candyqueen_83 Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Jeg har også chipsen i bånd Går du tur med den også da eller? Neida,skal ikke være slem 0 Siter
Babette Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Jeg har også chipsen i bånd Ja, husk båndtvangen, hehe... 0 Siter
Babette Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Går du tur med den også da eller? Neida,skal ikke være slem To sjeler og en tanke! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Går du tur med den også da eller? Neida,skal ikke være slem jada jada ;P 0 Siter
Gjest langpanne Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Dekk langpanne med mange, mange nachochips. Ha på kjøttdeig (med eller uten tacokrydder) og det du vil. Løk eller mais. Så revet ost over. Gratiner i ovnen. Ha til salat, hvitløksbaguetter osv 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Ja, husk båndtvangen, hehe... Hehe her var det to som tenkte likt.. 0 Siter
Babette Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Hehe her var det to som tenkte likt.. Kanskje vi skulle lage et rim eller en limerick med ordspill av ordene Bonn, bånn, bånd og Bond. En bonde fra Bonn (går det an, tro) med kona i bånd stakk pikken i bånn hos søstra til Bond 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Du kan steke litt bacon også som du kan blande i en del av kjøttdeigen. Setter litt ekstra spiss på det Det er veldig greit å servere taco med både lefser og skjell (uansett hva det da måtte hete) 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Du kan steke litt bacon også som du kan blande i en del av kjøttdeigen. Setter litt ekstra spiss på det Det er veldig greit å servere taco med både lefser og skjell (uansett hva det da måtte hete) Evt nachos. 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Evt nachos. jepp Det er fint å ha litt forskjellig når mange skal spise. Alltid er det noen som ikke kan ha dittogdatt. Lurt å ha en "ren" kjøttdeig, en med tacokryddersaus, og evt en med bacon. Og masse grønnsaker ++ 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Kanskje vi skulle lage et rim eller en limerick med ordspill av ordene Bonn, bånn, bånd og Bond. En bonde fra Bonn (går det an, tro) med kona i bånd stakk pikken i bånn hos søstra til Bond Inn kom James bond Slo bonden med bånd Bonden kjørte gassen i bånd Og dro hjem til byen Bonn Dæven vi er gode på dette! ;-) 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 jepp Det er fint å ha litt forskjellig når mange skal spise. Alltid er det noen som ikke kan ha dittogdatt. Lurt å ha en "ren" kjøttdeig, en med tacokryddersaus, og evt en med bacon. Og masse grønnsaker ++ Ja, MASSE grønnsaker! Og da ikke bare isbergsalat og tomat, men agurk, mais, jalapeños, oliven, løk, paprika, chili... Og en god bayer til! Taco og bayer - bedre blir det ikke! 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Ja, MASSE grønnsaker! Og da ikke bare isbergsalat og tomat, men agurk, mais, jalapeños, oliven, løk, paprika, chili... Og en god bayer til! Taco og bayer - bedre blir det ikke! revet ost og rømme må også til. Jeg foretrekker en cola til faktisk 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 revet ost og rømme må også til. Jeg foretrekker en cola til faktisk Cola funker også, men lys meksikansk bayer er jo laget for sterk taco-mat. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Er jo godt med sånne wraps til da.. Istedenfor skjellene.. Til den taco sausen du har over(den røde i glass) så er det kjempe godt med litt lett rømme over sausen.. Gjør sausen mildere og får en goood smak..nam nam.. Nå fikk jeg lyst på selv..hehe Enn å bare sitte å dippe tortilla chips(saltet) nedi tacosausen for så å dyppe det i rømme og så strø litt ost oppå nam nam. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Enn å bare sitte å dippe tortilla chips(saltet) nedi tacosausen for så å dyppe det i rømme og så strø litt ost oppå nam nam. Det er GODT. Og enda bedre om man dypper det i litt guacamole også. Mmmmm.... 0 Siter
Gjest midia Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Sausen skal ikke være mild. Taco skal være sterke saker. Jeg kjøper medium sterk jeg å så bruker jeg rømme på hehe:) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Det er GODT. Og enda bedre om man dypper det i litt guacamole også. Mmmmm.... Er det den grønne guffen det? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Er det den grønne guffen det? Nachos? Nachos er tilnærma tacokjøttdeig med tortillas og ost. Den grønne guffen er vel guacamolen (eller hvordan det skrives). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.