Gå til innhold

Hva slags stasjonær harddisk bør jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Gjest trenger ny pc
Skrevet

Jeg trenger ny pc, dvs jeg trenger bare harddisken for jeg har et spesialtastatur og bra flatskjerm fra før. (Går dt an å bare kjøpe harddisken?)

Den pc'n jeg har fra før, er en Packard Bell kjøpt på Lefdal, som jeg har vært veldig misfornøyd med. Den har bl.a. ikke klart å kommunisere med andre harddisker (først en ekstra harddisk som ble lagt inn i maskinen, og etterpå en løs harddisk). Lefdal har heller ikke vært særlig serviceminded.

Jeg skal bruke pc'n til bl.a. videoredigering, og ellers mest word og internett.

Nå vil jeg kjøpe en harddisk med stor kapasitet, som også klarer å kobles til eventuelle andre harddisker (jeg liker å legge filmer på en egen harddisk).

Hvor er det lurt å kjøpe dette?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Stasjonær PC. Det heter PC. _så_ har du tastatur og skjerm i tillegg. Harddisken er en lagringsenhet som står inni datamaskinen sammen med blant annet skjermkort og lydkort.

Sjekk http://www.dinside.no for siste måneds anbefaling av stasjonære maskiner. Der pleier de vel komme med priser både med og uten skjerm/tastatur/mus.

Gjest trenger ny pc
Skrevet

Stasjonær PC. Det heter PC. _så_ har du tastatur og skjerm i tillegg. Harddisken er en lagringsenhet som står inni datamaskinen sammen med blant annet skjermkort og lydkort.

Sjekk http://www.dinside.no for siste måneds anbefaling av stasjonære maskiner. Der pleier de vel komme med priser både med og uten skjerm/tastatur/mus.

Takk for oppklaringen.Og takk for linken.

Det jeg trenger er en pc, uten tastatur, mus og skjerm (for det har jeg). Oftest ser jeg dette solgt som en pakke.

Det jeg først og fremst er opptatt av, er kvalitet og god service. Jeg har så negativ erfaring med Lefdal og den type butikker.

Bor i Oslo. Prøver å lete etter noen gode pc-butikker her.

Har noen her god erfaring med noe spesielt merke?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Takk for oppklaringen.Og takk for linken.

Det jeg trenger er en pc, uten tastatur, mus og skjerm (for det har jeg). Oftest ser jeg dette solgt som en pakke.

Det jeg først og fremst er opptatt av, er kvalitet og god service. Jeg har så negativ erfaring med Lefdal og den type butikker.

Bor i Oslo. Prøver å lete etter noen gode pc-butikker her.

Har noen her god erfaring med noe spesielt merke?

De siste stasjonære datamaskinene jeg har hatt har vært sammen av enten Komplett eller MultiCom, sa har jeg selv valgt komponenter. Er ikke spesielt glad i ferdigmaskiner av en eller annen grunn.

På linken jeg sendte får du sikkert fordleer og ulemper ved de forskjellige maskinene, så kan du ut fra det vurdere hva du trenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...