Gå til innhold

Test: Er du stresset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

He He, blir svimmel av sånt:)))

Vist man "stirrer" så står det stille.

(sløret blikk)

Vet ikke hvordan jeg skal beskrive stirrende blikk :)))))

Skrevet

He He, blir svimmel av sånt:)))

Vist man "stirrer" så står det stille.

(sløret blikk)

Vet ikke hvordan jeg skal beskrive stirrende blikk :)))))

Myser mener du?

Skrevet

Myser mener du?

Ja det var ordet!!

Da står de helt stille, fikk jeg til da:))))

Skrevet

Ble sjøsyk av det her :). Men ble helt stille om jeg nesten lukket øynene. Vi det si at jeg ikke stresser når jeg lukker øynene. :)

Skrevet

Beveget seg littegrann, når jeg stirret sto det i ro.

Rolige bevegelser bare.

Betyr det at jeg ikke er stresset? Fine. .-D

Skrevet

her gikk det rundt ja, selv når jeg stirret var det bevegelse på kanten..

så da er jeg vel en temmelig stressa person, men det visste jeg jo:s vet ikke åssen jeg skal få gjort no med det heller.. hehe..

Skrevet

Ja det var ordet!!

Da står de helt stille, fikk jeg til da:))))

Når en myser forsvinner detaljene som må til for at helheten skal gi synsbedraget, eller de blir uklare.

Skrevet

Like etter jeg blunket, leet de litt på seg ellers sto de stille. En måtte sitte helt rolig uten bevegelse. Når jeg leste under og hadde øyebevegelse så jeg underkanten på det siste bilde og da var det i bevegelse.

Tror ikke jeg er stressa. Har hørt at jeg har samme virkning som valium:-)

Skrevet

Tror ikke på at det har noe med stress å gjøre, det er bare et synsbedrag...

Skrevet

Det står nederst at det egentlig ikke rører seg i det hele tatt. Men ser man det beveger seg mye likevel, er man stresset;o)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

enig.

moro- men kun synsbedrag.

Skrevet

Jøss. Med en gang jeg kom inn på siden så beveget det seg på hauger og kanter... Alle tre bildene.

Trengte ikke å se på dem omtrent, for det var bevegelse der, gitt!

Ikke rart om det er en indikasjon på at man er stresset, for jeg er i grunn kjempestresset for tiden på av en samlivskrise.

Skrevet

De "beveget" seg masse hos meg. Jeg tror ikke jeg er stresset, er generelt ikke det :) Men litt i farta for tiden...

Skrevet

Enkelt sagt; har man flakkende blikk er man stresset,og ser man kun på et punkt er man ikke det.

Beveget seg i begynnelsen, men stoppet da jeg fokuserte på et punkt.

Gjest Aviaana
Skrevet

Har ikke tatt testen en gang. Jeg er derimot stresset til tusen. Går på stressmestringskurs da, så jeg håper å få bedre orden på stresset etterhvert:)

Skrevet

Det står nederst at det egentlig ikke rører seg i det hele tatt. Men ser man det beveger seg mye likevel, er man stresset;o)

Jeg ser jo at de egentlig ikke beveger seg. Jeg mener bare at det er et synsbedrag at de beveger seg, ikke tegn på stress. :)

Skrevet

Jeg ser jo at de egentlig ikke beveger seg. Jeg mener bare at det er et synsbedrag at de beveger seg, ikke tegn på stress. :)

Det står nederst på siden at det er et synsbedrag. Men de som ser at det beveger seg er stresset. Mye bevegelse = mye stresset. Litt bevegelse = litt stresset.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Det står nederst på siden at det er et synsbedrag. Men de som ser at det beveger seg er stresset. Mye bevegelse = mye stresset. Litt bevegelse = litt stresset.

Tror du det?

Altså at stresset vil kunne måles ved hastigheten på synsbedraget?

Har du testet det på barn?

Skrevet

Tror du det?

Altså at stresset vil kunne måles ved hastigheten på synsbedraget?

Har du testet det på barn?

Tror og tror, jeg leser bare det som står på siden jeg.

Kan teste det på barna, når de bare har stått opp så:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...