Gjest dårlig forbrenning Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Har høyt stoffskifte. Hver morgen pleier jeg å veie ca. 1 kilo mindre enn da jeg la meg. Men i det siste har jeg ikke gått ned så mye som et gram i løpet av natta. Forbrenningen er lik 0. Hva kan det skyldes? Føler meg like mett med en gang jeg står opp som da jeg la meg. 0 Siter
Gemini Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Med andre ord, du går opp en kilo per dag? Nei? Så lenge vekten er stabil over tid, så er det ingen grunn til å tenke over det. Det eneste man oppnår ved å veie seg så ofte er å bli fryktelig opphengt i vekten. Vei deg en gang per uke, alltid på samme ukedag og samme tid. F.eks. hver onsdags morgen kl 7. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Med andre ord, du går opp en kilo per dag? Nei? Så lenge vekten er stabil over tid, så er det ingen grunn til å tenke over det. Det eneste man oppnår ved å veie seg så ofte er å bli fryktelig opphengt i vekten. Vei deg en gang per uke, alltid på samme ukedag og samme tid. F.eks. hver onsdags morgen kl 7. Enig med Gemini, vei deg til en fast tid hver uke! Jeg veier meg hver mandag når jeg står opp. 0 Siter
ekte nick Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Spiser du rett før du legger deg? Det anbefales ikke. Bør gå 1-2 timer etter måltidet før du legger deg. 0 Siter
Moraki Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Med andre ord, du går opp en kilo per dag? Nei? Så lenge vekten er stabil over tid, så er det ingen grunn til å tenke over det. Det eneste man oppnår ved å veie seg så ofte er å bli fryktelig opphengt i vekten. Vei deg en gang per uke, alltid på samme ukedag og samme tid. F.eks. hver onsdags morgen kl 7. Mitt råd: Ikke vei deg i det hele tatt! Hva er egentlig vitsen? Det er bare et tall, og enten er man fornøyd eller så er man ikke. Er man ikke fornøyd, gjør man noe med det. Jeg veier meg aldri, men har en viss idé om hvor mye det er. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Enig med Gemini, vei deg til en fast tid hver uke! Jeg veier meg hver mandag når jeg står opp. Mandag er den verste dagen å veie seg på, etter helgens utskeielser. Veier meg gjerne på fredag morgen, jeg, etter å ha vært på do 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.