Gå til innhold

Sturla Berg-Johansen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen er bare veldig sløve i øynene uten at de trenger å være dopa.

Men jeg husker et program med Erik Bye for mange, mange år siden. Han virket ikke edru. Likevel vet jeg jo ikke, og jeg var bare barnet da.

Nå sitter jeg og ser Beat for Beat, og det var jo hu dama på laget hans som startet med å hoppe opp på han når han sto og sang. Sturla ser helt sober ut i mine øyner. Da slår vi fast at han ikke er på noe kjør igjen.

• Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

20

• Babette

10

• Colette

10

• Dorthe

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ok :-) Jeg skal spare meg for spekulasjonene om SBJ. Det er ikke det viktigste på jord for meg. Men jeg reagerte på oppførselen hans - ja. La oss håpe at det var naturlig:-)

Jeg tenker mer på den første gangen Robbie Williams var gjest hos Skavlan, men uansett så var nok ikke han direkte rusfri på Tv, nei..Like lite som mange andre som opptrer av kjente stjerner. Det er jo vanlig å være ruset under opptredener i den bransjen der :-)

Det kan godt hende Robbie var dopa hos Skavlan, det har jeg ingen formening om.

Men Skavlan hadde forhåndsannnonsert at han skulle være med, og det programmet kan umulig være tatt opp god tid i forveien selv om det er opptak, for han har jo veldig fersk-aktuelle gjester og tema. Så jeg tipper det tas opp ca. dagen før, og at det kan ha blitt en skikkelig klemme hvis de skulle ha avvist Robbie - som vel har et meget tett program.

Og neppe ville ha satt særlig pris på en beskjed om å komme tilbake når han ble sober.

Skrevet

Men Skavlan hadde forhåndsannnonsert at han skulle være med, og det programmet kan umulig være tatt opp god tid i forveien selv om det er opptak, for han har jo veldig fersk-aktuelle gjester og tema. Så jeg tipper det tas opp ca. dagen før, og at det kan ha blitt en skikkelig klemme hvis de skulle ha avvist Robbie - som vel har et meget tett program.

Og neppe ville ha satt særlig pris på en beskjed om å komme tilbake når han ble sober.

Nei, det er god underholdning, uansett, så det er ingen grunn til å la være å sende det. Så lenge folk ikke er tydelig påvirket av alkohol, som er den rusen alle vanlige mennesker ser og kjenner igjen.

Den typen rus som Robbie, og andre som han, respresenterer er ikke så påfallende at folk flest skjønner hva det er. Det er ingen snøvling, ingen svømmende øyne osv. Så da er det kanskje ok å sende det allikevel?

Jeg har selv latt meg lure i slike sammenhenger.

Skrevet

Skavlan tas opp samme dag som det sendes, sånn i fem-seks-tida eller deromkring.

Skrevet

Og hvor sannsynlig tror du det er at noen opptrer tydelig dopa i et program som er OPPTAK?

Ingen av prduksjonsfolka eller Dyrhaug eller de andre deltakerne merket noen ting, men noen observante seere slår altså fast at han må ha vært dopa siden han stupte kråke og showa mye?

Visst har det skjedd at folk har vært fulle eller dopa på TV, men da har det vært på direkten.

Beat for Beat tas opp lang tid i forveien, og de har mye å gå på, så de trengte selvsagt ikke å sende det hvis han hadde vært dopa.

"Ingen av prduksjonsfolka eller Dyrhaug eller de andre deltakerne merket noen ting, men noen observante seere slår altså fast at han må ha vært dopa siden han stupte kråke og showa mye?"

He he.. godt poeng!

Det har da vitterlig vært med mange andre som har showet voldsomt på Beat for Beat, men som ikke får de samme kommentarene etterpå som her, fordi de ikke har den forhistorien.

Joans Rønning f eks holdt fast Nagell og ga han tungekyss!

Av et mindre utagerende format var Helge Jordal, som sang "Om eg var ein rikmann" med stor innlevelse og artisteri.

Man slipper tydeligvis unna med denslags oppførsel når man ikke har dopfortid....

Skrevet

"Ingen av prduksjonsfolka eller Dyrhaug eller de andre deltakerne merket noen ting, men noen observante seere slår altså fast at han må ha vært dopa siden han stupte kråke og showa mye?"

He he.. godt poeng!

Det har da vitterlig vært med mange andre som har showet voldsomt på Beat for Beat, men som ikke får de samme kommentarene etterpå som her, fordi de ikke har den forhistorien.

Av et mindre utagerende format var Helge Jordal, som sang "Om eg var ein rikmann" med stor innlevelse og artisteri.

Man slipper tydeligvis unna med denslags oppførsel når man ikke har dopfortid....

Ok :-) Men da får vi bare slå fast at vi som trodde han var ruset, tok fullstendig feil :-) Vi trodde det bare fordi vi var fulle av fordommer, fordi han har en "rusfortid".

Sorry, det skal aldri gjenta seg...

Skrevet

Ok :-) Men da får vi bare slå fast at vi som trodde han var ruset, tok fullstendig feil :-) Vi trodde det bare fordi vi var fulle av fordommer, fordi han har en "rusfortid".

