Gå til innhold

Pizza uten tomatsaus?

Anbefalte innlegg

Gjest MiaMariaa
Skrevet

Kan man lage det? Altså uten sånn posefyll også. Eller blir det for tørt?

Jeg er så lei av den tomatsmaken på pizzaen. Vil ha noe annet.

Forslag?

Gjest også en mamma
Skrevet

Personlig syns jeg pizza uten tomatsaus er helligbrøde. :-)

Men går jo an å bare droppe det. Med ost på toppen blir det ikke så tørt likevel. Kommer selvsagt litt an på hva du har på pizzaen.

Skrevet

Du kan lage tacopizza i stedet, og erstatte tomatsausen med kjøttdeig med tacokrydder og salsa. Hiv på litt løk og hva du ellers måtte ha lyst på, nachochips, og så ost på toppen.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du kan jo prøve med pesto istedet.

Skrevet

Ha på en boks creme fraiche, peperoni og ost - kjempegodt! :-)

Skrevet

Jeg synes pizza uten tomatsaus er best. Det kalles pizza bianca i Italia (hvit pizza) og er ganske vanlig der. Jeg elsker hvit pizza og lager nesten aldri hjemmelaget pizza MED tomatsaus. vanskelig å skaffe GOD tomatsaus synes jeg nemlig.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg synes pizza uten tomatsaus er best. Det kalles pizza bianca i Italia (hvit pizza) og er ganske vanlig der. Jeg elsker hvit pizza og lager nesten aldri hjemmelaget pizza MED tomatsaus. vanskelig å skaffe GOD tomatsaus synes jeg nemlig.

Hva har du på pizzaen din?

Skrevet

Det går helt fint, du kan bruke "hvit" pastasaus istedet.

Skrevet

God tomatsaus lager du selv fra grunnen av :)

Skrevet

God tomatsaus lager du selv fra grunnen av :)

Med utgangspunkt i dårlige tomater? Neeei:D

Skrevet

Hva har du på pizzaen din?

Løk, mais, sorte oliven og ferske tomatskiver som oftest.

Og kanskje soltørkede tomater, basilikumsblader, ruccolasalat, jalapenos eller nachos - Alt etter hva jeg har av ingredienser:)

Skrevet

Vi pleier å bruke grillsaus. Oppå har vi biffstrimler, løk,paprika, champ, anananas og ost.

Denne er suveren!

Skrevet

Med utgangspunkt i dårlige tomater? Neeei:D

Da får du finne et sted å få tak i gode tomater, eller begynne å dyrke dem selv ;)

Gjest baremei
Skrevet

Hvis du vil ha en litt eksotisk pizza, kan jeg anbefale denne:smør bunnen med et tynt lag mangochutney, ha så på grillet kylling eller røkt kalkunpålegg, ananas eller banan-skiver, rødløk, peanøtter/cashewnøtter, mye curry-krydder og ost på toppen. :-9

Skrevet

Da får du finne et sted å få tak i gode tomater, eller begynne å dyrke dem selv ;)

Sånt har jeg ikke tid til, ergo blir det pizza bianca:)

Skrevet

Du kan jo prøve med pesto istedet.

Det bruker ofte jeg! :-)

Skrevet

Litt tykk bunn, creme fraiche, salt pepper, en boks bogskinke, purre, mais og ost. Kjempegodt!!

Skrevet

Hva med tomatpurré da?

Skjønner godt at du blir lei den posegreia for den er god bare engang iblant.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hva med tomatpurré da?

Skjønner godt at du blir lei den posegreia for den er god bare engang iblant.

Tomatpure er jo skikkelig surt, ikke noe godt hvis man ikke blander det med litt melk eller sukker for å mildne smaken.

Skrevet

Tomatpure er jo skikkelig surt, ikke noe godt hvis man ikke blander det med litt melk eller sukker for å mildne smaken.

??.. Da har du brukt feil taomatpurrè.

Den beste får du på hermetikkboks.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...