jubalong70 Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 http://i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=21790 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 *ler* Dusjer nok helt klart mer kvinnelig enn mannlig i følge denne filmen. Men ikke så kvinnelig altså 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 *ler* Dusjer nok helt klart mer kvinnelig enn mannlig i følge denne filmen. Men ikke så kvinnelig altså 0 Siter
amber sun Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Den der var kjempemorsom! :-D Jeg er nok ikke like detaljert og nøyaktig som den dama der da, men. Mannen var morsom forresten. Skikkelige manne-greier, hehe. ;_P 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Den der var kjempemorsom! :-D Jeg er nok ikke like detaljert og nøyaktig som den dama der da, men. Mannen var morsom forresten. Skikkelige manne-greier, hehe. ;_P "Skikkelige manne-greier, hehe. ;_P " Spesiellt den der "riste på penis og oyyy oyyy" *ler godt* 0 Siter
Anaïs Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Uff, fikk ikke disse kvinnelige pluss-sidene, gitt... Ser nà at jeg mà skjerpe meg og bli mer jente:-/ 0 Siter
amber sun Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 "Skikkelige manne-greier, hehe. ;_P " Spesiellt den der "riste på penis og oyyy oyyy" *ler godt* Ja nettopp! haha den var konge. Er jo litt kult og da, syns den var kjempemorsom jeg. Viste den til samboeren, vi lo godt begge to, det var mye tatt på kornet der ja. :-D 0 Siter
Line Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Jeg er ikke så nøye som den dama der gitt... bruker ikke sånn svampestæsj og ansiktsscrub i dusjen!. Klærne havnet som regel rett i skittentøysdunken også, i steden for å få tellekant på en stol Hehe... Hadde jeg hatt en mann som hadde lagt igjen kjønnshår på såpa, så hadde jeg blitt suuuuur. Æsj, ekkelt! Jeg liker ikke hår 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.