Musli Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 er føret fint fra bergen til sogn(stryn)?ingen snø? 0 Siter
Gjest rett skal vera rett :) Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Veit ikkje korleis veret er verken i Stryn eller i Sogn.. For Stryn ligg nemleg ikkje i Sogn! ;-) 0 Siter
Musli Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 Veit ikkje korleis veret er verken i Stryn eller i Sogn.. For Stryn ligg nemleg ikkje i Sogn! ;-) å nei.. 0 Siter
kamazi Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Stryn ligger ikke i Sogn, men føret er visst litt glatt. 0 Siter
Musli Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 Stryn ligger ikke i Sogn, men føret er visst litt glatt. Hvor ligger Stryn? 0 Siter
Musli Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 Nordfjord. Sjekket på kartet. Det er i sogn og fjordane fylke. Rett før man kommer til Møre og romsdal. 0 Siter
kamazi Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Sjekket på kartet. Det er i sogn og fjordane fylke. Rett før man kommer til Møre og romsdal. Ja, jeg vet det. Det er der Nordfjord ligger. Sogn er lenger sør. 0 Siter
EllaJo Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Føret varierer mellom bart og vått og snø og isdekke alt etter hvor du kjører. Glatt kan det også være flere plasser 0 Siter
Musli Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 Føret varierer mellom bart og vått og snø og isdekke alt etter hvor du kjører. Glatt kan det også være flere plasser vi skal kjøre til sogn-førde og så til stryn.. lurer litt på føret den veien.. 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 å nei.. Hehe... kansje litt sent svar, men på den strekningen er det i dag stort sett snø...... :/ 0 Siter
Musli Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Skrevet 5. februar 2007 Hehe... kansje litt sent svar, men på den strekningen er det i dag stort sett snø...... :/ Jepp.Vi var der på lørdag. Var snø på veiene ene veien over èn fjellovergang. Mens det var ganske bart på veiene da!Nå snør det masse ja,hvertfall her i Bergen. Jeg liker ikke snøføre på veiene så var i grunn derfor jeg spurte her om dagen=)Takk for svar uansett. 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Jepp.Vi var der på lørdag. Var snø på veiene ene veien over èn fjellovergang. Mens det var ganske bart på veiene da!Nå snør det masse ja,hvertfall her i Bergen. Jeg liker ikke snøføre på veiene så var i grunn derfor jeg spurte her om dagen=)Takk for svar uansett. Helt enig angående føret! Men vær glad du var her lørdag, i dag er det nysnø og greier.... hehe... =) 0 Siter
Musli Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Skrevet 5. februar 2007 Helt enig angående føret! Men vær glad du var her lørdag, i dag er det nysnø og greier.... hehe... =) Ja er VELDIG glad for det=) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.