Gå til innhold

Pris for krage til katt

Anbefalte innlegg

Gjest Katteeier
Skrevet

Katten vår er nyoperert og veldig interessert i å slikke såret sitt, så vi må vel innom dyrlegen i morgen og kjøpe krage. Er det noen som vet hvor mye jeg kan regne med å måtte betale for dette? Det virker litt drastisk å kjøpe en krage, det er jo ikke som om hun skal opereres så ofte i sitt liv, men jeg vil jo ikke at hun skal skade seg selv med den slikkingen hun har bedrevet med i dag. Noen som vet ca. pris?

Skrevet

Kan du ikke bare kjøpe en vanlig lampeskjerm?

Skrevet

Vi hadde en sånn til den ene katten vår etter en liten operasjon. Husker ikke helt hva den kostet, men mener at det ikke var så mange tierene :-)

Skrevet

hmmm... de gangene jeg har operert dyra mine, og de har hatt behov for krage, så har jeg fått det med dyrlegen etter operasjonen, jeg har bare spurt om de bør ha krage...

noen ganger har de lagt det til regninga, andre ganger ikke...

laguna1365380434
Skrevet

Jeg kjøpte en sånn body, istedet for krage, den kostet rundt hundringsen. Kragen var billigere enda.

:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Da hunkatten vår ble sterilisert, fikk hun med en krage på kjøpet. Prøvde denne, men hun bare "kjørte seg fast", dvs kragen var for lang og tung for henne, og hun rakk ikke fram til maten.

Syntes så veldig synd på henne, så vi fjernet kragen og satte på en vanntett kirurgisk kompress istedet. (Hansaplast som man får kjøpt på apoteket.)

Siden hun var barbert rundt såret, satt denne kompressen veldig godt helt til hun skulle fjerne stingene. Kompressen var av blank plastfilm med en sårpute.

Et godt alternativ, synes vi. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...