Gå til innhold

Jeg har lyst på rettetang..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

..Men så har de ørten tusen forskjellige modeller til ørten forskjellige priser..Noen er breie andre er smale, og noen kan masse annet i tillegg..

Dere som har greie på alt..Hvilken vil jeg ha?

Jeg har kort hår, men trenger den til å ta bort tilløp til krøller og verver og sånn, det er halvlangt og "rocka" (hvertfall forsøksvis og på en god dag..;-)) i nakken.

Den bør være kompatibel med å bruke styling-vox.

Tips anyone? :-)

Og mens jeg lurer på sånt tar jeg dessuten gjerne tips om god epilator også, jeg har mistet den jeg hadde!

:-)

Gjest Strawberryblonde
Skrevet

Jeg ville gått for en smal rettetang. Synes det blir lettere å "komme til" overalt da. Du må ha en som blir ordentlig varm. Farlig varm faktisk. Og den bør være keramisk og muligens ionisk (hva nå det enn er). Jeg har en fra frisøren som jeg betalte ca. 1200 for. Veldig fornøyd.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg ville gått for en smal rettetang. Synes det blir lettere å "komme til" overalt da. Du må ha en som blir ordentlig varm. Farlig varm faktisk. Og den bør være keramisk og muligens ionisk (hva nå det enn er). Jeg har en fra frisøren som jeg betalte ca. 1200 for. Veldig fornøyd.

Men det var jo j**** dyrt? :-o

Jeg hadde ikke tenkt å blåse mere enn i høyden 500 kr..Får jeg ikke noe bra for den prisen?

Gjest trenger briller
Skrevet

Hehe. Leste i farten: Jeg har lyst på rettergang.... Huff

Gjest elkjøp
Skrevet

Kjøpte en keramisk på Elkjøp til datteren vår (som jeg låner nesten hver dag)til jul, den ga vi 299,- for.

Den kan vi stille på forskjellige varmer + turbovarme.

Vi er kjempefornøyde med den.

Skrevet

Jeg hadde ikke tenkt å blåse mere enn i høyden 500 kr..Får jeg ikke noe bra for den prisen?

Alt er dyrere hos frisøren enn andre steder... :)

Gjest Strawberryblonde
Skrevet

Det får du helt sikkert. Jeg var desperat da jeg kjøpte den. Løp til frisøren ti min før stengetid på nyttårsaften i fjor og MÅTTE ha noe å rette ut håret med til kvelden.

Det er kjekt med en rettetang som blir fort varm, og den bør nok i alle fall ha en temp på 100-200 grader.

Ellers kan strykejern være en fin erstatning, men det er litt vanskelig å få til selv uten å brenne seg på kinnet :-)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min! Det er en Philips og kostet ca 500,- hos Expert. Den har display, og du kan stille gradene på den. Den har også av/på-knapp, så du kan slå den av selv om ledningen står i støpselet.

Det er en smal type, som er lett å jobbe med når du har kort hår.

Skrevet

Hvis du ikke har kjøpt rettetang før nå, er det da noen vits? Trodde det var på full fart ut å delta i VM i flatt hår;-)

laguna1365380434
Skrevet

Kjøpte en keramisk på Elkjøp til datteren vår (som jeg låner nesten hver dag)til jul, den ga vi 299,- for.

Den kan vi stille på forskjellige varmer + turbovarme.

Vi er kjempefornøyde med den.

Takk! Supert! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Det får du helt sikkert. Jeg var desperat da jeg kjøpte den. Løp til frisøren ti min før stengetid på nyttårsaften i fjor og MÅTTE ha noe å rette ut håret med til kvelden.

Det er kjekt med en rettetang som blir fort varm, og den bør nok i alle fall ha en temp på 100-200 grader.

Ellers kan strykejern være en fin erstatning, men det er litt vanskelig å få til selv uten å brenne seg på kinnet :-)

Hehe..Strykejern hørtes vondt ut..;-)

Noterer meg tipsene dine, og håper jeg finner en som er så bra, men altså, helst billige.

laguna1365380434
Skrevet

Alt er dyrere hos frisøren enn andre steder... :)

Det er sant..Og allikevel klarer jeg jo aldri å gå derifra uten en eller annen kur shampo eller voks..;-)

*Lett å snakke inn til å bruke penger jeg ikke har*

laguna1365380434
Skrevet

Hehe..Huff, håper da jeg ikke trenger det sånn med det første..;-P

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min! Det er en Philips og kostet ca 500,- hos Expert. Den har display, og du kan stille gradene på den. Den har også av/på-knapp, så du kan slå den av selv om ledningen står i støpselet.

Det er en smal type, som er lett å jobbe med når du har kort hår.

Takk! Supert tips, og mere i min prisklasse! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Hvis du ikke har kjøpt rettetang før nå, er det da noen vits? Trodde det var på full fart ut å delta i VM i flatt hår;-)

Jammen flatt hår er fint..;-) Særlig når jeg ikke egentlig har krøller heller bare såne kjipe tilløp i nakken, og heavy verv, som frisøren fikser opp helt suverent med nettopp rettetang..Alternativet er å stå og føne og dra og kamme og vokse i en evighet når jeg skal være fin..Kjedelig! ;-)

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg også!

Skjønte ingenting ei stund...

Skrevet

Sulle ønske jeg hadde rettetang til resten av kroppen! I mitt tilfelle ville det ha vært supert!

Skrevet

Jeg kjøpte faktisk min fjerde rettetang idag. Du MÅ ha en med keramisk plater og det bør være mulig å stille varmen også. Du bør også kjøpe en som er tynn for de er mye enklere å bruke pluss at du kommer til lettere.

Dette er den jeg kjøpte:

http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.storefront/45c3cc63002837fc273fc0a8d00c06ba/Product/View/4073

Og fordelen med den er at du kan rette håret når håret er vått fordi den har en slags dampende effekt som tørker håret samtidig. Dermed slipper du bruke føner i tillegg som bare fører til ekstra slitasje.

Jeg kjøpte den forøvrig på smartklubb til 499kr

laguna1365380434
Skrevet

Sulle ønske jeg hadde rettetang til resten av kroppen! I mitt tilfelle ville det ha vært supert!

*lol* :-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg kjøpte faktisk min fjerde rettetang idag. Du MÅ ha en med keramisk plater og det bør være mulig å stille varmen også. Du bør også kjøpe en som er tynn for de er mye enklere å bruke pluss at du kommer til lettere.

Dette er den jeg kjøpte:

http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.storefront/45c3cc63002837fc273fc0a8d00c06ba/Product/View/4073

Og fordelen med den er at du kan rette håret når håret er vått fordi den har en slags dampende effekt som tørker håret samtidig. Dermed slipper du bruke føner i tillegg som bare fører til ekstra slitasje.

Jeg kjøpte den forøvrig på smartklubb til 499kr

Takk! Supert, Mary Poppins. Den så fin ut, og riktig pris også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...