jubalong70 Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 Synes han ser sånn ut på TV i kveld, ja. (Men, jeg kan jo ta feil.) Skal være enig i at han var ganske hyper. Så trist hvis han har begynt igjen, da. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Jeg liker han ikke, synes ikke han er kjekk heller. Jeg blir faktisk litt halv-uvel av å se han. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Hehe, ok, mange som doper seg som er ålreite å se på da:-) Å ha i hus derimot:-( Okei, får vel tro deg når du sier du ikke skal gifte deg med han da:-) Nei, han kommer ikke over dørstokken her ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Godt at jeg ikke er den eneste Nei, det er du langt i fra ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Synes han ser sånn ut på TV i kveld, ja. (Men, jeg kan jo ta feil.) Verdensmester ) Men det er synd. 0 Siter
Babette Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Blir bare sikrere og sikrere - tror desverre han er på kjøret igjen.... Hva bygger du det på? At han er klovnete? Jeg synes ikke han ser det spor dopa ut. 0 Siter
Babette Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Ja, han er lekker og sjarmerende og morsom. Om han kan synge, kan diskuteres, men det får ikke hjelpe. Hun på Frodes lag er for øvrig fortryllende og flink. Har ikke sett henne før. Men jamen er Sturla dyktg som klarer å være i to kanaler på en gang. 0 Siter
Gjest back on track? Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Hva bygger du det på? At han er klovnete? Jeg synes ikke han ser det spor dopa ut. Har du noen gang sett en fyr på dop? 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Har du noen gang sett en fyr på dop? Jeg bor midt på løkka og har sett mange. Og slike som tror de blir verdensmestere er slitsomme, da skygger jeg helst banen. Dessuten har jeg jobbet med folk på dop men det var mest folk som gikk på heroin og de blir jo ikke slik. Men de gikk på andre ting innimellom når det var tørke. 0 Siter
musikeren Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Pen ja - men alt for mye klovn for meg. Minner meg om gutter som liker å være festens midpunkt. Litt krampeaktig for min smak! Liker bedre Frode Herregud... Og her sitter jeg. Ensom og trist. En rutinert onanist. Guds gave til kvinnen. Men neidda, Frode, det er nemlig mannen. *himle, himle* 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Hva bygger du det på? At han er klovnete? Jeg synes ikke han ser det spor dopa ut. Oj, der fikk jeg ditt svar Babette fra back on track. 0 Siter
Babette Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Oj, der fikk jeg ditt svar Babette fra back on track. Jeg fikk det også, så jeg trodde hun hadde svart oss begge med samme svar. 0 Siter
Babette Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Har du noen gang sett en fyr på dop? ja. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Jeg fikk det også, så jeg trodde hun hadde svart oss begge med samme svar. Det er ikke på svar til meg nå så. Uff, beklager at jeg åpnet det men jeg var midt i diskusjonen. 0 Siter
stromme Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Jeg liker han ikke, synes ikke han er kjekk heller. Jeg blir faktisk litt halv-uvel av å se han. ENIG. 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 En kjekkas ja, enig i det ,Men da han dro i ansiktet.....var han råkjekk da? hehe 0 Siter
Colette Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Ja, han er bare rålekker :-) Klarte ikke å at øynene fra han, omtrent :-) Men..det er nok dessverre ingen tvil om at han var dopa i kveld. Han var litt vel hyper, og det ble for mye løfting, løping, krabbing osv. Men rålekker..javisst:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.