Gå til innhold

Være på Gardermoen over natta

Anbefalte innlegg

Gjest 3 green
Skrevet

Kommer med et fly seint om kvelden og stal ta nytt fly tidlig neste moregn, hadde derfor planlagt å tilbringe natta på flyplassen.

Regner med at dette går bra, det er åpent om natta ja?

Ellers noe som veit om det er noen plasser med benker e.l. hvor man kan legge seg ned og i tilfelle hvor?

Skrevet

Har aldri gjort det sjøl, men veit at en del gjør det, ikke noe problem. Og ja det er benker der.

Skrevet

Har aldri hatt behov for det selv, men det er mange som venter på nytt fly noen timer om natta der... Støtt og stadig folk som halvsover på noen benker eller på gulvet.

Gjest studentmamma
Skrevet

Har gjort det selv en gang, og det gikk helt fint.

Skrevet

Går fint, men er ofte kaldt.

Min personlige favoritt er ved toalettene i underetasjen der man går ut om man skal til parkeringsområdene (ned en rulletrapp). Bak den digre betongsøyla der er det faktisk til dels mørkt, fredelig og ikke så ille kaldt. Men ingen benker.

Skrevet

Ja -gud a meg - det vet jeg - vi måtte vente 9 timer med 4 unger - 10 personer for en uke siden - vi lå på benker ved gatene.

Skrevet

Det har jeg vært flere ganger, når jeg har kommet med fly i ettida på natta, og neste fly videre har gått sju om morgenen.

Det er noen benker ute i hallen, men det er ikke alltid de er ledige... sørg i alle fall for å "holde fast" i bagasjen din enten ved å bruke den som hodepute, eller ha en fot eller arm gjennom selen på sekken. Feste den fast på et eller annet vis. Man vet jo aldri...

Ei natt på flyplassen går helt fint det, men det er _kjedelig_. Greit med mye lesestoff, ikke la seg friste av de dårlige pc'ene med internett til 120 kroner i timen (de sluker penger, og virker ofte ikke... jeg fikk beskjed om at kortet mitt ikke virket på dem, at det ikke ble lest, men oppdaget i ettertid at det var trukket 120 kroner elleve ganger! Fikk dem aldri igjen, selv om de som eide maskinene lovet at det skulle la seg fikse).

Ellers får du ha god tur! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...