Gå til innhold

BOKSTAVKJEKSEN?

Gjest Lille bil-esken som ønsker innhold i kjeks

Anbefalte innlegg

Gjest Lille bil-esken som ønsker innhold i kjeks
Skrevet

Stemmer det jeg hører om at bokstavkjeksen er kommet tilbake i butikkene?? Da må jeg ut i morgen og kjøpe opp et par partier med det. Jeg har fått dette bekreftet fra 2 personer i ulike byer av landet, og jeg HÅPER det stemmer!

Skrevet

Det var noen som skrev om det her for kort tid siden også. Så ja, den er nok tilbake :)

Skrevet

Det stod til og med en artikkel om det i A-magasinet i dag:-)

Skrevet

Det STEMMER! Det er godt også, selv om DINOSAURKJEKSEN er et av mine beste barndomsminner!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hva er så spennende med denne kjeksen? og har noen et bilde så jeg kan se om jeg kjenner igjen dette fantastiske produktet? :)

Gjest Strawberryblonde
Skrevet

Det STEMMER! Det er godt også, selv om DINOSAURKJEKSEN er et av mine beste barndomsminner!!!!!!!!!!!

Jeg fant dinosaurkjeks på ferie i Spania en gang og var helt i hundre - til jeg oppdaget at den var _uten_ sjokolade. Nedtur.

Skrevet

Jeg kjøpte den her i dag.. God kjeks i rosa bil :D

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1170504958' post='3508117]

Jeg kjøpte den her i dag.. God kjeks i rosa bil :D

Rosa bil? Kult! Får finne den til tuppa mi istedenfor politibilen da.

Skrevet

Rosa bil? Kult! Får finne den til tuppa mi istedenfor politibilen da.

Den var stilig ;) Kjøpte den på Bunnpris..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...