Gå til innhold

Menn: Når begynte du å miste håret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 22 nå, og lurer på når jeg kan forvente å få måne.

Er egentlig ikke så hysterisk med dette, er jo bare å skinne seg. Men litt stress å barbere hodet flere ganger i uka da.

Skrevet

Begynt å få antydning til måne? elle er du bare redd for å få det?

Skrevet

Begynt å få antydning til måne? elle er du bare redd for å få det?

Ikke antydning ennå. Men ser at en del i slutten av 20-åra har det.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Er det ikke individuelt da? Jeg gikk på ungdomsskolen som hadde skikkelig måne før vi gikk ut niende. Tipper det er "mot normalt". :-D

Skrevet

ok. bare lurte. for samboeren min er 22 år og har veldig tynt hår i luggen og antydninger til måne. faren hans fikk tidlig måne også, så det er nok arvelig. han er ikke særlig stolt over dette og har nettop "skinnet" pga dette. dette er selvfølgelig en fortvilende situasjon for han :(

Gjest Musefangeren ;)
Skrevet

Dette er arvelig betinget. Alle mister ikke håret. Det finnes dessuten medisin som stopper håravfall.

Skrevet

Er det ikke individuelt da? Jeg gikk på ungdomsskolen som hadde skikkelig måne før vi gikk ut niende. Tipper det er "mot normalt". :-D

Hørtes litt unormalt ut.

Chiang Mai heter det vel.

Skrevet

ok. bare lurte. for samboeren min er 22 år og har veldig tynt hår i luggen og antydninger til måne. faren hans fikk tidlig måne også, så det er nok arvelig. han er ikke særlig stolt over dette og har nettop "skinnet" pga dette. dette er selvfølgelig en fortvilende situasjon for han :(

Svarte fitte, må spørre faren min når han fik måne!

Men mye er jo mulig i disse dager med hårtransplantasjon osv.

Skrevet

Dette er arvelig betinget. Alle mister ikke håret. Det finnes dessuten medisin som stopper håravfall.

Hvordan medisin da? Tabletter? Må de tas før håravfall starter?

Kanskje jeg bør starte like godt først som sist.

Gjest Musefangeren ;)
Skrevet

Hvordan medisin da? Tabletter? Må de tas før håravfall starter?

Kanskje jeg bør starte like godt først som sist.

Vet ikke navnet på medisinen, men det er tabletter på resept. Kjenner en som fikk god effekt av det. Han startet med behandlingen når han begynte å få antydning til tynnere hår, og håret blir ikke tynnere nå.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hørtes litt unormalt ut.

Chiang Mai heter det vel.

Gjør det så visst ikke. Det vil si det heter begge deler, er ikke så enkelt å oversette ting som egentlig er skrevet med et totalt annerledes alfabet. Så det skrivers altså både Chieng og Chiang.

Skrevet

Gjør det så visst ikke. Det vil si det heter begge deler, er ikke så enkelt å oversette ting som egentlig er skrevet med et totalt annerledes alfabet. Så det skrivers altså både Chieng og Chiang.

Da så. Har aldri sett det skrevet med e, og regner med at den versjonen er underordnet.

Men det finnes vestlige versjoner av de fleste thailandske byer.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Da så. Har aldri sett det skrevet med e, og regner med at den versjonen er underordnet.

Men det finnes vestlige versjoner av de fleste thailandske byer.

Alle adopsjonspapirer vi har fra Thailand har oversatt det Chieng Mai, derav nicket.

Skrevet

Alle adopsjonspapirer vi har fra Thailand har oversatt det Chieng Mai, derav nicket.

Kanskje de er ekstremt ustødige i engelsk?

Google-treff:

ChiEng Mai: 33 500

ChiAng Mai: 2 640 000

Skrevet

Svarte fitte, må spørre faren min når han fik måne!

Men mye er jo mulig i disse dager med hårtransplantasjon osv.

Var ikke meningen å skremme deg altså;)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Kanskje de er ekstremt ustødige i engelsk?

Google-treff:

ChiEng Mai: 33 500

ChiAng Mai: 2 640 000

Det er vel de fleste thaier, men treffene dine viser i alle fall at begge deler brukes.

eod

Skrevet

Det er vel de fleste thaier, men treffene dine viser i alle fall at begge deler brukes.

eod

Jo, men Chiang er nesten 80 ganger mer brukt på nettet, så jeg skjønner at jeg reagerte på skrivemåten.

Gjest Annenym
Skrevet

Jo, men Chiang er nesten 80 ganger mer brukt på nettet, så jeg skjønner at jeg reagerte på skrivemåten.

Flisespikkeri?

Skrevet

Jeg kjenner to tvillinger som mistet håret tidlig i 20-årene og de er knallsexy!

Min kjære mistet også håret tidlig, han hadde riktignok en søt lys krølltopp da han var et par og tjue, men nå, i slutten av 30-årene har han hatt lite hår i mange år. Og like deilig og sexy! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...