Gjest godteguri Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Kokesjokolade smeltet i vannbad blandet inn med fløte.... Mmmmm... Hva lager du deg når du bare MÅ ha noe godt? 0 Siter
Gjest bik bok Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Tapas, er det vi lager når vi fyser på noe godt. Litt forskjellig, og mye rødvin til. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Vaniljeis fra Hennig Olsen eller Møvenpick, med hakket kokesjokolade som jeg strør over. Gjerne hakkede nøtter også. Og banan i tillegg hvis jeg er ekstra godtesyk eller det er lite is igjen. Eller man kan lage stekt banan med vaniljeis, da steker man bananen raskt og har over litt honning og appelsinjuice, det er veldig godt, men mektig.. 0 Siter
akicha Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Tapas, er det vi lager når vi fyser på noe godt. Litt forskjellig, og mye rødvin til. Jeg har lyst å lære å lage forskjellige tapasretter, har du noen oppskrifter og ideer? Alt mottas med stor takk! :-) 0 Siter
Gjest soveskinn Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Gulrøtter og blomkål i småbiter med kesam-dip. 0 Siter
Gjest nicole40 Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Babygullrøtter,brokkolibuketter dyppes i holiday-dip med lettrømme + 2 hardkokte egg til.MMMMMMMMM NAM!! 0 Siter
carma Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Et stort glass vann... og et stort glass vann til. Hvis ikke det hjelper, så gnafser man vel hva man har tilgjengelig :-p 0 Siter
pampen Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Jeg lager meg ingenting, jeg kjøper derimot en ekse Läkerol. 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Jeg kjøper melkesjokolade med dajm eller så koker jeg brokkoli og dypper i bernaisesaus. Dvs at det er ikke lurt å ha sjokolade i huset men alltid ha brokkoli ;o) 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Spiser du det "bart"??? Altså flytende, varm sjokolade med fløte i???? Nå kjenner jeg at jeg ble litt forfjamset her; Du har klart å komme opp med en "rett" med sjokolade som jeg absolutt ikke blir fristet av. Det hørtes ekkelt ut, synes jeg! Trodde aldri det skulle skje. Jeg elsker jo sjokolade! 0 Siter
birdie Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Det jeg har :-) Hehe, så enkel er jeg også. 0 Siter
tusseline Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 uuææhhhh... det hørtes ikke godt ut ;-) ... men så har ikke jeg søte "lyster" heller da, men salte...! Så når jeg fyser på noe godt, så blir det ostepop eller tortillachips med litt rødvin til. 0 Siter
Gjest bik bok Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har lyst å lære å lage forskjellige tapasretter, har du noen oppskrifter og ideer? Alt mottas med stor takk! :-) Vi liker alt. Så det kan være alt fra salt til søtt. ( mest salt ). Alt fra kyllingvinger med dipp, sterke hjemmelagde kjøttboller, ost, oliven, hvitløksbåter i marinade, tørkede tomater i olje, salt skinke, tomater med ost, bruchetta, Gambas scampi,råstekte poteter m/salt , oliven brød osv.Nam-nam Det er bare å prøve seg fram. Husk alltid å ha en eller flere gode olivenoljer og eddik i huset. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.