Gå til innhold

Sturla Berg-Johansen

Anbefalte innlegg

hjernetrimmern
Skrevet

Jupp!! Er såååå enig med du!! ;-) Sukk...ser på alt han er med på, hvis jeg får sjansen!!

• Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

20

• Babette

10

• Colette

10

• Dorthe

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Oj, kanskje han kan dele seg. Hvilken annen kanal bortsett fra NRK var han på da?

Hun var veldig flink til å synge hun på Frode sitt lag, men hun så litt prektig ut sammen med de andre 3.

Han var programleder for "Deal or no deal" som gikk på TV2 samtidig.

Skrevet

Ja, han er bare rålekker :-) Klarte ikke å at øynene fra han, omtrent :-)

Men..det er nok dessverre ingen tvil om at han var dopa i kveld. Han var litt vel hyper, og det ble for mye løfting, løping, krabbing osv.

Men rålekker..javisst:-)

Ja, ikke sant?! Ikke snakk om at han var nykter i Beat for Beat i går! Jeg reagerte på det også.

Skrevet

Jeg så ikke Beat for Beat...men hvordan kan du si at et menneske er dopa bare pga dette?

Jeg vet han har en historie med dette, men synes det var litt drøyt likevel å påstå det...

Hvis du hadde sett programmet så hadde du skjønt det.

Skrevet

Nei, gudbedre! Han er _ikke_ kjekk! Synes han virker litt ekkel jeg, men det er muligens fordi han ikke kunne vært nykter i går og virket noe innpåsliten.

Skrevet

Ja, ikke sant?! Ikke snakk om at han var nykter i Beat for Beat i går! Jeg reagerte på det også.

Takk for støtten, Lillemus :-)

Ja, det var ikke så vanskelig å se, synes jeg. Han var høyt og lavt, og det var litt mye av det gode til at det skulle være naturlig.

Det er jo en kjent sak at han har brukt dop før, så det er jo egentlig ingen bombe. Hvordan er han i så fall når han har brukt dop, hvis han ikke hadde gjort det i går..?

Skrevet

Hei på du, musiker'n.

Kan det stemme at det var du og to til som gikk bak meg og ungene opp fra Aker Brygge og forbi Rådhuset forrige lørdag? Synes det lignet veldig på deg, men synes det ble for dumt å stoppe og spørre, siden jeg LANGT fra var sikker...

Håper det står bra til med deg!

Hehe, jøss, det kan faktisk stemme veldig bra. Hadde en liten guttetur til staden sammen med to kamerater, og vi var blant annet en tur på Aker brygge. Sånn ca midt på dagen. Det var lyst, ihvertfall. Og turen hjem gikk vel faktisk til og med gjennom Rådhusplassen, hvis jeg ikke husker helt feil... Hvilket jeg forsåvidt er kapabel til å gjøre.

Her rusler livet avgårde med både fløte og jordbær, og noen kjærlige nyrespark innimellom. Håper ting er bra med deg:-)

Skrevet

Ja, han er bare rålekker :-) Klarte ikke å at øynene fra han, omtrent :-)

Men..det er nok dessverre ingen tvil om at han var dopa i kveld. Han var litt vel hyper, og det ble for mye løfting, løping, krabbing osv.

Men rålekker..javisst:-)

Enig. Jeg reagerte også på oppførselen, og tenkte mitt... Håper jeg tar feil da, nå som han har eget tv-program og har hatt orden på livet sitt (såvidt jeg har hatt inntrykk av) i noen år nå.

Skrevet

Enig. Jeg reagerte også på oppførselen, og tenkte mitt... Håper jeg tar feil da, nå som han har eget tv-program og har hatt orden på livet sitt (såvidt jeg har hatt inntrykk av) i noen år nå.

Ja, vi kan jo håpe at vi tar feil, for hans skyld.

Det er jo litt farlig å komme med bombastiske påstander selvfølgelig, og det finnes jo alltid en sjangse for at man tar feil. Men jeg reagerte ganske sterkt på oppførselen hans. Det var jo så vidt han klarte å la Ivar Dyrhaug være i fred :-)

Skrevet

Ja, vi kan jo håpe at vi tar feil, for hans skyld.