Sorry, det skal aldri gjenta seg...

*he he* Jeg har ikke peiling, jeg, om han var dopet eller ikke.

Men jeg setter generelt sett pris på litt ekstroverte og snakkesalige mennesker, og har ingen problemer med å tro at slik oppførsel kan være nokså naturlig for noen, uten at man nødvendigvis er dopa eller stressa eller en eller annen negativ karakteristikk;-)

Skrevet

Men jeg setter generelt sett pris på litt ekstroverte og snakkesalige mennesker, og har ingen problemer med å tro at slik oppførsel kan være nokså naturlig for noen, uten at man nødvendigvis er dopa eller stressa eller en eller annen negativ karakteristikk;-)

Ok :-) Jeg liker også livlige og utadvendte/snakkesalige mennesker. Men etter noen timer med den oppførselen der, så hadde jeg nok blitt gal :-)

Jeg vet ikke jeg heller, og som jeg sa tidligere i kveld, så er det farlig å komme med bombastiske påstander om noe man ikke kan vite sikkert. Men vi får håpe at STB har det bra. Kjekk er han i hvert fall :-)

Skrevet

Ok :-) Jeg liker også livlige og utadvendte/snakkesalige mennesker. Men etter noen timer med den oppførselen der, så hadde jeg nok blitt gal :-)

Jeg vet ikke jeg heller, og som jeg sa tidligere i kveld, så er det farlig å komme med bombastiske påstander om noe man ikke kan vite sikkert. Men vi får håpe at STB har det bra. Kjekk er han i hvert fall :-)

Enig med deg i det! :-)

Skrevet

Ok :-) Det skulle jo være SBJ, og ikke STB (statisisk sentralbyrå :-)?) Begynner å bli sent, tydeligvis.... Natta :-)

Skrevet

Helt enig morsan. Det er vel vi nordmenn i et nøtteskall det. Satt på spissen: Man skal ikke trå mye utenfor det som de fleste anser som normalt, før man blir noe negativt. Og det som anses som normalt er innenfor den rammen som de fleste tørr og bevege seg i. Er det noen som tørr noe mer, blir de uglesett.

Skrevet

He he.. godt poeng!

Nettopp! Og jeg kan huske optil flere vovede og elleville framføringer av "Leave your hat on" i selvsamme program også, uten at noen har begynt å spekulere.

Skrevet

Han var programleder for "Deal or no deal" som gikk på TV2 samtidig.

Ah, det forklarer :)

Skrevet

Nei, gudbedre! Han er _ikke_ kjekk! Synes han virker litt ekkel jeg, men det er muligens fordi han ikke kunne vært nykter i går og virket noe innpåsliten.

Jo! Han er kjekk! Så det så ;)!

Skrevet

Hehe, jøss, det kan faktisk stemme veldig bra. Hadde en liten guttetur til staden sammen med to kamerater, og vi var blant annet en tur på Aker brygge. Sånn ca midt på dagen. Det var lyst, ihvertfall. Og turen hjem gikk vel faktisk til og med gjennom Rådhusplassen, hvis jeg ikke husker helt feil... Hvilket jeg forsåvidt er kapabel til å gjøre.

Her rusler livet avgårde med både fløte og jordbær, og noen kjærlige nyrespark innimellom. Håper ting er bra med deg:-)

Joda, da var det du som gikk rett bak meg fra Aker Brygge og opp til Spikersuppa hvor det var masse vinterfestival-greier. Svart skinnjakke og hestehale?

Får si hei neste gang! Hehe... Det var i tretida på ettermiddagen, husker jeg så på klokka da vi gikk oppover.

Var i Oslo for helga serru, skulle på Les Misérables i Lillestrøm. Alt bra her vettu... savner skikkelig vintervær bare!

:o)

Skrevet

Hvis du hadde sett programmet så hadde du skjønt det.

Vel, nå har jeg sett programmet, og skjønner det fortsatt ikke. Kanskje han hadde en øl innabords, men teit å antyde noe mer enn det synes jeg....

Skrevet

Vel, nå har jeg sett programmet, og skjønner det fortsatt ikke. Kanskje han hadde en øl innabords, men teit å antyde noe mer enn det synes jeg....

Vi er tydeligvis mange som er av samme oppfatning her og som ikke er enige med deg.

Gjest crackoline
Skrevet

Teit å antyde at han var tydelig dopa???

Etter å ha tilbragt mye tid sammen mennesker,frivillig og ufrivillig, som doper seg på ulike ting utvikler en ganske kjapt en evne til å se hva slags oppførsel som er "dop-oppførsel" eller ikke.

Du skal ikke være lei deg fordi du ikke klarer å gjenkjenne dette, betyr jo bare at du har vært forskånet fra dette problemet tidligere.

Har ikke tall på alle de gangene jeg bare har visst at noen holder på med noe, har ALDRI tatt feil ang. dette.

Ser at enkelte her prøver å trekke sammenligninger med andre opptredender i dette programmet der folk har vært "livate" og utagerende, sorry men dette er to vidt forskjellige ting.

SBJ var dopa den kvelden programmet ble spilt inn, det er jeg villig til å vedde alt jeg eier og har på!!!

Så det så!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...