Gå til innhold

Toalettet blir så fort skittent!

Anbefalte innlegg

Gjest dassdraug?
Skrevet

Og da mener jeg skittent i forstand av at støv og lodotter tiltrekkes hele tiden.

Bruker jeg feil vaskemiddel (WC-rens i skåla og JIF Baderom rundt på porselenet)?

Både doet og doringen er av porselen og er "innebygd i veggen", altså at det er åpent gulv under det.

Må kanskje legge til at badet er svært lite (ca 4-5 kvadrat kanskje).

Er så lei av å vaske do HVER dag (jeg gidder jo ikke det heller da, heh, men det ser ut som om jeg BURDE det) :D

Skal det være sånn?

Gjest Uten såpe
Skrevet

Det lureste er og kun bruke mikrofiber og vann. Da blir det mye renere på mye kortere tid. Da legger du ikke igjen en såpehinne heller som bare trekker til seg enda mere støv og bakterier.

Gjest dassdraug
Skrevet

Det lureste er og kun bruke mikrofiber og vann. Da blir det mye renere på mye kortere tid. Da legger du ikke igjen en såpehinne heller som bare trekker til seg enda mere støv og bakterier.

Ok, jeg bruker dopapir! Det er så lett å kvitte seg med etterpå, men tydeligvis ikke helt riktig! Går utifra at man må kaste mikrofiberklutene etterpå da?

Gjest uten såpe
Skrevet

Ok, jeg bruker dopapir! Det er så lett å kvitte seg med etterpå, men tydeligvis ikke helt riktig! Går utifra at man må kaste mikrofiberklutene etterpå da?

Nei de vasker du i vaskemaskina sammen med håndklær o.l men ikke bruk skyllemiddel.

Skrevet

På den doen som står på vaskerommet der vi har vaskemaskin og tørketrommel blir det naturlig nok mer støvete enn på det andre toalettet som er på badet.

Jeg har en pakke engangskluter liggende. Kjapt og greit å tørke over, og bare å kaste kluten etterpå.

Gjest Ææææsjjjj
Skrevet

Nei de vasker du i vaskemaskina sammen med håndklær o.l men ikke bruk skyllemiddel.

Sammen med håndklærne? De må vel vaskes for seg, og på kokvask?

Gjest uten såpe
Skrevet

Jeg koker alt sammen så da dauer jo hver bidige baselusk.

Skrevet

Jeg vasker blandet på 60 grader og i tillegg er det i tørketrommelen. Mulig jeg er et svin, men de bakteriene som er igjen da(tror ikke det er mange) eventuelt, er sikkert bra for imunrforsvaret.

Skrevet

Hvorfor skal det vaskes for seg selv?

Poenget med å vaske ting er jo å få de rene. Det "smitter" jo ikke over på håndklærne slik at _de_ kommer skitne ut av vaskemaskina?!

Hos meg blir alt rent og pent når jeg vasker det i vaskemaskinen! Jeg har jo kokvask! Kanskje jeg har tatt feil og jeg er en gris?

Hmmm!

Skrevet

Klærne er jo rene når de kommer ut av maskina, da. Ok koker du dem så er det ihvertfall uten bakterier igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...