Gå til innhold

Fått ny jobb - gruer meg sånn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer har drevet eget firma en stund, men vi har hatt deltidsjobb ved siden av for å få det til å gå rundt. Nå fikk vi begge tilbud om fulltidsvikariat i en bedrift som driver med noe av det samme som vi driver i firmaet vårt. Kommer ikke til å drive med nøyaktig det samme som i vårt firma, men jeg har noe erfaring med det vi skal gjøre, men kan på langtfra alt. Vi starter opplæringa på mandag. Var visst veldige krav til effektivitet i den nye jobben. I alle jobber jeg har hatt har jeg alltid vært supereffektiv, men det har vært enklere jobber enn dette. Er så redd for ikke å strekke til i denne jobben siden det er min første skikkelige jobb etter utdanning. Jeg håper ikke de forventer at vi skal kunne alt, selvom vi driver innen samme bransje. Er jo masse vi ikke kan også. Men de valgte oss på bakgrunn av eget firma + utdannelsen. Flere som har vært nervøse før de begynner i ny jobb? Det pleier å gå bra gjør det ikke?

Ps. Firmaet vårt blir lagt litt på is nå framover.

tzatziki1365380058
Skrevet

JA - det er vanlig å være nervøs før man begynner i ny jobb.

JA - det pleier å gå bra for det.

NEI - arbeidsgivere pleier ikke å forvente at man kan alt første dagen. I så fall er det en dårlig arbeidsgiver.

Det tar visstnok fra 6 mnd til 1 år å bli skikkelig innkjørt i en ny jobb, så du har litt tid på deg.

Lykke til! Sikker på at dette kommer til å gå helt fint!

Skrevet

JA - det er vanlig å være nervøs før man begynner i ny jobb.

JA - det pleier å gå bra for det.

NEI - arbeidsgivere pleier ikke å forvente at man kan alt første dagen. I så fall er det en dårlig arbeidsgiver.

Det tar visstnok fra 6 mnd til 1 år å bli skikkelig innkjørt i en ny jobb, så du har litt tid på deg.

Lykke til! Sikker på at dette kommer til å gå helt fint!

Det var et flott svar,tzatziki. :-)

Skal huske på det nå som jeg er iferd med å skifte jobb.

Skrevet

Det er helt normalt å være nervøs før en ny jobb. Det går bra ;-)

tzatziki1365380058
Skrevet

Det var et flott svar,tzatziki. :-)

Skal huske på det nå som jeg er iferd med å skifte jobb.

Ikke bare flott, men sant også :)

Lykke til med jobbskift!

Skrevet

Ikke bare flott, men sant også :)

Lykke til med jobbskift!

Tusen takk! :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...