Gå til innhold

HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håret mitt er blitt mye tynnere. Jeg tenker på det hele tiden og det er så frustrerende!

Spesialshampo er dyrt, så derfor vil jeg ha mest mulig informasjon før jeg går til innkjøp av et nytt produkt.

Jeg har fått ganske store viker og føler at det er en helt annen følelse å ta hånden gjennom håret mitt nå enn for noen måneder siden. Det er liksom ikke like mye å ta i.

Noen som har opplevd noe lignende og som anbefaler en shampoo eller annen behandling?

Jeg har i tillegg litt flass som jeg ikke vet om skyldes tørr hodebunn eller sopp (Pityrosporum ovale).

Noen med like erfaringer som vil dele dem med meg? Fins det en vidunder-shampoo som tar knekken på flassproblemet mitt og som reduserer håravfallet? (Jeg har prøvd litt forskjellige flass-shampooer fra frisørforretninger. Jeg føler ikke at de har noen virkning. De virker så "sterke" på hodebunnen min og føler nesten at de gjør til at jeg mister enda mer hår).

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Ta B-vitaminer ofte! Og spis sunt... De rådene fikk jeg da jeg hadde et lignende problem. Tror nok d var vitaminene som reddet meg =)

Lykke til! (og ik vask håret oftere enn annen hver dag!)

Skrevet

B-vitaminer!! Ta B-vitaminer, helst dobbel dose i en laang periode! Jeg slet også med det samme etter å ha sluttet med p-piller i tillegg til å ha mangle på vitamin B. Men så kom håret heldigvis ut igjen!Og B-vitaminene har jeg ikke sluttet med!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...