Gå til innhold

Hjelp meg kreative dolere

Anbefalte innlegg

Gjest NurseNovel
Skrevet

Skal fotografere et tema som heter "klima-forandring".

Gi meg noen forslag - vær kreative - værsåsnill:)

Skrevet

Grønn plen i januar? (Vi hadde det i alle fall nylig...)

Snø i sydligere strøk der de vanligvis ikke har det.

hidi, the scorpion
Skrevet

Barn i vårklær midtvinters.

Gjest Nurse Novel
Skrevet

Barn i vårklær midtvinters.

Takk skal du ha:) Mulig jeg kan ikle dem en shorts for anledningen. Er helt tom for ideer....

hare1365380455
Skrevet

Bilde av "høsten" (vinteren). Vinterskoene som enda står i skapet/boden. Værforandringer (en dag er det regn, hagl, snø, grønt gress).

Gjest Nurse Novel
Skrevet

Grønn plen i januar? (Vi hadde det i alle fall nylig...)

Snø i sydligere strøk der de vanligvis ikke har det.

Godt forslag, men _selvfølgelig_ måtte vi få mikrolite snø i forrige uke....

Hadde forresten tatt _det_ bildet av pjokken på snowracer`n på grønn gressplen med 2 blasse klatter snø bak. Så skulle jeg endre pixel-greie, og resultatet er at bare 1/8 av snowracer`n vises og 1/10 av skulder`n til ungen..... Vet ikke hva som gikk alvorlig feil jeg....

hidi, the scorpion
Skrevet

Takk skal du ha:) Mulig jeg kan ikle dem en shorts for anledningen. Er helt tom for ideer....

Mulig du ikke bør overdrive, he, he.

Men at barn bruker joggesko til skolen i januar og februar, er utrolig spesielt.

Her sør, har vi ikke brukt votter, lue eller skjerf heller.

Ta bilder av barna på en grønn plen (som Gemini foreslår)...

Det er jo sykt!

Gjest Nurse Novel
Skrevet

Bilde av "høsten" (vinteren). Vinterskoene som enda står i skapet/boden. Værforandringer (en dag er det regn, hagl, snø, grønt gress).

Så kreativ du er da:) Hadde jeg aldri kommet til å tenke på:) Kjempeidè! Takk Hare.

hare1365380455
Skrevet

Så kreativ du er da:) Hadde jeg aldri kommet til å tenke på:) Kjempeidè! Takk Hare.

Kanskje det til og med er litt støv på vinterskoene? Lykke til med oppgaven! Skal du ta mange bilder?

Skrevet

Godt forslag, men _selvfølgelig_ måtte vi få mikrolite snø i forrige uke....

Hadde forresten tatt _det_ bildet av pjokken på snowracer`n på grønn gressplen med 2 blasse klatter snø bak. Så skulle jeg endre pixel-greie, og resultatet er at bare 1/8 av snowracer`n vises og 1/10 av skulder`n til ungen..... Vet ikke hva som gikk alvorlig feil jeg....

Behold alltid originalbilder, og jobb med kopier. Hjelper deg lite nå, hvis du har lagret bildet som ble ødelagt...

Gjest Nurse Novel
Skrevet

Kanskje det til og med er litt støv på vinterskoene? Lykke til med oppgaven! Skal du ta mange bilder?

Hadde håpet at jeg kunne klare meg med _ett_. BILDET liksom:)

Hjelper å få gode tips:)

hare1365380455
Skrevet

Jeg tenker forresten på august som en høstmåned, men nå er det enda sommer da. Og i sommer opplevde vi "tropevarme"; tung og varm luft. (Det er det nok ikke så lett å ta bilde av...) Jeg vet om de som bruker sykkelen mer i steden for bilen, for det er sjelden glatte veier. Vårrengjøringen blir tidligere; både inne og ute i hagen. Vi kjøper færre vinterklær. Solfaktoren blir høyere.

Gjest Nurse Novel
Skrevet

Behold alltid originalbilder, og jobb med kopier. Hjelper deg lite nå, hvis du har lagret bildet som ble ødelagt...

Impulsiv og utolmodig som jeg er - så ja - borte er det....

Vel, ikke mye å gjøre ved nå. Ting kunne vært mye verre da:)

hare1365380455
Skrevet

Hadde håpet at jeg kunne klare meg med _ett_. BILDET liksom:)

Hjelper å få gode tips:)

Nå må du si hva det blir til etterpå, da! :D

Skrevet

Impulsiv og utolmodig som jeg er - så ja - borte er det....

Vel, ikke mye å gjøre ved nå. Ting kunne vært mye verre da:)

Ja, ikke noe poeng å gråte over spilt melk. Men legg deg til en god vane der du alltid lager en arbeidskopi, så kan du leke deg av hjertens lyst i bildebehandlingsprogrammet :-)

hare1365380455
Skrevet

Det kan også påvirke turismen. Skiturister blir møtt med bare bakker...

Gjest Nurse Novel
Skrevet

Nå må du si hva det blir til etterpå, da! :D

Ja det skal jeg gjøre. Tenkte å begynne på ny frisk i morgen.

Leser at en av de vanligste klimaendringene er økt vannstand. Får lete etter en ekstrem flo tenker jeg:)

Gjest Nurse Novel
Skrevet

Ja, ikke noe poeng å gråte over spilt melk. Men legg deg til en god vane der du alltid lager en arbeidskopi, så kan du leke deg av hjertens lyst i bildebehandlingsprogrammet :-)

Klokere i dag enn jeg var i går skjønner du:)

Gjest Nurse Novel
Skrevet

Å nei du :) for der er jeg medlem også...:)

Lille flis-svin:) *måtte den beste vinne*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...