Angelica :o) Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Midt i blinken for meg !! Lykke til 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 LOL det trodde jeg også! *Knis* Det har nok vært en litt for lang jobbuke 0 Siter
Piraye Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Hehe, ikke på fylla?? Tror jeg hadde måtte pumpes etter 2 flasker vin på vors. Vil påstå det er vanskeligere å drasse med seg 2 flakser vin enn en sixpack boksøl forresten. 0 Siter
keinstein Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Bare ikke gjør som Johannes. Han klarte ikke alltid å styre seg, så under nattverden i år 30 måtte Jesus beklage: "Du får bare mjælk du Johannes, som blir så gæærn i fylla!" 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Ei flaske Baileys!! Skikkelig namnam. Ha den i kaffen eller kald med is. Jeg vil ha meg det litt senere. Hente barn hjem fra bursdag først 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.