Gå til innhold

Kvalm og trett siden onsdag

Anbefalte innlegg

Gjest uopplagt
Skrevet

Jeg har nå vert kvalm og trett siden onsdag. Ikke kastet opp og får nok søvn. Jeg er ikke gravid. Hva kan det være?

Skrevet

Akkurat sånn hadde jeg det og!

I jula og på nyåret. Vet ikke helt hva som gjorde det, men en dag så gikk det bare over. Var noen på dol som tipset meg at det kunne være p-pillene.

God bedring. Føler med deg :)

Gjest uopplagt
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1170504727' post='3508111]

Akkurat sånn hadde jeg det og!

I jula og på nyåret. Vet ikke helt hva som gjorde det, men en dag så gikk det bare over. Var noen på dol som tipset meg at det kunne være p-pillene.

God bedring. Føler med deg :)

Jeg bruker hormonspiral, kanskje det er pga. den? Har aldri vert kvalm sånn før. Har hatt den inne i snart fem år nå.

Trodde jo først det var omgangssyke men har verken kastet opp eller hatt løs mage.

Kontakter doktor over helga om det fortsatt er der.

Skrevet

Jeg bruker hormonspiral, kanskje det er pga. den? Har aldri vert kvalm sånn før. Har hatt den inne i snart fem år nå.

Trodde jo først det var omgangssyke men har verken kastet opp eller hatt løs mage.

Kontakter doktor over helga om det fortsatt er der.

Kanskje?

Fortell gjerne hvordan det gikk hos legen, hvis du drar dit :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...