Gå til innhold

Pappa bør ikke være alene med barn u/3 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du tatt sjansen på å låne bort ungen din til mannen din uten at du var til stede?

Nå eier jeg ikke ungene mine og den minste har vært hos faren sin ganske jevnlig i perioder. Faren til de to eldste har ikke sett dem siden dattera mi var seks uker og jeg ville aldri "lånt" bort noen ungene til ham

• Svar 114
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

37

• ylvali1365381015

12

• flisa

8

• morsan

6

Skrevet

Oj, en modig dame som tør å gå ut med noe slikt!

Jeg må si jeg ikke klarer å tro på henne. Greit, det finnes sikkert pappaer som er for hardhendte og ikke har nok tålmodighet. Men det finnes da vitterlig mødre som også er det!

Og jeg kjenner fedre som er utrolig omsorgsfulle.

Nei, dette klarer jeg ikke å ta for god fisk.

hidi, the scorpion
Skrevet

Herregud. Denne dama er jo sprøyte gal, og hun generaliserer mer enn noen DOL-debattanter noensinne har gjort.

Oh yes!

Jeg er dog litt enig med henne. Alle barn burde kunne være hjemme hos mor eller far til de var tre år.

hidi, the scorpion
Skrevet

Selv om jeg ikke er enig i det hun skriver, synes jeg likevel det er herlig befriende å lese noe som er stikk motsatt av alt som hevdes og skrives om barn, kjønn og likestilling i vårt samfunn. Som en slags motvekt. Kontroversielt, men likevel tankevekkende.

Er dette en slags ekstrem feminisme ?

Tror ikke det, men er enig med deg. Tror at noe av det hun sier har noe for seg...

Ingen av mine tre barn har vært i barnehage før de var tre år gamle, men de har vært hjemme med far mens mor jobbet kveld...

hidi, the scorpion
Skrevet

LOL! For en patetisk kjerring. Som professor burde hun ha litt mer oppi huet.

Tenker også damene ville blitt lei av ungen hvis de skulle vært nær den i tre år i strekk.

Jeg har vært for alle mine tre, men dog forlatt dem i farens varetekt, når jeg jobbet kvelden.

Elsket å være hjemme på dagtid med mine små og ingen var i barnehage før de var tre år eller eldre...

hidi, the scorpion
Skrevet

Oj, en modig dame som tør å gå ut med noe slikt!

Jeg må si jeg ikke klarer å tro på henne. Greit, det finnes sikkert pappaer som er for hardhendte og ikke har nok tålmodighet. Men det finnes da vitterlig mødre som også er det!

Og jeg kjenner fedre som er utrolig omsorgsfulle.

Nei, dette klarer jeg ikke å ta for god fisk.

Skal du ikke heller! Men jeg mener dama har mange gode poeng!

Barn burde få være barn hjemme hos mor eller far til de er tre år, så kan de slippes løs i barnehage.

Mener at mange foreldre er altfor egoistiske i dag, og tar mer hensyn til seg selv enn til barna.

Jeg kunne _aldri_ levert min baby i barnehagen eller ettåringen. tre år er passe stort.

Skrevet

Jeg har vært for alle mine tre, men dog forlatt dem i farens varetekt, når jeg jobbet kvelden.

Elsket å være hjemme på dagtid med mine små og ingen var i barnehage før de var tre år eller eldre...

Hehe, far jobbet ræva av seg mens du koste deg hjemme med ungene?

hidi, the scorpion
Skrevet

Hehe, far jobbet ræva av seg mens du koste deg hjemme med ungene?

Ja, jeg gikk på jobb når far kom hjem...

Ellers hadde jeg heller ikke hatt problemer med bare å være hjemmeværende, så lenge ungene var under tre år...Ti ville hester hadde ikke fått meg til å sende dem i barnehagen før den tid.

hidi, the scorpion
Skrevet

"Hva snakker du om nå? Man låner da ikke bort ungen sin til faren, det er jo like mye farens unge."

Fisket etter det svaret :-) Virker som mange damer ikke er av den oppfatningen, deriblant denne syke professoren fra Sverige.

Har du tenkt over at Dorthe har en alvorlig grunn til sitt ønske?

Som hun ikke deler med alle...

Skrevet

Ja, jeg gikk på jobb når far kom hjem...

Ellers hadde jeg heller ikke hatt problemer med bare å være hjemmeværende, så lenge ungene var under tre år...Ti ville hester hadde ikke fått meg til å sende dem i barnehagen før den tid.

Jeg synes far bør være like mye hjemme som mor.

Skrevet

Har du tenkt over at Dorthe har en alvorlig grunn til sitt ønske?

Som hun ikke deler med alle...

Ja, når du sier det. Tenkte ikke over det nå.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg synes far bør være like mye hjemme som mor.

Jeg er sååå glad for at jeg fødte barn leeenge før pappapermisjonen kom på kalenderen!

I min tid var det ikke snakk om noe annet enn at mor skulle være hjemme... Min eldste er 23 år.

Skrevet

Jeg er sååå glad for at jeg fødte barn leeenge før pappapermisjonen kom på kalenderen!

I min tid var det ikke snakk om noe annet enn at mor skulle være hjemme... Min eldste er 23 år.

Hehe, best mannen din er en barnehater.

Skrevet

Men da hadde du jo som meg 3,5 mnd barselpermisjon. Ikke mye å dele på det.

Gjest morentilfire
Skrevet

Jeg likte dette:

"Bra idé med föräldrakörkort"

Kvinner får som regel en ansvarsfølelse for sin baby via graviditeten og opplæring via ammetiden i startfasen.

Men en 17 årig far, eller en gammel ungkar, som rent tilfeldig er blitt biologisk far? Andre må ha utdannelse for å jobbe med babyer.

hidi, the scorpion
Skrevet

Men da hadde du jo som meg 3,5 mnd barselpermisjon. Ikke mye å dele på det.

Men jeg jobbet kveld og var hjemme med barnet mitt hele dagen...

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg likte dette:

"Bra idé med föräldrakörkort"

Kvinner får som regel en ansvarsfølelse for sin baby via graviditeten og opplæring via ammetiden i startfasen.

Men en 17 årig far, eller en gammel ungkar, som rent tilfeldig er blitt biologisk far? Andre må ha utdannelse for å jobbe med babyer.

Det ble vel forsøkt med ekteskapskurs...?

Burde mye heller vært babykurs, ja!

ylvali1365381015
Skrevet

Ja, angrip fjeset til dama...

*lol*

Ikke fjeset som sådan, men uttrykket hennes!

Seee de øya... Og deeet gliset...

Er ikke dette en gal vitenskaps"mann" så vet ikke jeg!! :-)

ylvali1365381015
Skrevet

Skal du ikke heller! Men jeg mener dama har mange gode poeng!

Barn burde få være barn hjemme hos mor eller far til de er tre år, så kan de slippes løs i barnehage.

Mener at mange foreldre er altfor egoistiske i dag, og tar mer hensyn til seg selv enn til barna.

Jeg kunne _aldri_ levert min baby i barnehagen eller ettåringen. tre år er passe stort.

Akkurat det kan jeg være enig med deg i, men ikke at far er skadelig for sine bar!

Der er det heller tvert om, mener jeg!

Skrevet

Oh yes!

Jeg er dog litt enig med henne. Alle barn burde kunne være hjemme hos mor eller far til de var tre år.

Jo, jeg er ikke uenig i det. Men hvem skal betale for gildet? Ikke alle klarer seg på en inntekt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...