jubalong70 Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Fy søren, den fyren er bare rålekker. Her sitter jeg, gressenke og ser på Guds gave til kvinnen... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Han er kjekk, men han egler seg jo alt som ser ut som kvinnfolk der 0 Siter
Gjest heller frode Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Pen ja - men alt for mye klovn for meg. Minner meg om gutter som liker å være festens midpunkt. Litt krampeaktig for min smak! Liker bedre Frode 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 Han er kjekk, men han egler seg jo alt som ser ut som kvinnfolk der Ååå, han kunne godt eglet seg innpå meg 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 Pen ja - men alt for mye klovn for meg. Minner meg om gutter som liker å være festens midpunkt. Litt krampeaktig for min smak! Liker bedre Frode Frode gjør ingenting for meg. Men Sturla...sukk... 0 Siter
Musli Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Ååå, han kunne godt eglet seg innpå meg Han er ikke kjekk:(æsj 0 Siter
Gjest back on track? Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Er han på kjøret igjen? Ser jo rusa ut. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 Han er ikke kjekk:(æsj Jooooo!!!!! Men det er vel egentlig bra at ikke alle liker de samme gutta 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 Er han på kjøret igjen? Ser jo rusa ut. Syns du? Tror jeg er blindet av lyst, jeg... 0 Siter
Musli Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Jooooo!!!!! Men det er vel egentlig bra at ikke alle liker de samme gutta hehe..ja;) 0 Siter
Gjest crackoline Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Synes ikke han er no kjekk jeg. Enda verre er det at det virker som han er moden for ny rehab, kjenner igjen dopoppførsel anytime:-( 0 Siter
Gjest back on track? Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Syns du? Tror jeg er blindet av lyst, jeg... Synes han ser sånn ut på TV i kveld, ja. (Men, jeg kan jo ta feil.) 0 Siter
Gjest back on track? Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Blir bare sikrere og sikrere - tror desverre han er på kjøret igjen.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Synes ikke han er no kjekk jeg. Enda verre er det at det virker som han er moden for ny rehab, kjenner igjen dopoppførsel anytime:-( Hehe, jeg tror verken jubalong70 eller jeg har tenkt å gifte oss med ham. Men nyte ham på tv er lov uansett. 0 Siter
Gjest crackoline Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Blir bare sikrere og sikrere - tror desverre han er på kjøret igjen.... You bet!! 0 Siter
Gjest crackoline Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Hehe, jeg tror verken jubalong70 eller jeg har tenkt å gifte oss med ham. Men nyte ham på tv er lov uansett. Hehe, ok, mange som doper seg som er ålreite å se på da:-) Å ha i hus derimot:-( Okei, får vel tro deg når du sier du ikke skal gifte deg med han da:-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 Synes ikke han er no kjekk jeg. Enda verre er det at det virker som han er moden for ny rehab, kjenner igjen dopoppførsel anytime:-( Det er jo kjempesynd for ham i så fall da. Men jeg synes nå han er utrolig kjekk likevel, jeg da! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 Ja, han er kjekk ) Godt at jeg ikke er den eneste 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 Hehe, jeg tror verken jubalong70 eller jeg har tenkt å gifte oss med ham. Men nyte ham på tv er lov uansett. He, he, nei jeg er tror ikke bigami er noe for meg Men ja han er kjekk!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.