! hehe, bare morro med annerledes forslag.. leter jo etter ting jeg ikke har tenkt på før:D 0 Siter
Gimmick Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 i vår barnehage heter avdelingene Pingvinen, Delfinen, Sjøstjernen og Krabben søtt:) Jeg elsker delfiner! Bør vel ha førstepri på en sånn avd evt 0 Siter
Gimmick Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 Nord Sør Øst Vest ....alt etter i hvilken retning avdelingene ligger ) Det høres bra ut, men 1 og 2 da.. Må numerere flere sør, nord etc.. stor barnehage:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.