Gå til innhold

vet dere hvor jeg finner en sånn?

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Den eneste som hevder at homofile menn er kjekkere enn heterofile, er vel keinstein?

Skrevet

Den eneste som hevder at homofile menn er kjekkere enn heterofile, er vel keinstein?

eh..den skjønte jeg ikke.

enkelte tvprogrammer etc fyrer opp under den myten at homser bryr seg mer om utseende enn heteroer.Det er masse kjekke gutter der ute som kunne sett så mye bedre ut om de hadde fikset litt på klærne sine og frisyre og sånt.

Skrevet

enkelte tvprogrammer etc fyrer opp under den myten at homser bryr seg mer om utseende enn heteroer.Det er masse kjekke gutter der ute som kunne sett så mye bedre ut om de hadde fikset litt på klærne sine og frisyre og sånt.

"Det er masse kjekke gutter der ute som kunne sett så mye bedre ut om de hadde fikset litt på klærne sine og frisyre og sånt."

Det er masse kjekke gutter der ute som kunne sett så mye mer jålete ut om de hadde fikset litt på klærne sine og frisyre og sånt...

Takke meg til menn som ikke studerer seg selv i speilet :)

Skrevet

"Det er masse kjekke gutter der ute som kunne sett så mye bedre ut om de hadde fikset litt på klærne sine og frisyre og sånt."

Det er masse kjekke gutter der ute som kunne sett så mye mer jålete ut om de hadde fikset litt på klærne sine og frisyre og sånt...

Takke meg til menn som ikke studerer seg selv i speilet :)

"Takke meg til menn som ikke studerer seg selv i speilet :)"

Helt enig! ;-)

Skrevet

"Takke meg til menn som ikke studerer seg selv i speilet :)"

Helt enig! ;-)

jeg synes det er veldig utattraktivt med jålete menn som ser seg i speilet hele tida.

De skal se pene og kjekke ut. En jente skal ikke skjønne eller tro at han har stått og fikset seg i speilet i 2 timer før

jeg har ofått høre at jeg er naturlig pen,De gutteene er clueless. Jeg sminker meg og bruker mye tid på å ordne meg.

Skrevet

jeg synes det er veldig utattraktivt med jålete menn som ser seg i speilet hele tida.

De skal se pene og kjekke ut. En jente skal ikke skjønne eller tro at han har stått og fikset seg i speilet i 2 timer før

jeg har ofått høre at jeg er naturlig pen,De gutteene er clueless. Jeg sminker meg og bruker mye tid på å ordne meg.

Selv om de sier at du er naturlig pen, kan de ikke unngå å legge merke til at du har sminket deg. Med mindre du sminker veldig naturlig :-)

Skrevet

Selv om de sier at du er naturlig pen, kan de ikke unngå å legge merke til at du har sminket deg. Med mindre du sminker veldig naturlig :-)

gutter er ikke så flinke til å se hva som er mye sminke etc.

Jeg vil se naturlig ut.Men enkelte gutter sier det ser ikke ut som jeg har sminket meg i det hele tatt.Selv om jeg har både rouge og øyenskgge og foundation og mascara og eyeliner

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du er kanskje ny her på dol?

Hver gang doljentene skriver om hvor kjekk en eller annen mannlig kjendis er, så kommer keinstein med følgende kommentar: "Han er homo".

Så det jeg kom med var en intern dolvits, som de fleste som leser en del på forumet burde ta poenget til.

Skrevet

Jeg påstår det er en myte. Kjenner massevis av kjekke gutter. Mange av dem er single. Mistenker at jentene ikke tør ta kontakt? Og gutta er ikke overbevist selv om at de har så mye å by på.... Prøver å fortelle dem det, men de stoler nok ikke på meg...

Skrevet

Hver gang doljentene skriver om hvor kjekk en eller annen mannlig kjendis er, så kommer keinstein med følgende kommentar: "Han er homo".

Så det jeg kom med var en intern dolvits, som de fleste som leser en del på forumet burde ta poenget til.

å ja.

jeg er dol avhengig så merkerlig at jeg ikke har fått med meg det : )

Skrevet

Nei, det tror jeg er en myte. Men alle jenter burde ha en homsevenn, det unner jeg alle :o)

Skrevet

Han har lett fått plass på juletreet mitt :o)

Skrevet

En myte! ;-) Vi ergrer oss bare enda mer over at sååå kjekke menn er "tapt" for oss:-D

Skrevet

Næhæhei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...