Gå til innhold

Hårforlengelse.

Anbefalte innlegg

Gjest Pontiac
Skrevet

Noen som har/har hatt det. Sveiset.

Erfaringer.

Hvor mye betaler man (i forhold til første påsett) å sette dem opp igjen etter hårvekst etter et par/tre måneder?

Sliter sveisinga på ens eget hår?

Sitter det godt i det hele tatt?

Skrevet

Tenker du på hair extensions? Jeg hadde ALDRI tatt det! Jeg kjenner maange som har tatt det og samtlige angrer. Det ødelegger ditt eget hår fullstendig, så når du skal ta det av igjen sitter du igjen med tynt pistrete hår.

Gjest mandolina
Skrevet

Tenker du på hair extensions? Jeg hadde ALDRI tatt det! Jeg kjenner maange som har tatt det og samtlige angrer. Det ødelegger ditt eget hår fullstendig, så når du skal ta det av igjen sitter du igjen med tynt pistrete hår.

Håret blir ikke ødelagt av hair extencion.

Datteren min har tatt det flere ganger, og det har ikke gått utover hårkvaliteten.

Det er viktig at professionelle utfører jobben, både med å sette det på og å ta det av.

De som har fått ødelagt håret har sikkert ikke vært nøye nok når de hat tatt av håret igjen.

Hilsen

Skrevet

Håret blir ikke ødelagt av hair extencion.

Datteren min har tatt det flere ganger, og det har ikke gått utover hårkvaliteten.

Det er viktig at professionelle utfører jobben, både med å sette det på og å ta det av.

De som har fått ødelagt håret har sikkert ikke vært nøye nok når de hat tatt av håret igjen.

Hilsen

Vel jeg kjenner som sagt rundt 15 jenter som har tatt det og alle har mistet enormt mye hår når de skulle ta av sine hair extnsions, så det er nok individuelt. Men jeg hadde uansett aldri tatt sjansen.

Skrevet

Jeg ville nok ikke valgt å fått sveiset på hår i dag, men heller den nye metoden (Batistone tror jeg den heter), montering hos frisør selvsagt. Det er mye billigere, skal du sveise på extensions og samtidig få et bra resultat blir det som oftest svindyrt, gjerne dobbelt så dyrt som andre metoder.

http://www.batistone.no/

Gjest spar til langt hår istedenfor
Skrevet

Jeg ville nok ikke valgt å fått sveiset på hår i dag, men heller den nye metoden (Batistone tror jeg den heter), montering hos frisør selvsagt. Det er mye billigere, skal du sveise på extensions og samtidig få et bra resultat blir det som oftest svindyrt, gjerne dobbelt så dyrt som andre metoder.

http://www.batistone.no/

Ja for det er jo såååå "fiiiint" ... herregud, en bekjent har betalt haugevis av penger for å få lenger hår, jeg kikka litt nøye på det, løfta opp hennes eget hår som ligger over .... kjære jeremias så stygt ! "Opphenget" hang litt hist og her, så tydligvis hadde det begynt å løsne litt, hun har hatt det i håret sitt litt over en uke ....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...