Gjest zakkoo Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 "Toleranse blir en forbrytelse når den benyttes overfor ondskap." 0 Siter
Gjest Viskelær med jordbærsmak Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Og ett til: Gud finner en lav gren til den fugl som ikke kan fly:) 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Og ett til: Gud finner en lav gren til den fugl som ikke kan fly:) "Gud finner en lav gren til den fugl som ikke kan fly:)" Hm, den var en nøtt...Mener du at visdomsordet mitt var dårlig? At jeg ikke kan skrive visdomsord mao? 0 Siter
Gjest Viskelær med jordbærsmak Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 "Gud finner en lav gren til den fugl som ikke kan fly:)" Hm, den var en nøtt...Mener du at visdomsordet mitt var dårlig? At jeg ikke kan skrive visdomsord mao? såså Syns de var ganske spesielle begge to, på hver sin måte. Syns ikke du også det da? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 såså Syns de var ganske spesielle begge to, på hver sin måte. Syns ikke du også det da? Skjønte ikke ditt helt. 0 Siter
keinstein Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 "Gud finner en lav gren til den fugl som ikke kan fly:)" Hm, den var en nøtt...Mener du at visdomsordet mitt var dårlig? At jeg ikke kan skrive visdomsord mao? Den som nettopp har klødd seg i rompa, biter ikke negler. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Den som nettopp har klødd seg i rompa, biter ikke negler. lol! 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 http://www.fedrelandspartiet.no/fun/humor.asp?ID=29 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 http://www.fedrelandspartiet.no/fun/humor.asp?ID=29 Nice one :-D 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Nice one :-D VONDE FØLELSER OG BITTERHET OVER FEIL I FORTIDEN ER SOM TUNGE STEINER SOM GJØR OSS MOTLØSE. BARE NÅR VI SLIPPER DEM, KAN VI GJENVINNE FRIHETEN OG DET MOTET SOM VI EN GANG HADDE. 0 Siter
Gjest Viskelær med jordbærsmak Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Skjønte ikke ditt helt. Kort forklart: Det er rom for alle her i livet. Uansett hvem eller hva vi er:) 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Den som nettopp har klødd seg i rompa, biter ikke negler. Den var bra ))) 0 Siter
keinstein Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Den var bra ))) I en overfylt heis: hvorfor har dverger en annen oppfatning av kroppslukt? 0 Siter
Gjest den var god:) Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Den som nettopp har klødd seg i rompa, biter ikke negler. ...et troll i skogen er bedre enn 10 på dol(?) 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 I en overfylt heis: hvorfor har dverger en annen oppfatning av kroppslukt? Ler så jeg griner )))) 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Kort forklart: Det er rom for alle her i livet. Uansett hvem eller hva vi er:) OK. Hadde du ikke dratt inn gud hadde jeg tatt den. 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 "Gud finner en lav gren til den fugl som ikke kan fly:)" Hm, den var en nøtt...Mener du at visdomsordet mitt var dårlig? At jeg ikke kan skrive visdomsord mao? Og der kom pluselig reven! ups.... 0 Siter
Gjest Viskelær med jordbærsmak Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 OK. Hadde du ikke dratt inn gud hadde jeg tatt den. Du er ikke den første som har blitt forvirret i så måte:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 http://www.fedrelandspartiet.no/fun/humor.asp?ID=29 *Hehe* Den var god! ) Og faktisk litt til ettertanke også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.