Gå til innhold

Er du en jente som er ferdig med kjønnskifte opperasjonen?

Anbefalte innlegg

Gjest New Joik
Skrevet

Om det er noen her inne da..

Jeg lurer på graden av følelse i underlivet etter opperasjonen.. Eller om det er noen andre her som har litt peiling på dette så takker jeg for svar.

Man kan vel fortsatt få orgasme etter opperasjonen?

Er den fortsatt lik mannlig orgasme, over på noen sekunder, eller blir det kvinnelige orgasmer jeg kan få?

Gjest New Joik
Skrevet

oops. feil forum.. MEN BARE OG SVARE MEG ALTSÅ !!! :)

Skrevet

Tror nok ikke vaginaen deres fungerer som en vanlig vagina, på samme måte som kunstige kuker ikke spruter sæd. De kan vel heller ikke få reisning?

Gjest New Joik
Skrevet

Hvor lange orgasmer tror du egentlig damer får?

TIMELANGE!!!! hehe, neida.. Det er vel store variasjoner der! Men varer vel sjeldent mere en 10-20 sekunder vel? Jeg aner ikke, hvor lenge varer dine?

Nei, skjønner hvor du går med dette, og nei, dette er ikke en av grunnene mine for og skifte kjønn.. *ruller med øynene* ;)

Gjest New Joik
Skrevet

Tror nok ikke vaginaen deres fungerer som en vanlig vagina, på samme måte som kunstige kuker ikke spruter sæd. De kan vel heller ikke få reisning?

Jo, damer får faktisk ereksjon de også akuratt som gutter. Penis er egentlig bare en forvokst clitoris.

Vagina er et stort området det!

Kunstig vagina er så klart ikke som en ekte en, det er derimot ikke de store forskjellene som jeg tror du inbiller deg at det er. Bare og søke litt på internet! Det er alltid fare for og miste følsomhet etter en opperasjon så klart, men de er veldig gode på dette. Legene..

Hei

Skrevet

Jo, damer får faktisk ereksjon de også akuratt som gutter. Penis er egentlig bare en forvokst clitoris.

Vagina er et stort området det!

Kunstig vagina er så klart ikke som en ekte en, det er derimot ikke de store forskjellene som jeg tror du inbiller deg at det er. Bare og søke litt på internet! Det er alltid fare for og miste følsomhet etter en opperasjon så klart, men de er veldig gode på dette. Legene..

Hei

Jeg vil tjene penger på kroppen min!

Med litt plastisk kirurgi så blir den fin!

Vi kapper penisen av og lager en vagina,

for legene er så flinke i da'!

Skrevet

Hvor lange orgasmer tror du egentlig damer får?

Vel, min kjære hevdet en gang at når jeg var på mitt "verste" så varte det sikkert oppimot minuttet....

Skrevet

Vel, min kjære hevdet en gang at når jeg var på mitt "verste" så varte det sikkert oppimot minuttet....

Godt du ikke er gris da -de har i 30 minutter .)

Skrevet

Jeg hadde en kompis som var kjønnsoperert. Nå manglet han bare en pumpe, så kunne han få ereksjon. Jeg kom aldri så langt som til å spørre hvordan pumpa ble aktivert? Har de en knapp de styrer den med? En slik knapp kunne i så fall hver og en ønske seg innimellom.. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...