Gjest underholdningsverdi Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Beste skribent- Keinstein Full av propaganda- også Keinstein Størst underholdningsfaktor-Solsikkefrø Simply Susfornuftig til at det blir provoserende - går til NeaNoor. takk for meg. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Ikke helt..;-) Blir mere sånn: Beste skribent- SDD kanskje? Han er morsom.. Full av propaganda- Keinstein, enig..;-P Størst underholdningsfaktor- Oj, den var verre..Mange underholdere her da..SDD igjen? Persille? Glimtipper? Dorthe?Nick? Næsj den var for vrien..Nå ramser jeg bare folk jeg liker og som jg kom på først.. (Selvm det er MANGE flere av dem da)..:-)) Simply Susfornuftig til at det blir provoserende - går til ..Oj..Frosken kanskje? Ikke bli sur da frosken, du virker supergrei, men veldig, veldig fornuftig og "good"..Ingen nattsider og rampejente takter på deg? Sånn innerst inne? ;-) 0 Siter
carma Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Dårligst på tegnsetting - "underholdningsverdi". 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Ikke helt..;-) Blir mere sånn: Beste skribent- SDD kanskje? Han er morsom.. Full av propaganda- Keinstein, enig..;-P Størst underholdningsfaktor- Oj, den var verre..Mange underholdere her da..SDD igjen? Persille? Glimtipper? Dorthe?Nick? Næsj den var for vrien..Nå ramser jeg bare folk jeg liker og som jg kom på først.. (Selvm det er MANGE flere av dem da)..:-)) Simply Susfornuftig til at det blir provoserende - går til ..Oj..Frosken kanskje? Ikke bli sur da frosken, du virker supergrei, men veldig, veldig fornuftig og "good"..Ingen nattsider og rampejente takter på deg? Sånn innerst inne? ;-) Størst underholdningsverdi: laguna! Du er fornøyelig når du "har dagen" - eller rettere sagt, når du slett ikke "har dagen", men likevel raust deler med oss av de dårlige erfaringene du had gjort deg Også synes jeg flisa er morsom! Og en haug andre og... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Størst underholdningsverdi: laguna! Du er fornøyelig når du "har dagen" - eller rettere sagt, når du slett ikke "har dagen", men likevel raust deler med oss av de dårlige erfaringene du had gjort deg Også synes jeg flisa er morsom! Og en haug andre og... Takk! :-) Det var jo veldig hyggelig at du synes det da...Og koselig doler-prisen kan dermed gå til..Deg! :-) 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Takk! :-) Det var jo veldig hyggelig at du synes det da...Og koselig doler-prisen kan dermed gå til..Deg! :-) 0 Siter
Gjest Takk for den gode jobben dere gjør Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 For ikke å glemme: Verdens beste Webmastere har vi nettopp her på DOL! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Min pris går til ALLE DOLERE, for uten dem, ingen underholdning! 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 "Størst underholdningsfaktor-Solsikkefrø" Aww Det var hyggelig å høre Håper det var positivt ment, for da skal jeg fortsette å skrive om hverdagen min. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Dere må slutte med disse jævla forpulte kåringene! Min erfaring fra andre fora er at "årets morsomste" blir langt mindre morsom og "årets provokatør blir langt mindre provoserende etter en slik utmerkelse. 0 Siter
Gjest underholdningsverdi Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 "Størst underholdningsfaktor-Solsikkefrø" Aww Det var hyggelig å høre Håper det var positivt ment, for da skal jeg fortsette å skrive om hverdagen min. Yesss, Keep up the god work Dahhhhlin" Vi dolere burde holde en bankett snart!! 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Dere må slutte med disse jævla forpulte kåringene! Min erfaring fra andre fora er at "årets morsomste" blir langt mindre morsom og "årets provokatør blir langt mindre provoserende etter en slik utmerkelse. Du er bare sur fordi du ikke fikk MIN pris! 0 Siter
Mista nikket Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Syns Flisa har en stor underholdningsverdi jeg. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Du er bare sur fordi du ikke fikk MIN pris! Nei, jeg er jo ny her! Kan ikke regne med priser etter et par dager på forumet. Priser er generelt noe tull. Spesielt militære priser. Man skal liksom ofre livet for en medalje. 0 Siter
Gjest underholdningsverdi Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Du er bare sur fordi du ikke fikk MIN pris! vel, det var nå jeg som gav deg din pris... 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 vel, det var nå jeg som gav deg din pris... Ja Du gav meg en pris, og jeg tror zakkoo ble litt missunnelig 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Nei, jeg er jo ny her! Kan ikke regne med priser etter et par dager på forumet. Priser er generelt noe tull. Spesielt militære priser. Man skal liksom ofre livet for en medalje. Du kan få en pris av meg "årets nykommer" 0 Siter
Gjest fleire Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Er det ikkje fleire prisar? Ein må ha fleire då! 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Du kan få en pris av meg "årets nykommer" Takk! 0 Siter
flisa Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Syns Flisa har en stor underholdningsverdi jeg. Enda jeg er DØNN seriøs? *hrmf* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.