Gå til innhold

Forumu ndersøkelse

Anbefalte innlegg

Gjest underholdningsverdi
Skrevet

Beste skribent- Keinstein

Full av propaganda- også Keinstein

Størst underholdningsfaktor-Solsikkefrø

Simply Susfornuftig til at det blir provoserende - går til NeaNoor.

takk for meg.

laguna1365380434
Skrevet

Ikke helt..;-)

Blir mere sånn:

Beste skribent- SDD kanskje? Han er morsom..

Full av propaganda- Keinstein, enig..;-P

Størst underholdningsfaktor-

Oj, den var verre..Mange underholdere her da..SDD igjen? Persille? Glimtipper? Dorthe?Nick? Næsj den var for vrien..Nå ramser jeg bare folk jeg liker og som jg kom på først.. (Selvm det er MANGE flere av dem da)..:-))

Simply Susfornuftig til at det blir provoserende - går til ..Oj..Frosken kanskje? Ikke bli sur da frosken, du virker supergrei, men veldig, veldig fornuftig og "good"..Ingen nattsider og rampejente takter på deg? Sånn innerst inne? ;-)

tzatziki1365380058
Skrevet

Ikke helt..;-)

Blir mere sånn:

Beste skribent- SDD kanskje? Han er morsom..

Full av propaganda- Keinstein, enig..;-P

Størst underholdningsfaktor-

Oj, den var verre..Mange underholdere her da..SDD igjen? Persille? Glimtipper? Dorthe?Nick? Næsj den var for vrien..Nå ramser jeg bare folk jeg liker og som jg kom på først.. (Selvm det er MANGE flere av dem da)..:-))

Simply Susfornuftig til at det blir provoserende - går til ..Oj..Frosken kanskje? Ikke bli sur da frosken, du virker supergrei, men veldig, veldig fornuftig og "good"..Ingen nattsider og rampejente takter på deg? Sånn innerst inne? ;-)

Størst underholdningsverdi: laguna!

Du er fornøyelig når du "har dagen" - eller rettere sagt, når du slett ikke "har dagen", men likevel raust deler med oss av de dårlige erfaringene du had gjort deg :)

Også synes jeg flisa er morsom!

Og en haug andre og...

laguna1365380434
Skrevet

Størst underholdningsverdi: laguna!

Du er fornøyelig når du "har dagen" - eller rettere sagt, når du slett ikke "har dagen", men likevel raust deler med oss av de dårlige erfaringene du had gjort deg :)

Også synes jeg flisa er morsom!

Og en haug andre og...

Takk! :-) Det var jo veldig hyggelig at du synes det da...Og koselig doler-prisen kan dermed gå til..Deg!

:-)

tzatziki1365380058
Skrevet

Takk! :-) Det var jo veldig hyggelig at du synes det da...Og koselig doler-prisen kan dermed gå til..Deg!

:-)

;)

Gjest Takk for den gode jobben dere gjør
Skrevet

For ikke å glemme: Verdens beste Webmastere har vi nettopp her på DOL!

hidi, the scorpion
Skrevet

Min pris går til ALLE DOLERE, for uten dem, ingen underholdning!

Skrevet

"Størst underholdningsfaktor-Solsikkefrø"

Aww ;) Det var hyggelig å høre ;) Håper det var positivt ment, for da skal jeg fortsette å skrive om hverdagen min.

Skrevet

Dere må slutte med disse jævla forpulte kåringene!

Min erfaring fra andre fora er at "årets morsomste" blir langt mindre morsom og "årets provokatør blir langt mindre provoserende etter en slik utmerkelse.

Skrevet

"Størst underholdningsfaktor-Solsikkefrø"

Aww ;) Det var hyggelig å høre ;) Håper det var positivt ment, for da skal jeg fortsette å skrive om hverdagen min.

Yesss, Keep up the god work Dahhhhlin"

;)

Vi dolere burde holde en bankett snart!!

Skrevet

Dere må slutte med disse jævla forpulte kåringene!

Min erfaring fra andre fora er at "årets morsomste" blir langt mindre morsom og "årets provokatør blir langt mindre provoserende etter en slik utmerkelse.

Du er bare sur fordi du ikke fikk MIN pris!

Skrevet

Syns Flisa har en stor underholdningsverdi jeg.

Skrevet

Nei, jeg er jo ny her! Kan ikke regne med priser etter et par dager på forumet.

Priser er generelt noe tull. Spesielt militære priser. Man skal liksom ofre livet for en medalje.

Skrevet

vel, det var nå jeg som gav deg

din pris...

Skrevet

vel, det var nå jeg som gav deg

din pris...

Ja ;) Du gav meg en pris, og jeg tror zakkoo ble litt missunnelig :P

Skrevet

Nei, jeg er jo ny her! Kan ikke regne med priser etter et par dager på forumet.

Priser er generelt noe tull. Spesielt militære priser. Man skal liksom ofre livet for en medalje.

Du kan få en pris av meg ;) "årets nykommer" ;)

Skrevet

Er det ikkje fleire prisar? Ein må ha fleire då!

Skrevet

Du kan få en pris av meg ;) "årets nykommer" ;)

Takk!

Skrevet

Syns Flisa har en stor underholdningsverdi jeg.

Enda jeg er DØNN seriøs? *hrmf*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...