pekkaline Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Nede på linja til høyre. Dra musa bort over det datamaskin ikonet, så plopper det en liten info frem, hos meg i allefall. 0 Siter
Debra-irl Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Det finnes målere både på itavisen og dinside. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Nede på linja til høyre. Dra musa bort over det datamaskin ikonet, så plopper det en liten info frem, hos meg i allefall. Viser ikke den hastighet på nettverkskortet ditt da? Her står det f. eks 54 MB, og jeg har bare 3 MB linje. :-D 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Viser ikke den hastighet på nettverkskortet ditt da? Her står det f. eks 54 MB, og jeg har bare 3 MB linje. :-D Vet du hva, jeg er grønn når det gjelder data hehe tippet det var hastigheten den viste.... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Vet du hva, jeg er grønn når det gjelder data hehe tippet det var hastigheten den viste.... Den gjør jo det, men den viser altså hastigheten på nettverkskortet ditt. På den stasjonære hos meg står det 100 MB og på den bærbare som har trådløst nettverkskort står det 54 MB. Og begge har jo samme ADSL-linja. Man lærer litt hver dag. :-) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Kanskje denne kan hjelpe deg? http://www.itavisen.no/services/speedometer/index.php#0 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.