Gå til innhold

ost på kanten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er dette for noe tøys de har begynt med? -"Vil du ha ekstra ost på kanten?" (På pizzaen jeg bestilte.) Jaja, jeg tok uten. Kantene var større enn de har vært før... Jammen vet de å tjene penger :)

Er dette blitt vanlig? Og nytt nå?

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

11

• keinstein

9

• April

2

• Lillemus

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg opplevde dette på Dolly for en stund siden. Vi sa ja i utvitenhet. 20 kr ekstra kostet det!! Aldri mer

Skrevet

Jeg var borti det der første gang for et års tid siden. Tenkte nøyaktig det samme som deg, her skal de tjene ekstra penger.

Før gikk jo den osten som var inkludert i grunnavgiften ut på kanten, nå har den krympa innover pizzaen.

Heldigvis har ikke alle begynt med dette.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1170365263' post='3505980]

Jeg opplevde dette på Dolly for en stund siden. Vi sa ja i utvitenhet. 20 kr ekstra kostet det!! Aldri mer

Der ja, det var der jeg var... Snodig, ble nesten irritert da han spurte jeg :)

Skrevet

Jeg var borti det der første gang for et års tid siden. Tenkte nøyaktig det samme som deg, her skal de tjene ekstra penger.

Før gikk jo den osten som var inkludert i grunnavgiften ut på kanten, nå har den krympa innover pizzaen.

Heldigvis har ikke alle begynt med dette.

Håper ikke det skal ende opp med en liten osteskive på midten da... 235kr for en stor pizza,og da bør den være med ost :)

Skrevet

Håper ikke det skal ende opp med en liten osteskive på midten da... 235kr for en stor pizza,og da bør den være med ost :)

Det er vel ikke lenge før vi skal betale pr. pepperonipølsebit også...

Det var forresten på Dolly jeg fikk spørsmål om ost på kanten også.

Skrevet

Latterlig!

Hva blir det neste!

"Jeg skal bestille en pizza"

"Med eller uten ost?"

Skrevet

Det er vel fordi mange legger igjen skorpa sikkert. Mye bortkastet ost dersom de fyller på med ost helt ut over kanten.

Skrevet

Det der har Dolly Dimples holdt på med lenge i allefall. Tåpelige greier!

Skrevet

Det er vel fordi mange legger igjen skorpa sikkert. Mye bortkastet ost dersom de fyller på med ost helt ut over kanten.

Jeg har aldri fått pizza med ost over kanten, og uansett så betaler man jo pizzaen det den måtte koste. Men hvis man skal være nøyt til å kjøpe ekstra ost for å få den som den alltid har vært, da synes jeg det blir litt teit. Jeg liker somregel alltid kantene, gumler de i meg :)

Skrevet

Det der har Dolly Dimples holdt på med lenge i allefall. Tåpelige greier!

Ja det virker tåpelig.

Skrevet

Jeg har aldri fått pizza med ost over kanten, og uansett så betaler man jo pizzaen det den måtte koste. Men hvis man skal være nøyt til å kjøpe ekstra ost for å få den som den alltid har vært, da synes jeg det blir litt teit. Jeg liker somregel alltid kantene, gumler de i meg :)

Kantene er digg! Kan fort bli for mye ost, da blir det kvalmende.

Hva er den beste frissenpizzaen?

zakkoo - som har spist Ristorant hele uka.

Skrevet

Italienske pizzaer har vel egentlig aldri hatt ost på kanten. Husker første gang jeg var i Italia og fikk en pizza med ost på midten og ei skive med skinke på.

Skrevet

Jeg hadde sannsynligvis trodd vedkommende bare fleipet og tatt det for en dårlig spøk. En helt idiotisk ting å tjene penger på.

Skrevet

På Dolly Dimples? Vil du ha ost på kanten, tror jeg det koster 20 kr mer.

Skrevet

Italienske pizzaer har vel egentlig aldri hatt ost på kanten. Husker første gang jeg var i Italia og fikk en pizza med ost på midten og ei skive med skinke på.

Hehe, jeg er redd jeg hadde ledd mer enn jeg hadde fått spist! :)

Skrevet

På Dolly Dimples? Vil du ha ost på kanten, tror jeg det koster 20 kr mer.

Jeg klarer meg med en normalt ostestrødd pizza.

Skrevet

Broren min jobba på Dollys en sommer da han var 20ish. Det er snart 5 år siden, og da husker jeg han sa at de hadde fått beskjed om å spørre kundene om dette ekstra ost-greiene og at han syntes det var toppen av dumhet.

Skrevet

Hehe, jeg er redd jeg hadde ledd mer enn jeg hadde fått spist! :)

Jeg fikk hakeslepp :o)

Skrevet

Jeg fikk en tørrstekt sprø lefse med fire smale striper ost, to ørtynne pølseskiver og en slaskete tomatskive. En ganske uspiselig greie. I 1983 i Venezia. Det var generelt over hele fjøla i Italia.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...