Gjest zakkoo Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 De ukene jeg har ungene, lager jeg middag hver dag. De ukene jeg ikke har det, gjør jeg det ikke. Rema har god pizza til 22 kr. Spiser det minst to ganger i uka. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Enkel mat, som speilegg med brødskiver,en boks tomatbønner - og litt råkost ved siden av, kan gi like bra næringsverdi som steik med full pakke. Noe å huske på for travle småbarnsforeldre;) (og andre som ikke alltid elsker å stå ved komfyren) 0 Siter
nypa Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Ja må ha middag hver dag jeg. Er vel ingen dårlig forelder om du skipper det en gang i blant, men det er viktig at barna får et sunt og riktig sammensatt kosthold til vanlig. Syns no jeg da.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Har han laga pizza ennå? Nei, men jeg tenkte han skulle få forsøke i kveld ) 0 Siter
Gjest en forelder Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Takk for mange fine tips! ((Tar gjerne mot flere:)) Og for at dere har gitt meg en bekymring mindre. Er det ikke rart, at en mor må bekymre seg for ALT :-) 0 Siter
Gjest en forelder Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Takk for mange fine tips! ((Tar gjerne mot flere:)) Og for at dere har gitt meg en bekymring mindre. Er det ikke rart, at en mor må bekymre seg for ALT :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Nei, men jeg tenkte han skulle få forsøke i kveld ) Vi skal ha det vi også Æ glær mæ 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Vi skal ha det vi også Æ glær mæ Jeg er så glad i pizza, kunne spist det hver dag tror jeg ) 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Niks! Av og til er det bare å be unga ta seg en brødskive med nugatti eller slenge inn en grandis i ovnen. Kan ikke spise steik hver dag. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Jeg er så glad i pizza, kunne spist det hver dag tror jeg ) Jeg også Nå skal jeg gå i gang med bakinga hvert øyeblikk 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Jeg også Nå skal jeg gå i gang med bakinga hvert øyeblikk Det var ikke hans tur å lage middag (. Så det ble kyllingwok isteden. Tror jeg må oppdra han enda bedre ;o) 0 Siter
Gjest Lille frøkorn Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Niks! Av og til er det bare å be unga ta seg en brødskive med nugatti eller slenge inn en grandis i ovnen. Kan ikke spise steik hver dag. Hvor gamle er dine unger? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Hvor gamle er dine unger? Har ingen unger :-) 0 Siter
Gjest Moråselill Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Vitaminmessig sett er det nok greit å skippe midagen av og til. Men kalorimessig vet du vel at brødmat(og pizza, hamburger) inneholder mer karbohydrater, flere kalorier enn en sunn kjøtt/fisk med potet/ris og grønnsaker. Du vet, det er vekten legen ser på hos ungene dine nå. 0 Siter
org Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Middag har vi hver dag. Men enkelte dager gjør vi det svææært enkelt. Som i går. Ungene kom hjem, begynte med leksene og var sultne. Dessuten skulle de til en kamerat, så de hadde det travelt. Og trening deretter. Jeg slengte noen pølser og litt pommes frites i ovnen. Ungene jublet. Far åt restene da han kom hjem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.