Det er jo litt farlig å komme med bombastiske påstander selvfølgelig, og det finnes jo alltid en sjangse for at man tar feil. Men jeg reagerte ganske sterkt på oppførselen hans. Det var jo så vidt han klarte å la Ivar Dyrhaug være i fred :-)

hehe!

Jeg prøvde å tenke at han kanskje bare er litt "naturlig hyper" og typen som lett ble "klassens klovn" på skolen i sin tid, og kanskje blir ekstra klovnete om han er nervøs?

Hvis ikke så må det nesten ha vært noe kunstig med i bildet tror jeg, selv om det som du sier ikke er bra å være for bombastisk om sånt ift. folk man ikke engang kjenner...

Skrevet

hehe!

Jeg prøvde å tenke at han kanskje bare er litt "naturlig hyper" og typen som lett ble "klassens klovn" på skolen i sin tid, og kanskje blir ekstra klovnete om han er nervøs?

Hvis ikke så må det nesten ha vært noe kunstig med i bildet tror jeg, selv om det som du sier ikke er bra å være for bombastisk om sånt ift. folk man ikke engang kjenner...

Ja, jeg vil jo tro at han er litt sånn av natur også :-) Ser for meg en skikkelig skøyer i barneskolen! Men han var litt over kanten i går, altså :-) Selv om det var aldri så underholdende, så fikk jeg en følelse av at det var "noe kunstig" med i bildet, ja :-)

Skrevet

Ja, jeg vil jo tro at han er litt sånn av natur også :-) Ser for meg en skikkelig skøyer i barneskolen! Men han var litt over kanten i går, altså :-) Selv om det var aldri så underholdende, så fikk jeg en følelse av at det var "noe kunstig" med i bildet, ja :-)

Nå har dere skrevet så mye om Sturla og dop at jeg må gå inn på NRK og se Beat for Beat. Jeg så det på fredag også, og synes han var ganske voldsom. Men jeg tenkte mer nerver jeg, at det er fordi han ikke er en offisiell sanger liksom, så han må spille på humoren sin, som jo er det han er. Men jeg liker stemmen hans jeg.

Tror ikke han har startet å ruse seg igjen, han har skrevet og pratet mye om hvilket helvete det var.

Skrevet

Takk for støtten, Lillemus :-)

Ja, det var ikke så vanskelig å se, synes jeg. Han var høyt og lavt, og det var litt mye av det gode til at det skulle være naturlig.

Det er jo en kjent sak at han har brukt dop før, så det er jo egentlig ingen bombe. Hvordan er han i så fall når han har brukt dop, hvis han ikke hadde gjort det i går..?

Og hvor sannsynlig tror du det er at noen opptrer tydelig dopa i et program som er OPPTAK?

Ingen av prduksjonsfolka eller Dyrhaug eller de andre deltakerne merket noen ting, men noen observante seere slår altså fast at han må ha vært dopa siden han stupte kråke og showa mye?

Visst har det skjedd at folk har vært fulle eller dopa på TV, men da har det vært på direkten.

Beat for Beat tas opp lang tid i forveien, og de har mye å gå på, så de trengte selvsagt ikke å sende det hvis han hadde vært dopa.

Skrevet

Nå har dere skrevet så mye om Sturla og dop at jeg må gå inn på NRK og se Beat for Beat. Jeg så det på fredag også, og synes han var ganske voldsom. Men jeg tenkte mer nerver jeg, at det er fordi han ikke er en offisiell sanger liksom, så han må spille på humoren sin, som jo er det han er. Men jeg liker stemmen hans jeg.

Tror ikke han har startet å ruse seg igjen, han har skrevet og pratet mye om hvilket helvete det var.

Jeg kjenner en som var rusmisbruker i flere år, og han fortalte i ettertid (flere år etter at han var ute av det), at HVER eneste dag var en kamp mot å falle tilbake, uansett hvor bra livet hans hadde ordnet seg.

Så dessverre tror jeg veien kan være svært kort for mange.

For Sturla Berg-Johansens del håper jeg at det inntrykket jeg fikk gjennom Beat for beat fredag er helt feil, og at det bare var naturlige/nervøse spillopper.

