tigerungen Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Hiver meg på her jeg Hvordan får jeg røsket ut bøkene? *klør seg i hodet* 0 Siter
sheba Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 pokker!! nå ble jeg sittende her jeg også visste det var dumt og lese tråden! hihi 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 Hiver meg på her jeg Hvordan får jeg røsket ut bøkene? *klør seg i hodet* Ta brekkjernet, (kattens hale) 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 Ta brekkjernet, (kattens hale) Flott!! Da sitter jeg ikke alene å river meg i håret da ))) 0 Siter
tigerungen Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Ta brekkjernet, (kattens hale) akk, har gjort det. trykker og trykker men ingenting skjer. driver meg til vanvidd! 0 Siter
carma Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Ga opp jeg! Søkte på nette fikk opp denne siden med hvordan man skal komme seg ut, like grønn! De har ikke løst den de heller ennå, tror spillet netopp er kommet. sender linken )) http://gamershood.com/forum/showthread.php?t=3867 Hehe.... jeg klarte det :-D NÅ kan jeg sove godt... ;-) 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 akk, har gjort det. trykker og trykker men ingenting skjer. driver meg til vanvidd! Flott for deg:)))) Sitter nå her jeg da! Var det vanskelig, hint hint? 0 Siter
carma Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Flott for deg:)))) Sitter nå her jeg da! Var det vanskelig, hint hint? Var det meg du egentlig spurte nå? :-p 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 Hehe.... jeg klarte det :-D NÅ kan jeg sove godt... ;-) Hvorfor havner ikke svaret til deg? Havnet under tigerungen, hmmm 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 Var det meg du egentlig spurte nå? :-p ja sendte til deg, ser det er noe krøll her? eller er jeg veldig trøtt her jeg sitter:))) 0 Siter
carma Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Hvorfor havner ikke svaret til deg? Havnet under tigerungen, hmmm Merkelig.. Det var litt mer komplisert enn jeg trodde. Trodde det var ferdig bare jeg fikk demonen og sverdet inn i skapet, men da fikk jeg bare et nytt, større sverd/stav. Når du har kommet så langt, så har jeg følgende hint: Du må rydde opp etter deg... - i riktig rekkefølge ;-) Natta! 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 Merkelig.. Det var litt mer komplisert enn jeg trodde. Trodde det var ferdig bare jeg fikk demonen og sverdet inn i skapet, men da fikk jeg bare et nytt, større sverd/stav. Når du har kommet så langt, så har jeg følgende hint: Du må rydde opp etter deg... - i riktig rekkefølge ;-) Natta! Å herre min!! Takk for hjelpen viste det var kloke dole hoder her ))) Får se om jeg prøver meg igjen i morgen, øya er trøtte her merker jeg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.