Gå til innhold

hvordan finner man internett-hastigheten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nede på linja til høyre. Dra musa bort over det datamaskin ikonet, så plopper det en liten info frem, hos meg i allefall.

Skrevet

Det finnes målere både på itavisen og dinside.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Nede på linja til høyre. Dra musa bort over det datamaskin ikonet, så plopper det en liten info frem, hos meg i allefall.

Viser ikke den hastighet på nettverkskortet ditt da? Her står det f. eks 54 MB, og jeg har bare 3 MB linje. :-D

Skrevet

Viser ikke den hastighet på nettverkskortet ditt da? Her står det f. eks 54 MB, og jeg har bare 3 MB linje. :-D

Vet du hva, jeg er grønn når det gjelder data :) hehe tippet det var hastigheten den viste....

Gjest ChiengMai
Skrevet

Vet du hva, jeg er grønn når det gjelder data :) hehe tippet det var hastigheten den viste....

Den gjør jo det, men den viser altså hastigheten på nettverkskortet ditt. På den stasjonære hos meg står det 100 MB og på den bærbare som har trådløst nettverkskort står det 54 MB. Og begge har jo samme ADSL-linja. Man lærer litt hver dag. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...