Gå til innhold

Hvordan er været i sogn(stryn)

Anbefalte innlegg

Gjest rett skal vera rett :)
Skrevet

Veit ikkje korleis veret er verken i Stryn eller i Sogn.. For Stryn ligg nemleg ikkje i Sogn! ;-)

Skrevet

Veit ikkje korleis veret er verken i Stryn eller i Sogn.. For Stryn ligg nemleg ikkje i Sogn! ;-)

å nei..

Skrevet

Stryn ligger ikke i Sogn, men føret er visst litt glatt.

Skrevet

Stryn ligger ikke i Sogn, men føret er visst litt glatt.

Hvor ligger Stryn?

Skrevet

Nordfjord.

Sjekket på kartet. Det er i sogn og fjordane fylke. Rett før man kommer til Møre og romsdal.

Skrevet

Sjekket på kartet. Det er i sogn og fjordane fylke. Rett før man kommer til Møre og romsdal.

Ja, jeg vet det. Det er der Nordfjord ligger. Sogn er lenger sør.

Skrevet

Føret varierer mellom bart og vått og snø og isdekke alt etter hvor du kjører. Glatt kan det også være flere plasser

Skrevet

Føret varierer mellom bart og vått og snø og isdekke alt etter hvor du kjører. Glatt kan det også være flere plasser

vi skal kjøre til sogn-førde og så til stryn.. lurer litt på føret den veien..

Gjest nyah_lita84
Skrevet

å nei..

Hehe... kansje litt sent svar, men på den strekningen er det i dag stort sett snø...... :/

Skrevet

Hehe... kansje litt sent svar, men på den strekningen er det i dag stort sett snø...... :/

Jepp.Vi var der på lørdag. Var snø på veiene ene veien over èn fjellovergang. Mens det var ganske bart på veiene da!Nå snør det masse ja,hvertfall her i Bergen. Jeg liker ikke snøføre på veiene så var i grunn derfor jeg spurte her om dagen=)Takk for svar uansett.

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Jepp.Vi var der på lørdag. Var snø på veiene ene veien over èn fjellovergang. Mens det var ganske bart på veiene da!Nå snør det masse ja,hvertfall her i Bergen. Jeg liker ikke snøføre på veiene så var i grunn derfor jeg spurte her om dagen=)Takk for svar uansett.

Helt enig angående føret! Men vær glad du var her lørdag, i dag er det nysnø og greier.... hehe... =)

Skrevet

Helt enig angående føret! Men vær glad du var her lørdag, i dag er det nysnø og greier.... hehe... =)

Ja er VELDIG glad for det=)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...