Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe nytt, men vil ikke ha noe drit ;)

Hva har dere, anbefaler du din?

Hvor ofte byttes de ut egentlig? Jeg har et i plast som ikke ser bra ut under. Tydeligvis så er det noen hakk i plasten slik at tiss trenger inn i sprekker..... Føsj, unnskyld detaljene!

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg svar ikke bare for at det er deg;)!

Jeg er bare vant med å ha plast seter på do jeg. Så jeg vet ikke helt. Hos mine foreldre så har de bare byttet dosete 2 eller så er det 3 ganger på de 21 årene. Det er ikke mye, men det er neste som nye for det.

Håper du får et bedre svar. Svarte egentlig for å hinte at jeg driver å skriver mail nå!

Skrevet

Det er ikke alle som passer, dessverre... Kjøpte et fint et, det gikk ikke til den doen jeg hadde tenkt å bytte, selv om det var et vanlig PP-wc. Gammelt, men likevel :(

Skrevet

Det er ikke alle som passer, dessverre... Kjøpte et fint et, det gikk ikke til den doen jeg hadde tenkt å bytte, selv om det var et vanlig PP-wc. Gammelt, men likevel :(

hm...jeg får notere do-merket da når jeg skal finne nytt...

Skrevet

Jeg svar ikke bare for at det er deg;)!

Jeg er bare vant med å ha plast seter på do jeg. Så jeg vet ikke helt. Hos mine foreldre så har de bare byttet dosete 2 eller så er det 3 ganger på de 21 årene. Det er ikke mye, men det er neste som nye for det.

Håper du får et bedre svar. Svarte egentlig for å hinte at jeg driver å skriver mail nå!

*venter*

Takk for svar likevel :)

Skrevet

Vi har dette:

http://www.comfort.no/produkter/207

Mye bedre å sitte på en porselen, og de av plast har jeg aldri likt. Synes de ser så skitne ut.

Takk! Det så jo riktig lekkert ut faktisk. Comfort tror jeg vi finner her i sørlandsparken ja. Prisen var jo også grei :)

Skrevet

Vi laget nytt bad for tre år siden, og valgte bjørkesete, i samme stil som baderomsinnredningen. Veldig stilig, og det er veldig godt å sitte på.

Kjøpte innredningen fra Sigdal kjøkken (i Sørlandsparken), men husker ikke om toalettet og dosetet kom derfra. Vi brukte i alle fall Aamodt VVS som hovedleverandør.

Skrevet

Treverk. Det er ikke så kaldt. Da slipper vi å sende kjerringa ut for å varme dosetet før vi skal..

Gjest Den sorte enke
Skrevet

Jeg har forkjærlighet for tre!

Noe i treet gjør at noen bakterier drepes...har jeg hørt en gang...

Også er de pene...

Flere utesteder har også skiftet til tre av en eller annen grunn...

Gjest Den sorte enke
Skrevet

Treverk. Det er ikke så kaldt. Da slipper vi å sende kjerringa ut for å varme dosetet før vi skal..

Godt poeng det der med kjerringa=)

Skrevet

Godt poeng det der med kjerringa=)

Dosete med varme ville lette hverdagen for husmora da? Slippe å stadig varme opp dosetet?

Skrevet

Det finnes det vettu;o)

http://www.handicare.no/handicare/pages/Product____6663.aspx

Koster kanskje litt da, men det synes jeg man bør spandere på kjerringa si.;o)

På ei hytte hadde vi tykt plastsete på utedo med 15-20 kalde grader. Damene nektet å sette seg ned. IIIIK! Det endte med at vi tok med setet inn foran peisen og tok det ut når noen skulle bruke det. Men så hadde visst en del av setet stått -for- nær varmen...

Skrevet

Ser at mange slår et slag for de i tre. Har hatt det selv også, og det var et pluss på et bad som var ekstremt kaldt!

Jeg ville bare si at du får de på Ikea for en billigere penge enn hos diverse VVS forhandlere.

Skrevet

Ser at mange slår et slag for de i tre. Har hatt det selv også, og det var et pluss på et bad som var ekstremt kaldt!

Jeg ville bare si at du får de på Ikea for en billigere penge enn hos diverse VVS forhandlere.

Tre skal vist være det beste ja. takk for svar, men ikea ligger 4timer unna meg :(

Skrevet

Jeg har forkjærlighet for tre!

Noe i treet gjør at noen bakterier drepes...har jeg hørt en gang...

Også er de pene...

Flere utesteder har også skiftet til tre av en eller annen grunn...

Jøss, ja det gjør jo ikke noe om bakteriene drepes da! Blir nok et tre-sete ja.

Skrevet

Vi laget nytt bad for tre år siden, og valgte bjørkesete, i samme stil som baderomsinnredningen. Veldig stilig, og det er veldig godt å sitte på.

Kjøpte innredningen fra Sigdal kjøkken (i Sørlandsparken), men husker ikke om toalettet og dosetet kom derfra. Vi brukte i alle fall Aamodt VVS som hovedleverandør.

takk. Jeg skal sjekke op om de har noe der som passer til doen min :)

Skrevet

Har aldri kjøpt dosete! Bor i et hus som er nesten 35 år, så jeg vet ikke om dagens seter passer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...