Gå til innhold

Stemmen i "alt for rognan"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun som prater i programmet Alt for Rognan. Hvem er det? Har hun vært stemme i noe barneprogram før i tiden? Kommer ikke på hvor jeg har den stemmen fra .. å man blir en smule irritert når man tenker på det å.. ;)

Gjest LOTUS78
Skrevet

Hun spilte i hotel Cæsar og var statsråd Christian Borckmans sekretær, før juni overtok stillingen. Hva hun het, det husker jeg ikke.

Skrevet

Hun spilte i hotel Cæsar og var statsråd Christian Borckmans sekretær, før juni overtok stillingen. Hva hun het, det husker jeg ikke.

det gjorde hun ja.. men tro om hun ikke hadde stemmen til noe på barne-tv før i tiden..??

Gjest LOTUS78
Skrevet

det gjorde hun ja.. men tro om hun ikke hadde stemmen til noe på barne-tv før i tiden..??

Ikke umulig, når du sier det. Jeg får frem stemmen hennes i et eller annet på barnetv. Husker ikke hva, men når noen andre kommer på det, husker vi det sikkert.

Skrevet

Ikke umulig, når du sier det. Jeg får frem stemmen hennes i et eller annet på barnetv. Husker ikke hva, men når noen andre kommer på det, husker vi det sikkert.

FAEN SÅ JÆVLIG VANSKELIG DET SKULLE VÆRE Å FINNE UT DA!!!!!

*sur*

Skrevet

*sur*

Nå har jeg sagt Inger Teien, så da forlanger jeg at du neier pent til takk.

Skrevet

Nå har jeg sagt Inger Teien, så da forlanger jeg at du neier pent til takk.

*nei*

;-) TAKK!!

Skrevet

Hun hadde fortellerstemmen i bl.a. Tornerose, Aristokattene og 101 Dalmatinere.

Skrevet

Etter et søk på www.imdb.com fant jeg ut at hun har spilt i blant annet Vertshuset den Gyldne hale (Julekalender), Olsenbanden og Jul i Skomakergata.

Skrevet

Guri het hun der.

Skrevet

Den stemmen hennes får meg til å tenke på barne-tv før når jeg var lita. Ett eller annet er det jeg forbinder med henne.. men skjønner ikke hva det er...

Skrevet

*nei*

;-) TAKK!!

Den eventyrfortellerbarneTVaktige måten hun snakker på, egner seg dårlig i "Alt for Rognan", synes jeg. Det blir liksom så kunstig.

Skrevet

*sur*

Så gretne vi var i dag, da?

Har det ikke blitt noen - hm - fiskepinner på deg i det siste?

*ert, ert*

candyqueen_83
Skrevet

Pratet hun ikke i Kalle klovn?

Skrevet

Så gretne vi var i dag, da?

Har det ikke blitt noen - hm - fiskepinner på deg i det siste?

*ert, ert*

Jo, jeg spiste fiskepinner til middag jeg :-) Du får med deg alt du hihi

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...