flisa Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 ...jeg sier bare en ting: prøv den! ¨ Fy flate for en mann!!! 0 Siter
amber sun Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Ja, sant? Jeg har skrevet om det før her....Den mannen er råsexy! For en gangs skyld var det jeg som var mer begeistret for James Bond enn samboeren, kanskje det har sammenheng med min åpenlysne begeistring for Bond denne gangen, hehe. ;-P 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Mange år siden jeg så en Bond film, men denne var jeg bestemt på å få med meg ) Angrer ikke 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Ja, ikke sant? *fremdeles betatt* 0 Siter
flisa Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 Ja, sant? Jeg har skrevet om det før her....Den mannen er råsexy! For en gangs skyld var det jeg som var mer begeistret for James Bond enn samboeren, kanskje det har sammenheng med min åpenlysne begeistring for Bond denne gangen, hehe. ;-P Gubben - sa at om han fikk velge hvem han kunne få spise middag med -hun dama eller han Bond - så hadde han valgt Bond - LOL 0 Siter
Gjest Mr. Winterbottom Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Gubben - sa at om han fikk velge hvem han kunne få spise middag med -hun dama eller han Bond - så hadde han valgt Bond - LOL Skjønner jeg godt. Damer finnes det masse av, men det florerer ikke med Bond(er) :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Skjønner jeg godt. Damer finnes det masse av, men det florerer ikke med Bond(er) :-) Helt klart. Og heretter finnes det bare en Bond. :-) 0 Siter
flisa Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 Skjønner jeg godt. Damer finnes det masse av, men det florerer ikke med Bond(er) :-) hihi 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Jeg har ikke sett den enda. Så du den på kino eller dvd? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Jeg har ikke sett den enda. Så du den på kino eller dvd? Kommer på DVD i slutten av mars. Hilsen Bond-"eksperten" 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Kommer på DVD i slutten av mars. Hilsen Bond-"eksperten" *gleder meg* 0 Siter
amber sun Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Kommer på DVD i slutten av mars. Hilsen Bond-"eksperten" Gjett hvem som skal kjøpe den dvd'en. ,-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 *gleder meg* Du har absolutt noe å glede deg til! Daniel Craig er alldeles til å spise opp, han er råsexy som Bond. Den lekreste Bond ever. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Gjett hvem som skal kjøpe den dvd'en. ,-) Vet ikke? Jeg skal... ;-) Jeg har allerede forhåndsbestilt den. Skal bli fint å se noe mer enn bare trailerne, hehe. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Du har absolutt noe å glede deg til! Daniel Craig er alldeles til å spise opp, han er råsexy som Bond. Den lekreste Bond ever. Jeg har lest det her! Så er den vel spennende også... 0 Siter
amber sun Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Vet ikke? Jeg skal... ;-) Jeg har allerede forhåndsbestilt den. Skal bli fint å se noe mer enn bare trailerne, hehe. Forhåndsbestilt? såpass...kult! Får sjekke med Platekompaniet. *S* 0 Siter
amber sun Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Vet ikke? Jeg skal... ;-) Jeg har allerede forhåndsbestilt den. Skal bli fint å se noe mer enn bare trailerne, hehe. Da har jeg og forhåndsbestilt den! *gleder meg* 0 Siter
tula Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 James Bond-filmer har aldri interessert meg, men nå må jeg jo bare se denne;) Gjør rollen ham mer sexy enn vanlig? *sikle* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.