Gå til innhold

Andre som føler det sånn mht Psykolog.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg har gode dager føler jeg ikke for og trenger ikke snakke med noen. Når jeg da kommer til psykologen og ripper opp i disse tingene igjen mens jeg har gode dager,ja da blir alt fælt igjen. Når jeg endelig har det bra liksom.. Mens når jeg har vonde dager er det kjempe godt å snakke med psykologen min..

Litt vanskelig det der.. Mange dage er kjempe fine mens andre er helt j*****

Skrevet

Kanskje du kunne få avbestille timene de dagene det går fint. Jeg har ikke noe tro på å rippe opp i ting mer enn nødvendig, det har ingen godt av!

Skrevet

Hva slags behandling skulle det bli om du bare gikk de dagene du har det jævlig? Vil du ikke gjennomføre, bli ferdig en gang i tida?

Jeg vet godt hva du mener med rippe opp, jeg har gått i terapi ganske lenge sjøl. Men du er der for å rippe opp i, sorry.

Gjest ferskentre
Skrevet

Da forklarer du det her til psykologen, akkurat som du sa her! Så prater dere om mer ufarlige ting de dagene du ikke vil ødelegge.

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg er enig med Gemini. Man -må- rippe opp i ting for at det skal bli bedre. Det er kjipt å få ødelagt de gode dagene, men sånn er det bare. Om du føler at terapien hjelper ellers, så bør du gjennomføre. Om det generelt er slik at du bare blir nedfor av samtalene, og aldri har noen framgang, så må du kanskje revurdere terapien i det hele tatt. "Jeg kan like godt gå til psykologen i dag, jeg har det jo jævlig likevel", er ikke noen særlig god filosofi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...