Gå til innhold

overdriver jeg

Anbefalte innlegg

Gjest sanniia
Skrevet

bor i en leilighet med to andre jenter. Den ene av dem både jobber og går skole, så skjønner hun er mye sliten. Men hun pleier å sovne på sofaen på dagen eller ettermiddagen eller kvelden. Sover gjerne et par timer og snorker endel.

Er det overdrevet av meg å bli litt irritert og mene hun kunne lagt seg på soverommet sitt istedet for midt på stua ??

Er litt irriterende med snorking...

Skrevet

Til og med jeg som bor alene, slenger meg i senga hvis jeg skal sove.

Skrevet

Det kommer vel an på hvor stor del av stuen hun okkuperer og hvor høyt hun snorker ;)

Og hvor streng hun er med at alle andre er stille mens hun sover.

Men jeg skal ikke si noe, hadde ikke holdt ut å dele leilighet med venninner selv.

Skrevet

Det kommer vel an på hvor stor del av stuen hun okkuperer og hvor høyt hun snorker ;)

Og hvor streng hun er med at alle andre er stille mens hun sover.

Men jeg skal ikke si noe, hadde ikke holdt ut å dele leilighet med venninner selv.

Skrevet

Til og med jeg som bor alene, slenger meg i senga hvis jeg skal sove.

Legge seg i senga når man har folk i huset, ja. Men det er jo såååå godt å slange seg litt under pleddet på soffa'n når man er alene :o)

Skrevet

Legge seg i senga når man har folk i huset, ja. Men det er jo såååå godt å slange seg litt under pleddet på soffa'n når man er alene :o)

Jeg trives best under dyna jeg i senga mi :o)

Skrevet

Jeg trives best under dyna jeg i senga mi :o)

Som de sier i bruke-fingeren-krangletråden inne på sexforumet:

Alltid bra med variasjon ;-)

Gjest Aviaana
Skrevet

forstår godt at det er irriterende. Kan du ikke spille litt høy musikk eller gjøre noe annet høylytt? Gjør du det mange nok ganger så legger hun seg nok på rommet skal du se:)

Skrevet

Jeg hadde kastet venninnen min på sjøen. Orker ikke å la gjestene mine sitte oppå en snorkende hval når de er på besøk altså!

Skrevet

Skjønner godt at det er irriterende.

Kan du ikke bare si det til henne, da? Helst _før_ du blir enda mer irritert.

Skrevet

Jeg hadde også blitt irritert.

Kan du ikke pent si til henne at du blir så redd for å vekke henne når hun ligger på stua. At det hadde vært kjekkere om hun la seg på soverommet.

Caloni Makaroni
Skrevet

Litt slumring på sofaen må være lov, men om hun snorker, så blir det verre. Jeg ville irritert meg grønn, men det er vanskelig å si noen ting. Folk er stort sett ganske nærtagende på sånne ting.

Skrevet

Når man bor sammen med andre mennesker må man ta hensyn. Å sovne gjentatte ganger på sofaen er ikke å ta hansyn. Så ho burde lagt seg på rommet sitt.

Men om det hender en sjelden gang så synes jeg det er greit.

Skrevet

Som de sier i bruke-fingeren-krangletråden inne på sexforumet:

Alltid bra med variasjon ;-)

Hehe...variasjon er svært bra. Men jeg lurer på om den tråden ble slettet av en eller annen grunn. Men jeg fulgte ikke med der etter kl 15:30

Gjest et forslag
Skrevet

Legg deg på sofaen rett før du tror hun vil det. Lat som du tar deg en liten lur og snork med vilje. Se reaksjonen. Klager hun kan du bare si at det er vel ikke verre enn at hun gjør det samme! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...