Gå til innhold

Vær så snill å kom med tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håret mitt er blitt tynnere. Håret er så mye av min identiret. Jeg tenker på det hele tiden og det er så frustrerende!

Jeg har alltid mistet mye hår i løpet av en dag, men det er først i det siste at jeg har merket på håret at jeg mister det. Det gror vel ikke like fort tilbake som før, og jeg mister kanskje litt mer (kanskje p.ga alderen også da. jeg er 24 år). Jeg har fått ganske store viker og føler at det er en helt annen følelse å ta hånden gjennom håret mitt nå enn for noen måneder siden. Det er liksom ikke like mye å ta i. Noen som har opplevd noe lignende og sm anbefaler en shampoo eller annen behandling? Jeg har i tillegg litt flass som jeg ikke vet om skyldes tørr hodebunn eller sopp (Pityrosporum ovale). Hvordan vet en egentlig om en har en tørr hodebunn eller en fet med sopp som også gir flass? Jeg får ikke fett hår så raskt, så tenker kanskje at den er tørr. Noen med like erfaringer som vil dele dem med meg? Fins det en vidunder-shampoo som tar knekken på flassproblemet mitt og som reduserer håravfallet? (Jeg har prøvd litt forskjellige flass-shampooer fra frisørforretninger. Jeg føler ikke at de har noen virkning. De virker så "sterke" på hodebunnen min og føler nesten at de gjør til at jeg mister enda mer hår). Tror kanskje at anti-sopp-shampoo fra apotek er tingen, men vet ikke hvilken type. Fungoral anbefales av mange, men jeg vil ikke si at jeg har så kraftig flass som den skal fjerne, og føler at jo sterkere middel, jo mer går det utover håret mitt. Hjelp!!

Skrevet

Svigermor skryter veldig over aloevera-shampoen hun bruker, men den er kjøpt gjennom homeparty-kjeden Forever Living. Den hjelper mot både flass og håravfall.

Ikke så veldig lett å få tak i hvis ikke du kjenner noen som driver med det.

Men kanskje det går an å få aloevera-shampoer hos helsekostforretninger?

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...