Gjest zakkoo Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Er 22 nå, og lurer på når jeg kan forvente å få måne. Er egentlig ikke så hysterisk med dette, er jo bare å skinne seg. Men litt stress å barbere hodet flere ganger i uka da. 0 Siter
Musli Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Begynt å få antydning til måne? elle er du bare redd for å få det? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Begynt å få antydning til måne? elle er du bare redd for å få det? Ikke antydning ennå. Men ser at en del i slutten av 20-åra har det. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Er det ikke individuelt da? Jeg gikk på ungdomsskolen som hadde skikkelig måne før vi gikk ut niende. Tipper det er "mot normalt". :-D 0 Siter
Musli Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Ikke antydning ennå. Men ser at en del i slutten av 20-åra har det. ok. bare lurte. for samboeren min er 22 år og har veldig tynt hår i luggen og antydninger til måne. faren hans fikk tidlig måne også, så det er nok arvelig. han er ikke særlig stolt over dette og har nettop "skinnet" pga dette. dette er selvfølgelig en fortvilende situasjon for han 0 Siter
Gjest Musefangeren ;) Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Ikke antydning ennå. Men ser at en del i slutten av 20-åra har det. Dette er arvelig betinget. Alle mister ikke håret. Det finnes dessuten medisin som stopper håravfall. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Er det ikke individuelt da? Jeg gikk på ungdomsskolen som hadde skikkelig måne før vi gikk ut niende. Tipper det er "mot normalt". :-D Hørtes litt unormalt ut. Chiang Mai heter det vel. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 ok. bare lurte. for samboeren min er 22 år og har veldig tynt hår i luggen og antydninger til måne. faren hans fikk tidlig måne også, så det er nok arvelig. han er ikke særlig stolt over dette og har nettop "skinnet" pga dette. dette er selvfølgelig en fortvilende situasjon for han Svarte fitte, må spørre faren min når han fik måne! Men mye er jo mulig i disse dager med hårtransplantasjon osv. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Dette er arvelig betinget. Alle mister ikke håret. Det finnes dessuten medisin som stopper håravfall. Hvordan medisin da? Tabletter? Må de tas før håravfall starter? Kanskje jeg bør starte like godt først som sist. 0 Siter
Gjest Musefangeren ;) Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Hvordan medisin da? Tabletter? Må de tas før håravfall starter? Kanskje jeg bør starte like godt først som sist. Vet ikke navnet på medisinen, men det er tabletter på resept. Kjenner en som fikk god effekt av det. Han startet med behandlingen når han begynte å få antydning til tynnere hår, og håret blir ikke tynnere nå. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Hørtes litt unormalt ut. Chiang Mai heter det vel. Gjør det så visst ikke. Det vil si det heter begge deler, er ikke så enkelt å oversette ting som egentlig er skrevet med et totalt annerledes alfabet. Så det skrivers altså både Chieng og Chiang. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Gjør det så visst ikke. Det vil si det heter begge deler, er ikke så enkelt å oversette ting som egentlig er skrevet med et totalt annerledes alfabet. Så det skrivers altså både Chieng og Chiang. Da så. Har aldri sett det skrevet med e, og regner med at den versjonen er underordnet. Men det finnes vestlige versjoner av de fleste thailandske byer. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Da så. Har aldri sett det skrevet med e, og regner med at den versjonen er underordnet. Men det finnes vestlige versjoner av de fleste thailandske byer. Alle adopsjonspapirer vi har fra Thailand har oversatt det Chieng Mai, derav nicket. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Alle adopsjonspapirer vi har fra Thailand har oversatt det Chieng Mai, derav nicket. Kanskje de er ekstremt ustødige i engelsk? Google-treff: ChiEng Mai: 33 500 ChiAng Mai: 2 640 000 0 Siter
Musli Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Svarte fitte, må spørre faren min når han fik måne! Men mye er jo mulig i disse dager med hårtransplantasjon osv. Var ikke meningen å skremme deg altså 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Kanskje de er ekstremt ustødige i engelsk? Google-treff: ChiEng Mai: 33 500 ChiAng Mai: 2 640 000 Det er vel de fleste thaier, men treffene dine viser i alle fall at begge deler brukes. eod 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Det er vel de fleste thaier, men treffene dine viser i alle fall at begge deler brukes. eod Jo, men Chiang er nesten 80 ganger mer brukt på nettet, så jeg skjønner at jeg reagerte på skrivemåten. 0 Siter
Gjest Annenym Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Jo, men Chiang er nesten 80 ganger mer brukt på nettet, så jeg skjønner at jeg reagerte på skrivemåten. Flisespikkeri? 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Jeg kjenner to tvillinger som mistet håret tidlig i 20-årene og de er knallsexy! Min kjære mistet også håret tidlig, han hadde riktignok en søt lys krølltopp da han var et par og tjue, men nå, i slutten av 30-årene har han hatt lite hår i mange år. Og like deilig og sexy! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.