Gå til innhold

Barcelona

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har kombinert Barcelona og badeferie? Har hørt at det finnes et lite sted utenfor Barcelona der man kan bade og sole seg, og på kvelden har man storbyen. Men hva heter byen man kan bade i og hvordan var event. opplevelsen deres der?

Skrevet

Sitges. Jeg har bare vært der på seminar, det var i oktober og veldig varmt. Men vakkert.

Gamle, flotte hus langs strandpromenaden. Masse hyggelige uterestauranter tett som sild på samme promenade.

Men det lukta liksom litt kloakk av det vannet. Mange badet, så jeg, så det var vel ikke farlig. Man kan bile dit eller ta toget, det er kort vei.

Skrevet

De skryter fælt av stranda i Sitges, men den er knøttliten!! Var der en kveld sist sommer sammen et vennepar som bor i Castelldefels (eller hvordan det nå skrives), og de anbefalte heller å bruke stranda der de bodde. Den var mye større, finere og man slapp å kjenne marihuanarøyken fra de som satt ved siden av...

Vær forsiktig om du er på stranda på kveldstid nede ved strandpromenaden (masse fester der), de er helt RÅ til å rane folk! Jeg ble ranet én gang, og nesten en gang til kvelden etter i fjor sommer. Litt kjipt, men... ingen ble skadet i alle fall.

Det er ikke noe særlig å bade så nært sentrum forresten, skittent i vannet (man ser det spesielt om man er på båttur!) og ikke noe å trakte etter.

Jeg forelsket meg pladask i Barcelona da jeg var der første gang, og gleder meg veldig til neste gang jeg skal tilbake!

:o)

Skrevet

De skryter fælt av stranda i Sitges, men den er knøttliten!! Var der en kveld sist sommer sammen et vennepar som bor i Castelldefels (eller hvordan det nå skrives), og de anbefalte heller å bruke stranda der de bodde. Den var mye større, finere og man slapp å kjenne marihuanarøyken fra de som satt ved siden av...

Vær forsiktig om du er på stranda på kveldstid nede ved strandpromenaden (masse fester der), de er helt RÅ til å rane folk! Jeg ble ranet én gang, og nesten en gang til kvelden etter i fjor sommer. Litt kjipt, men... ingen ble skadet i alle fall.

Det er ikke noe særlig å bade så nært sentrum forresten, skittent i vannet (man ser det spesielt om man er på båttur!) og ikke noe å trakte etter.

Jeg forelsket meg pladask i Barcelona da jeg var der første gang, og gleder meg veldig til neste gang jeg skal tilbake!

Ja, jeg er blitt "ranet" to ganger i mitt liv, og begge var i Barcelona!

Skrevet

Tusen takk for et bra svar. Skal se hva det blir til. Skal ikke reise før til sommeren så jeg har fortsatt god tid til å utforske mer :) Men Barcelona blir det, hvis ikke i år så en annen gang :)

Skrevet

Sitges. Jeg har bare vært der på seminar, det var i oktober og veldig varmt. Men vakkert.

Gamle, flotte hus langs strandpromenaden. Masse hyggelige uterestauranter tett som sild på samme promenade.

Men det lukta liksom litt kloakk av det vannet. Mange badet, så jeg, så det var vel ikke farlig. Man kan bile dit eller ta toget, det er kort vei.

Hmm. Skal se litt nærmere på det, det er ikke før i sommer jeg har tenkt meg dit, men takk for svar.

Skrevet

Tusen takk for et bra svar. Skal se hva det blir til. Skal ikke reise før til sommeren så jeg har fortsatt god tid til å utforske mer :) Men Barcelona blir det, hvis ikke i år så en annen gang :)

Anbefaler å bo på Hotel Lloret øverst i La Rambla, ved Plaza Catalunya, om du ikke reiser med unger.

Det er veldig sentralt, ikke så veldig dyrt heller. Rommene er rene og helt greie, og sengene er gode. Er der jeg bor når jeg er der nede, og venninna mi og jeg vender stadig tilbake :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...