Gå til innhold

Hva skal jeg drikke i kveld?

Gjest ikke på fylla, men på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på vors, deretter på byen...men jeg kan ikke komme på noe godt å drikke!

Jeg er så lei av rom&cola, rødvin og hvitvin. whiskey er godt men blir nok i sterkeste laget.

Trenger tips!

Bruker som regel å ha med ca 2 flasker vin, så noe som tilsvarer den mengden er fint:)

Skrevet

Andre drinker med sprit i? f.eks tequila sunrise? Rosévin? Øl?

Skrevet

ØL!

Nei, jeg glemte å ta med at jeg ikke vil ha med øl eller (jeg må ha min. 10 flasker eller 6 bokser og det blir så mye å bære på)

Skrevet

Nei, jeg glemte å ta med at jeg ikke vil ha med øl eller (jeg må ha min. 10 flasker eller 6 bokser og det blir så mye å bære på)

LOL, du klarer da å bære 6 bokser! veier jo bare 3 kg...

Skrevet

LOL, du klarer da å bære 6 bokser! veier jo bare 3 kg...

Hehe, ja, det høres kanskje teit ut, men jeg skal også bære en stor veske og en pose med støvletter (sukk). Det er glatt også!

Men jeg er glad i øl da....Rusbrus skal jeg hvertfall ikke ha!

Skrevet

Hørt om bayer?

Jeg trodde det stod babyer. Skjønte ikke helt hva det hadde med saken å gjøre! Hi hi

Skrevet

Hehe, ja, det høres kanskje teit ut, men jeg skal også bære en stor veske og en pose med støvletter (sukk). Det er glatt også!

Drikk brus - det smaker i det minste godt :D

Gjest ikke på fylla, men på..
Skrevet

Drikk brus - det smaker i det minste godt :D

Det synes ikke jeg!:D

Skrevet

Bra, rusbrus er for 12-åringer!

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1170506536' post='3508156]

Jeg trodde det stod babyer. Skjønte ikke helt hva det hadde med saken å gjøre! Hi hi

LOL det trodde jeg også!

Gjest skållll
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1170506581' post='3508157]

Vodkabattery ;)

Midt i blinken for meg :) !!

Skrevet

2 flasker vin, men ikke på fylla?? Jeg hadde ligget under bordet etter 2 flasker vin på vorspiel jeg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...