Gjest om tamponger Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Om tamponger. Hvor langt inn skal de? Like innenfor åpningen, eller helt til bunns? Og hvordan får man i tilfelle dyttet dem så langt inn? 0 Siter
carma Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Så langt inn du får den. Med en finger altså... 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Prøv å følge bruksanvisningen hvis du er nybegynner. Det er viktig at de kommer så langt inn du klarer med en finger eller innføringshylse. Blir de sittende for lavt/langt nede så kjenner du dem og det er vondt. En tampong som sitter riktig kjennes ikke i det hele tatt. Viktig at den settes "rett opp", hvis den går inn litt på skrå så kan det skje lekkasjer. Husk god hygiene og jevnlig skifte. 0 Siter
amber sun Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Den skal så langt inn som du får den med en finger, f eks langefingeren som går lengst inn. Hvis du har problemer, kan du begynne med Tampax, de har innføringshylse. Hvis tampongen sitter for langt ute, er det ubehagelig og det blir lekkasje. :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 De skal så langt inn at du ikke kjenner dem når du reiser deg opp. Dvs. at de skal ganske langt inn. Jeg bruker langfingeren til å skyve den helt inn. Synes du det er vanskelig kan du bruke Tampax. De har en innføringshylse som hjelper deg til å få den helt inn. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Så langt inn jeg kommer pleier jeg. Stopper seg jo selv etter lengden på fingrene, men da kjenner jeg gjerne at det butter også. 0 Siter
Speak Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 De må mer enn rett innenfor. Jeg bruker fingeren og dytter den godt på plass. 0 Siter
flisa Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 husk at du skal dytte litt bak- og oppover - eller butter den., Følg fingerens krumming - da blir det rett 0 Siter
Lurveline Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Sett den ene foten oppå toalettet, da er det lettere å få den på plass. 0 Siter
nøffgakkmøbææ Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 gud som jeg har slitt med dette:=) løsningen ble tampax, de kommer med hylse slik at du er garantert å få de langt nok inn. som nybegynner ville jeg tatt en fot på toalettet, før hylsen inn skjevt mot nedre del av ryggen/øvre del av rumpen. du tar hylsen helt inn slik at du fortsatt har grep, og så skyver du "den indre"hylsen opp så langt den kommer. og vips! begynn med den minste størrelsen, så ser du etterhvert vilken "styrke" du trenger. det er bilder av alt i pakken:=) 0 Siter
Gemini Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Bruk Tampax, da får du det mye enklere til enn med ob og andre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.