1981mod Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Hun som prater i programmet Alt for Rognan. Hvem er det? Har hun vært stemme i noe barneprogram før i tiden? Kommer ikke på hvor jeg har den stemmen fra .. å man blir en smule irritert når man tenker på det å.. 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Hun spilte i hotel Cæsar og var statsråd Christian Borckmans sekretær, før juni overtok stillingen. Hva hun het, det husker jeg ikke. 0 Siter
1981mod Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 Hun spilte i hotel Cæsar og var statsråd Christian Borckmans sekretær, før juni overtok stillingen. Hva hun het, det husker jeg ikke. det gjorde hun ja.. men tro om hun ikke hadde stemmen til noe på barne-tv før i tiden..?? 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 det gjorde hun ja.. men tro om hun ikke hadde stemmen til noe på barne-tv før i tiden..?? Ikke umulig, når du sier det. Jeg får frem stemmen hennes i et eller annet på barnetv. Husker ikke hva, men når noen andre kommer på det, husker vi det sikkert. 0 Siter
Moraki Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Ikke umulig, når du sier det. Jeg får frem stemmen hennes i et eller annet på barnetv. Husker ikke hva, men når noen andre kommer på det, husker vi det sikkert. FAEN SÅ JÆVLIG VANSKELIG DET SKULLE VÆRE Å FINNE UT DA!!!!! *sur* 0 Siter
Babette Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 FAEN SÅ JÆVLIG VANSKELIG DET SKULLE VÆRE Å FINNE UT DA!!!!! *sur* Nå har jeg sagt Inger Teien, så da forlanger jeg at du neier pent til takk. 0 Siter
Moraki Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Nå har jeg sagt Inger Teien, så da forlanger jeg at du neier pent til takk. *nei* ;-) TAKK!! 0 Siter
NeaNoor Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 det gjorde hun ja.. men tro om hun ikke hadde stemmen til noe på barne-tv før i tiden..?? Hun hadde fortellerstemmen i bl.a. Tornerose, Aristokattene og 101 Dalmatinere. 0 Siter
Jeannie Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 det gjorde hun ja.. men tro om hun ikke hadde stemmen til noe på barne-tv før i tiden..?? Etter et søk på www.imdb.com fant jeg ut at hun har spilt i blant annet Vertshuset den Gyldne hale (Julekalender), Olsenbanden og Jul i Skomakergata. 0 Siter
Babette Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Hun spilte i hotel Cæsar og var statsråd Christian Borckmans sekretær, før juni overtok stillingen. Hva hun het, det husker jeg ikke. Guri het hun der. 0 Siter
1981mod Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 Ikke umulig, når du sier det. Jeg får frem stemmen hennes i et eller annet på barnetv. Husker ikke hva, men når noen andre kommer på det, husker vi det sikkert. Den stemmen hennes får meg til å tenke på barne-tv før når jeg var lita. Ett eller annet er det jeg forbinder med henne.. men skjønner ikke hva det er... 0 Siter
Babette Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 *nei* ;-) TAKK!! Den eventyrfortellerbarneTVaktige måten hun snakker på, egner seg dårlig i "Alt for Rognan", synes jeg. Det blir liksom så kunstig. 0 Siter
Patsi Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 http://no.wikipedia.org/wiki/Inger_Teien 0 Siter
Babette Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 FAEN SÅ JÆVLIG VANSKELIG DET SKULLE VÆRE Å FINNE UT DA!!!!! *sur* Så gretne vi var i dag, da? Har det ikke blitt noen - hm - fiskepinner på deg i det siste? *ert, ert* 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Ikke umulig, når du sier det. Jeg får frem stemmen hennes i et eller annet på barnetv. Husker ikke hva, men når noen andre kommer på det, husker vi det sikkert. Pratet hun ikke i Kalle klovn? 0 Siter
Moraki Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Så gretne vi var i dag, da? Har det ikke blitt noen - hm - fiskepinner på deg i det siste? *ert, ert* Jo, jeg spiste fiskepinner til middag jeg :-) Du får med deg alt du hihi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.