Gå til innhold

Dette er snadder når jeg "trenger" noe godt

Anbefalte innlegg

Gjest godteguri
Skrevet

Kokesjokolade smeltet i vannbad blandet inn med fløte.... Mmmmm...

Hva lager du deg når du bare MÅ ha noe godt?

Gjest bik bok
Skrevet

Tapas, er det vi lager når vi fyser på noe godt. Litt forskjellig, og mye rødvin til.

Skrevet

Vaniljeis fra Hennig Olsen eller Møvenpick, med hakket kokesjokolade som jeg strør over. Gjerne hakkede nøtter også. Og banan i tillegg hvis jeg er ekstra godtesyk eller det er lite is igjen.

Eller man kan lage stekt banan med vaniljeis, da steker man bananen raskt og har over litt honning og appelsinjuice, det er veldig godt, men mektig..

Skrevet

Tapas, er det vi lager når vi fyser på noe godt. Litt forskjellig, og mye rødvin til.

Jeg har lyst å lære å lage forskjellige tapasretter, har du noen oppskrifter og ideer? Alt mottas med stor takk! :-)

Gjest soveskinn
Skrevet

Gulrøtter og blomkål i småbiter med kesam-dip.

Gjest nicole40
Skrevet

Babygullrøtter,brokkolibuketter dyppes i holiday-dip med lettrømme + 2 hardkokte egg til.MMMMMMMMM NAM!!

Skrevet

Et stort glass vann... og et stort glass vann til.

Hvis ikke det hjelper, så gnafser man vel hva man har tilgjengelig :-p

Skrevet

Jeg lager meg ingenting, jeg kjøper derimot en ekse Läkerol.

Skrevet

Jeg kjøper melkesjokolade med dajm eller så koker jeg brokkoli og dypper i bernaisesaus.

Dvs at det er ikke lurt å ha sjokolade i huset men alltid ha brokkoli ;o)

tzatziki1365380058
Skrevet

Spiser du det "bart"??? Altså flytende, varm sjokolade med fløte i????

Nå kjenner jeg at jeg ble litt forfjamset her; Du har klart å komme opp med en "rett" med sjokolade som jeg absolutt ikke blir fristet av. Det hørtes ekkelt ut, synes jeg!

Trodde aldri det skulle skje. Jeg elsker jo sjokolade!

Skrevet

uuææhhhh... det hørtes ikke godt ut ;-) ... men så har ikke jeg søte "lyster" heller da, men salte...! Så når jeg fyser på noe godt, så blir det ostepop eller tortillachips med litt rødvin til.

Gjest bik bok
Skrevet

Jeg har lyst å lære å lage forskjellige tapasretter, har du noen oppskrifter og ideer? Alt mottas med stor takk! :-)

Vi liker alt. Så det kan være alt fra salt til søtt. ( mest salt ). Alt fra kyllingvinger med dipp, sterke hjemmelagde kjøttboller, ost, oliven, hvitløksbåter i marinade, tørkede tomater i olje, salt skinke, tomater med ost, bruchetta, Gambas scampi,råstekte poteter m/salt , oliven brød osv.Nam-nam Det er bare å prøve seg fram. Husk alltid å ha en eller flere gode olivenoljer og eddik i huset.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...