Gå til innhold

skritteller

Anbefalte innlegg

Gjest motivasjon?
Skrevet

Hvilken skrittlengde skal den stå på?

Jeg er 165 høy.

Skrevet

Din skrittlengde - den er ikke bare avhengig av høyden din, men hvor mye du langer ut når du går.

Du må følge bruksanvisningen og finne DIN skrittlengde, og legge den inn.

Gjest vil også ha skritteller!
Skrevet

Blander meg litt inn her,jeg..For jeg har også lyst på en sånn liten dings. Hvilken type har du? Fornøyd? Det er så mange ulike, vet ikke hvilke som er bra og ikke! Hvilken skal jeg velge?

Skrevet

Blander meg litt inn her,jeg..For jeg har også lyst på en sånn liten dings. Hvilken type har du? Fornøyd? Det er så mange ulike, vet ikke hvilke som er bra og ikke! Hvilken skal jeg velge?

Jeg har omron walking style II, synes den fungerer bra. Kostet i underkant av 400,- hvis jeg ikke husker feil.

Skrevet

Jeg har omron walking style II, synes den fungerer bra. Kostet i underkant av 400,- hvis jeg ikke husker feil.

Takk! Sitter den godt på? (med klype?) Jeg kan heller ikke ha noen som er for komplisert, teknisk idiot som jeg er;)

Skrevet

Jeg har LHL sin til 99 kroner.

Hadde en til 300 som holdt i 2 uker og som var fintfølende på knappene og derfor nullet ut hele tiden.

Skrevet

Takk! Sitter den godt på? (med klype?) Jeg kan heller ikke ha noen som er for komplisert, teknisk idiot som jeg er;)

Ja, den sitter godt på. Har klype og festeanordning til å ha i linning/belte, og kan også oppbevares i bukselomme.

Grei norsk bruksanvisning. Krever kun litt tålmodighet, ikke teknisk innsikt.

Skrevet

Ja, den sitter godt på. Har klype og festeanordning til å ha i linning/belte, og kan også oppbevares i bukselomme.

Grei norsk bruksanvisning. Krever kun litt tålmodighet, ikke teknisk innsikt.

Høres jo bra ut! :)

Skrevet

Jeg har LHL sin til 99 kroner.

Hadde en til 300 som holdt i 2 uker og som var fintfølende på knappene og derfor nullet ut hele tiden.

Oi, den var billig da! Henger den godt på, og virker nøyaktig?

Skrevet

Oi, den var billig da! Henger den godt på, og virker nøyaktig?

Ja den henger godt på buksa eller beltet.

Det er lokk på den som må åpnes for å se skjermen.

Vet ikke om de har akkurat den nå på LHL.

Jeg kjøpte den under skritteller konkurransen deres og da gikk de tom for "silver" som de opprinnelig selger og fikk inn denne jeg har imens det ble produsert nye.

Har hørt både og om "silver", kollegaer som kjøpte den, sendte den tilbake da den gikk i stykker.

Skrevet

Ja den henger godt på buksa eller beltet.

Det er lokk på den som må åpnes for å se skjermen.

Vet ikke om de har akkurat den nå på LHL.

Jeg kjøpte den under skritteller konkurransen deres og da gikk de tom for "silver" som de opprinnelig selger og fikk inn denne jeg har imens det ble produsert nye.

Har hørt både og om "silver", kollegaer som kjøpte den, sendte den tilbake da den gikk i stykker.

Ok, greit å vite! Skal inn og ta en kikk på LHL.

Skrevet

Din skrittlengde - den er ikke bare avhengig av høyden din, men hvor mye du langer ut når du går.

Du må følge bruksanvisningen og finne DIN skrittlengde, og legge den inn.

Så var det dama som ikke skjønte hvor i skrittet hun skulle plassere den!

Skrevet

Var det ikke en Omron-modell (kanskje den du har) som kom best ut i en test også?

Skrevet

Var det ikke en Omron-modell (kanskje den du har) som kom best ut i en test også?

Silva.

Skrevet

Jeg kjøpte meg en hos XXL. Betalte 99,-. Den er veldig nøyaktig, og det er jeg fornøyd med.

Hadde en fra I form før (hurtigsvarspremie). Den fungerte ikke bra.

Skrevet

Du går 10 skritt, måler så hvor langt du har gått, og deler på 10.

Da har du funnet din personlige skrittlengde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...