Gjest innaaa Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Er det veldig vanskelig å få seg jobb som advokatsekretær? Jeg kunne vært interessert i å gå det studiet, men venninna mi gikk der for en god stund siden, og viser seg at verken hun eller noen annen i klassen har fått seg jobb! Da blir det jo bare bortkastet penger og studielån... 0 Siter
Nikki Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Etter hva jeg har hørt er det veldig vanskelig - i Trondheim nærmest umulig. 0 Siter
Gjest innaaa Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Etter hva jeg har hørt er det veldig vanskelig - i Trondheim nærmest umulig. ja, sier litt når ingen i klassen fikk jobbv:( 0 Siter
amber sun Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Jeg kjenner ei advokatsekretær, hun fikk jobb raskt, og gikk fort over til enda en jobb. Hun er flink da, så hun ble fort ettertraktet. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.