Gå til innhold

ost på kanten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, har du vært på Dolly Dimples?

Da jeg var der for første gang for ca 4 år siden, ble jeg spurt om det samme.

Og det kostet 20 kr ekstra. Men det fikk jeg ikke vite før jeg fikk regninga.

Jøss, har de holdt på såå lenge. Og for noen sniker da, tilby noe og så ta betaling uten å si pris.....hmmm

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

11

• keinstein

9

• April

2

• Lillemus

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Sånn er det hos Flamenco pizza også, og det koster ekstra. Det er dyrt syns jeg. Et ørlite ostedryss på kanten koster 20 kroner ekstra. Det er nesten prisen for en halv ost på butikken jo!

Jada, alt koster i dag. Greit å ha det tilbudet når de opplyser om det, men de får ikke lov å gjøre kantene større enn normalt synes jeg da....

Skrevet

Hmmmm, greit at jeg ikke synes pizzaen deres er så veldig god generelt heller da :)

Det var god smak i den, men den var så himla tynn at fyllet sklei av da vi løftet stykkene. Vi måtte hente oss tallerkner og bestikk......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...