Gå til innhold

Test: Er du stresset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror og tror, jeg leser bare det som står på siden jeg.

Kan teste det på barna, når de bare har stått opp så:o)

Testet netopp på min datter på 15, hun så ingen bevegelse, men den nederste rørte seg litt sa hun:))))

Skrevet

Testet netopp på min datter på 15, hun så ingen bevegelse, men den nederste rørte seg litt sa hun:))))

Jenta mi på ti sier det rører seg litt.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Mine barn sa også at figurene stod i ro....

Skjønner det ikke- for jeg blir svimmel av å se på dem!

Skrevet

Testet jenta på 12 nå, hun sier den øverste står stille mens di andre rører seg bittelitt.

Skrevet

Mine barn sa også at figurene stod i ro....

Skjønner det ikke- for jeg blir svimmel av å se på dem!

Her også, fin måte å bli uvel på:))))

Skrevet

Testet jenta på 12 nå, hun sier den øverste står stille mens di andre rører seg bittelitt.

Jeg sourte henne hva hun så, hun lurte vel på om jeg ikke ser noen ting:)))

Var litt redd hun skulle bli påvirket av meg vist jeg sa at de figurene gikk rundt:)))

Skrevet

Dette er neppe en reell test. Dette er en optisk illusjon/fenomen og det er helt normalt at figurene ser ut som de beveger seg ved enkelte blikkretninger. At de evt ikke gjør d hos barn og eldre kommer av utviklingen av synet og gjøre.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Dette er neppe en reell test. Dette er en optisk illusjon/fenomen og det er helt normalt at figurene ser ut som de beveger seg ved enkelte blikkretninger. At de evt ikke gjør d hos barn og eldre kommer av utviklingen av synet og gjøre.

flott!

Høres rimelig og rett ut.

Skrevet

En reell test er det nok ikke, man kan finne mye rart på nett. Men en morsom test var det;o)

Skrevet

Det står nederst på siden at det er et synsbedrag. Men de som ser at det beveger seg er stresset. Mye bevegelse = mye stresset. Litt bevegelse = litt stresset.

Ok, men jeg tror fremdeles ikke at det har noe med stress å gjøre :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...