Gjest motivasjon? Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Hvilken skrittlengde skal den stå på? Jeg er 165 høy. 0 Siter
Gemini Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Din skrittlengde - den er ikke bare avhengig av høyden din, men hvor mye du langer ut når du går. Du må følge bruksanvisningen og finne DIN skrittlengde, og legge den inn. 0 Siter
Gjest vil også ha skritteller! Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Blander meg litt inn her,jeg..For jeg har også lyst på en sånn liten dings. Hvilken type har du? Fornøyd? Det er så mange ulike, vet ikke hvilke som er bra og ikke! Hvilken skal jeg velge? 0 Siter
frosken Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Blander meg litt inn her,jeg..For jeg har også lyst på en sånn liten dings. Hvilken type har du? Fornøyd? Det er så mange ulike, vet ikke hvilke som er bra og ikke! Hvilken skal jeg velge? Jeg har omron walking style II, synes den fungerer bra. Kostet i underkant av 400,- hvis jeg ikke husker feil. 0 Siter
Gjest vil også ha skritteller! Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har omron walking style II, synes den fungerer bra. Kostet i underkant av 400,- hvis jeg ikke husker feil. Takk! Sitter den godt på? (med klype?) Jeg kan heller ikke ha noen som er for komplisert, teknisk idiot som jeg er;) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Blander meg litt inn her,jeg..For jeg har også lyst på en sånn liten dings. Hvilken type har du? Fornøyd? Det er så mange ulike, vet ikke hvilke som er bra og ikke! Hvilken skal jeg velge? Jeg har LHL sin til 99 kroner. Hadde en til 300 som holdt i 2 uker og som var fintfølende på knappene og derfor nullet ut hele tiden. 0 Siter
frosken Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Takk! Sitter den godt på? (med klype?) Jeg kan heller ikke ha noen som er for komplisert, teknisk idiot som jeg er;) Ja, den sitter godt på. Har klype og festeanordning til å ha i linning/belte, og kan også oppbevares i bukselomme. Grei norsk bruksanvisning. Krever kun litt tålmodighet, ikke teknisk innsikt. 0 Siter
Gjest vil også ha skritteller! Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Ja, den sitter godt på. Har klype og festeanordning til å ha i linning/belte, og kan også oppbevares i bukselomme. Grei norsk bruksanvisning. Krever kun litt tålmodighet, ikke teknisk innsikt. Høres jo bra ut! 0 Siter
Gjest vil også ha skritteller! Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har LHL sin til 99 kroner. Hadde en til 300 som holdt i 2 uker og som var fintfølende på knappene og derfor nullet ut hele tiden. Oi, den var billig da! Henger den godt på, og virker nøyaktig? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Oi, den var billig da! Henger den godt på, og virker nøyaktig? Ja den henger godt på buksa eller beltet. Det er lokk på den som må åpnes for å se skjermen. Vet ikke om de har akkurat den nå på LHL. Jeg kjøpte den under skritteller konkurransen deres og da gikk de tom for "silver" som de opprinnelig selger og fikk inn denne jeg har imens det ble produsert nye. Har hørt både og om "silver", kollegaer som kjøpte den, sendte den tilbake da den gikk i stykker. 0 Siter
Gjest vil også ha skritteller! Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Ja den henger godt på buksa eller beltet. Det er lokk på den som må åpnes for å se skjermen. Vet ikke om de har akkurat den nå på LHL. Jeg kjøpte den under skritteller konkurransen deres og da gikk de tom for "silver" som de opprinnelig selger og fikk inn denne jeg har imens det ble produsert nye. Har hørt både og om "silver", kollegaer som kjøpte den, sendte den tilbake da den gikk i stykker. Ok, greit å vite! Skal inn og ta en kikk på LHL. 0 Siter
mariex Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Din skrittlengde - den er ikke bare avhengig av høyden din, men hvor mye du langer ut når du går. Du må følge bruksanvisningen og finne DIN skrittlengde, og legge den inn. Så var det dama som ikke skjønte hvor i skrittet hun skulle plassere den! 0 Siter
Gemini Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har omron walking style II, synes den fungerer bra. Kostet i underkant av 400,- hvis jeg ikke husker feil. Var det ikke en Omron-modell (kanskje den du har) som kom best ut i en test også? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Jeg er 167 og har den innstilt på 65 cm. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Var det ikke en Omron-modell (kanskje den du har) som kom best ut i en test også? Silva. 0 Siter
Speak Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Blander meg litt inn her,jeg..For jeg har også lyst på en sånn liten dings. Hvilken type har du? Fornøyd? Det er så mange ulike, vet ikke hvilke som er bra og ikke! Hvilken skal jeg velge? Jeg kjøpte meg en hos XXL. Betalte 99,-. Den er veldig nøyaktig, og det er jeg fornøyd med. Hadde en fra I form før (hurtigsvarspremie). Den fungerte ikke bra. 0 Siter
Tonette Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Du går 10 skritt, måler så hvor langt du har gått, og deler på 10. Da har du funnet din personlige skrittlengde. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.