Skrevet

Og hvor sannsynlig tror du det er at noen opptrer tydelig dopa i et program som er OPPTAK?

Ingen av prduksjonsfolka eller Dyrhaug eller de andre deltakerne merket noen ting, men noen observante seere slår altså fast at han må ha vært dopa siden han stupte kråke og showa mye?

Visst har det skjedd at folk har vært fulle eller dopa på TV, men da har det vært på direkten.

Beat for Beat tas opp lang tid i forveien, og de har mye å gå på, så de trengte selvsagt ikke å sende det hvis han hadde vært dopa.

Tydelig dopa kommer vel an på øynene som ser? Han var jo ikke dopa på en måte som var veldig tydelig for alle og enhver, kun på en måte som ga programmet mer underholdsningsverdi. Vil vel de fleste si?

Noe helt annet ville det ha vært om han var godt og gammeldags "drita full". Da ville det ikke ha blitt vist.

Dette synes jeg var et litt naivt spørsmål, for å være ærlig. Hva med Robbie Williams da han var hos Skavlan? Var ikke han dopa heller? Det er også opptak.

Skrevet

Det har du rett i, selv om Aune Sand nok ikke var helt god hos Skavlan for en tid tilbake, og det er også opptak.

Men jeg tror ikke Sturla hadde tatt noe som helst. Han er nok bare sånn når han er i toppform.

Skrevet

Tydelig dopa kommer vel an på øynene som ser? Han var jo ikke dopa på en måte som var veldig tydelig for alle og enhver, kun på en måte som ga programmet mer underholdsningsverdi. Vil vel de fleste si?

Noe helt annet ville det ha vært om han var godt og gammeldags "drita full". Da ville det ikke ha blitt vist.

Dette synes jeg var et litt naivt spørsmål, for å være ærlig. Hva med Robbie Williams da han var hos Skavlan? Var ikke han dopa heller? Det er også opptak.

Siden Sturla har den forhistorien han har, og har vært så åpen omkring den, sier det seg selv at man er litt på vakt. Jeg regner det derfor som usannsynlig at de ikke ville ha oppdaget det om han var dopet.

Uansett synes jeg det er feil å spekulere om dette, kun basert på hva du har sett på TV. La tvilen komme ham til gode og håp du ikke har rett.

At noen kan være dopa uten at det merkes, er det derimot ingen tvil

om.

Når det gjelder Robbie Wiliams - mener du i det programmet der Gro Hammerseng også var med? Jeg reagerte ikke på oppførselen hans, og aner ingenting om hva han eventuelt hadde inntatt.

Skrevet

Det har du rett i, selv om Aune Sand nok ikke var helt god hos Skavlan for en tid tilbake, og det er også opptak.

Men jeg tror ikke Sturla hadde tatt noe som helst. Han er nok bare sånn når han er i toppform.

Noen er bare veldig sløve i øynene uten at de trenger å være dopa.

Men jeg husker et program med Erik Bye for mange, mange år siden. Han virket ikke edru. Likevel vet jeg jo ikke, og jeg var bare barnet da.

Skrevet

Siden Sturla har den forhistorien han har, og har vært så åpen omkring den, sier det seg selv at man er litt på vakt. Jeg regner det derfor som usannsynlig at de ikke ville ha oppdaget det om han var dopet.

Uansett synes jeg det er feil å spekulere om dette, kun basert på hva du har sett på TV. La tvilen komme ham til gode og håp du ikke har rett.

At noen kan være dopa uten at det merkes, er det derimot ingen tvil

om.

Når det gjelder Robbie Wiliams - mener du i det programmet der Gro Hammerseng også var med? Jeg reagerte ikke på oppførselen hans, og aner ingenting om hva han eventuelt hadde inntatt.

Ok :-) Jeg skal spare meg for spekulasjonene om SBJ. Det er ikke det viktigste på jord for meg. Men jeg reagerte på oppførselen hans - ja. La oss håpe at det var naturlig:-)

Jeg tenker mer på den første gangen Robbie Williams var gjest hos Skavlan, men uansett så var nok ikke han direkte rusfri på Tv, nei..Like lite som mange andre som opptrer av kjente stjerner. Det er jo vanlig å være ruset under opptredener i den bransjen der :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...