¤ Skara ¤ Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Trenger seriøst hjelp med denne her!!!! (Knuser snart pc her))))) Noen flinke dolere her......... http://ishet.s13.xrea.com/flash/try.htm 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 Hvor langt er du kommet da? Har 8 ting som jeg har brukt på forskjellige steder, kommer ikke videre selv om jeg har satt den ene figuren inni reolen )) Har du klart den? 0 Siter
Jeannie Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Har 8 ting som jeg har brukt på forskjellige steder, kommer ikke videre selv om jeg har satt den ene figuren inni reolen )) Har du klart den? Ikke enda, har nettopp funnet den jente statuen 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 Ikke enda, har nettopp funnet den jente statuen ok, i boksen som ligger i akvariumet ligger det ett sverd som hun skal ha:)))) 0 Siter
Jeannie Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 ok, i boksen som ligger i akvariumet ligger det ett sverd som hun skal ha:)))) Sliter litt med å åpne den boksen jeg 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 Sliter litt med å åpne den boksen jeg Det er kommet en metal del foran reolen som du kan åpne boksen med 0 Siter
Jeannie Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Det er kommet en metal del foran reolen som du kan åpne boksen med Brekkjernet? Eller en annen ting? 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 Brekkjernet? Eller en annen ting? En metal krok som er kommet frem etter du har tatt opp boksen fra akvariumet:)))) 0 Siter
Jeannie Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 En metal krok som er kommet frem etter du har tatt opp boksen fra akvariumet:)))) Skjønte ikke helt hvordan man får opp den boksen jeg da, prøvd alt nå (nesten) 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 Skjønte ikke helt hvordan man får opp den boksen jeg da, prøvd alt nå (nesten) let forann reolen ligger en svart liten dings der )) 0 Siter
carma Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Finnes det en engelsk versjon eller...? Kan ikke japansk, jeg. 0 Siter
Jeannie Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 let forann reolen ligger en svart liten dings der )) Hva er det med den figuren figuren under kattestatuetten? 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 Finnes det en engelsk versjon eller...? Kan ikke japansk, jeg. Tror ikke det, har ikke funnet den iallefall ((( Blir så frustrert av sånne spill, så skjønner ikke hvorfor jeg gidder ))) 0 Siter
carma Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Tror ikke det, har ikke funnet den iallefall ((( Blir så frustrert av sånne spill, så skjønner ikke hvorfor jeg gidder ))) Jeg pleier å digge sånne spill, men fruster over at jeg ikke skjønner hva som står der. Har bare funnet en nøkkel og en katt, jeg... 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 Hva er det med den figuren figuren under kattestatuetten? Ta mugga og fyll den med snø, så heller du den på figuren under katten:))) 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 Jeg pleier å digge sånne spill, men fruster over at jeg ikke skjønner hva som står der. Har bare funnet en nøkkel og en katt, jeg... Ta av halen på katten (dobbelt klikk) 0 Siter
Jeannie Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 let forann reolen ligger en svart liten dings der )) Endelig fant jeg den dingsen 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 Endelig fant jeg den dingsen ))) Flott!! 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 Endelig fant jeg den dingsen Den kroken du fikk under katten skal festes på brekkjernet )) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.