Gå til innhold

Dårlig moral?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kamerat av meg har bestilt ferie to mnd i Sør-Amerika. Dameferie, som han sier. Han driver og blir kjent med damer på internett nå, bare fine damer. Når han kommer ned skal han reise fra sted til sted og date damer på avtalt tidspunkt.

Målet er rett og slett å få seg flest mulig ligg. Han starter i Peru og reiser opp gjennom Ecuador, Colombia og Venezuela.

Det blir sikkert en sjuk opplevelse. Alle damene vet også at han ikke er ute etter noe fast.

Vet likevel ikke om jeg ville gjort dette. Er det dårlig moral, mener dere?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg antar han er singel og kan gjøre som han vil, så moralsk forkastelig er det vel ikke, så lenge damene vet hva han driver med. Men jeg ville ikke blitt sammen med en mann jeg visste hadde gjort noe sånt. Det sier litt for mye om personligheten.

Skrevet

Jeg antar han er singel og kan gjøre som han vil, så moralsk forkastelig er det vel ikke, så lenge damene vet hva han driver med. Men jeg ville ikke blitt sammen med en mann jeg visste hadde gjort noe sånt. Det sier litt for mye om personligheten.

Umoralsk mao? Eller hva er det du ikke liker ved personligheten?

Gjest dårlig moral
Skrevet

Jeg syns det er dårlig moral. Hvorfor ønsker alle disse damene å ligge med ham? Hvis det er fordi han er en kjernekar og drømmemann og ser ut som Brad Pitt kan han gjøre det samme i Norge, så det er neppe grunnen. Er det fordi de er fattige og håper på et bedre liv? Det tror jeg. Jeg har bodd i et fattig land der norske menn har utrolig lett for å få seg damer, og de mennene som utnyttet det har jeg ikke mye til overs for.

Skrevet

Jeg ville ikke likt å ha en mann som ser på sex som noe så lettvindt. Men det er meg da, gammel og snerpete som jeg har blitt. :o)

Skrevet

Jeg syns det er dårlig moral. Hvorfor ønsker alle disse damene å ligge med ham? Hvis det er fordi han er en kjernekar og drømmemann og ser ut som Brad Pitt kan han gjøre det samme i Norge, så det er neppe grunnen. Er det fordi de er fattige og håper på et bedre liv? Det tror jeg. Jeg har bodd i et fattig land der norske menn har utrolig lett for å få seg damer, og de mennene som utnyttet det har jeg ikke mye til overs for.

Thailand, ja?

Men hva med folk som bare tar én dame i disse landene? Er de også latterlige?

Annonse

sammfunnskritiker
Skrevet

Det finnes ganske mange nordmenn som drar til kypros og andre "sydenland" uten forhåndsavtaler, og som fint kan ha det samme målet "å ligge med flest mulig". Jeg snakket en gang med ei som skulle gifte seg den dagen hun fant en mann med så og så lang penis. JEg tror hun måtte lete en stund, ikke vet jeg om hun ble gift heller?

Skrevet

Det finnes ganske mange nordmenn som drar til kypros og andre "sydenland" uten forhåndsavtaler, og som fint kan ha det samme målet "å ligge med flest mulig". Jeg snakket en gang med ei som skulle gifte seg den dagen hun fant en mann med så og så lang penis. JEg tror hun måtte lete en stund, ikke vet jeg om hun ble gift heller?

LOL, møkkakjerring!

sammfunnskritiker
Skrevet

LOL, møkkakjerring!

Møkkakjerring? Tar jeg helt feil her altså? VAr det det du mente?

Kanskje har ting endret seg de siste årene? Kanskje har vi blitt mer moralske, ikke vet jeg. Men min jobb er i alle fall ikke å være moraliserende ovenfor andre, spesiellt ikke mine venner.

Skrevet

Møkkakjerring? Tar jeg helt feil her altså? VAr det det du mente?

Kanskje har ting endret seg de siste årene? Kanskje har vi blitt mer moralske, ikke vet jeg. Men min jobb er i alle fall ikke å være moraliserende ovenfor andre, spesiellt ikke mine venner.

Jeg synes hun er en møkkakjerring hvis hun gifter seg så fort hun finner en pikk over x antall tommer. Det er for faen ikke en pikk hun skal dele resten av livet med, men en mann. Hun setter tilsynelatende liketstrekk mellom en pikk og en mann, og da setter jeg likhetstrekk mellom møkkakjerring og henne, selv om hun fortjener verre.

Nei, du skal naturligvis ikke være moralsk pekepinn overfor venninnene dine. Men jeg ville nå sagt fra at det var en latterlig holdning hun hadde.

Skrevet

Hva jeg ikke liker ved personligheten? At han synes det er kult å knulle flest mulig damer på kortest mulig tid.

Skrevet

Hva jeg ikke liker ved personligheten? At han synes det er kult å knulle flest mulig damer på kortest mulig tid.

Jeg synes det er umoralskt. Men tross alt bedre enn å ikke pule noen, kanskje.

Skrevet

Jeg synes det er umoralskt. Men tross alt bedre enn å ikke pule noen, kanskje.

Og han kan ikke nøye seg med en?

Annonse

Skrevet

Jeg ville ikke likt å ha en mann som ser på sex som noe så lettvindt. Men det er meg da, gammel og snerpete som jeg har blitt. :o)

Jeg er visst like gammel og snerpete.

Skrevet

Og han kan ikke nøye seg med en?

Saken er jo at han skal dra fra sted til sted, en slags safari. Blir mer spennende da, tenker han.

Han har det sikkert fett, men jeg tror ikke jeg ville hatt det helt bra med meg selv etter en slik tur.

sammfunnskritiker
Skrevet

Jeg synes hun er en møkkakjerring hvis hun gifter seg så fort hun finner en pikk over x antall tommer. Det er for faen ikke en pikk hun skal dele resten av livet med, men en mann. Hun setter tilsynelatende liketstrekk mellom en pikk og en mann, og da setter jeg likhetstrekk mellom møkkakjerring og henne, selv om hun fortjener verre.

Nei, du skal naturligvis ikke være moralsk pekepinn overfor venninnene dine. Men jeg ville nå sagt fra at det var en latterlig holdning hun hadde.

Latterlig er det. Men jeg tenker at andra får ha sine krav og forventninger til en mann, så får jeg ha mine. Hvordan enekltindivid og par ordner mellom seg, spiller i grunn liten rolle for meg. Tenk om jeg skulle legge meg oppi alle som gjorde ett eller annet som jeg var uenig i?

Stort sett har jeg nok, med å feie for egen dør jeg.

• 10 måneder senere...
Skrevet

Håper pikken hans er full av grønne prikker og skabb når han kommer hjem.

Skrevet

Det vil alltid finnes noen utskudd bland mennesker. Eller drittsekker om du vil. Akkurat som det finnes voltekstmenn og kriminelle. Mannsgriser finnes overalt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...