Gå til innhold

Minikjoler i moten -

Anbefalte innlegg

Gjest give me yellow
Skrevet

Stilig med sånne kjoler om man har kropp til det. Syns hun i den kjolen ser gravid ut i sin kjole. Litt uheldig der, kanskje..? Pen dame i alle fall :-)

Skrevet

Det er vel håret vil jeg tro.

Ellers syns jeg kjolene hadde vært finere hvis de var litt lengre, men det er jo min smak da.

Skrevet

Det er vel håret vil jeg tro.

Ellers syns jeg kjolene hadde vært finere hvis de var litt lengre, men det er jo min smak da.

Håret? På huden på brystet?

Altså, dama sitt høyre bryst, der huden viser. Ser ut som strekkmerker. Er definitivt ikke hår ihvertfall.

Jeg mener på slide-showet lenger nede på siden. Ikke nr.2 fra venstre øverst, det er jo Brooke Hogan. Jeg mener hun Roderick-dama i brun utringet kjole. :-)

Skrevet

Stilig med sånne kjoler om man har kropp til det. Syns hun i den kjolen ser gravid ut i sin kjole. Litt uheldig der, kanskje..? Pen dame i alle fall :-)

Hun i gul kjole ser gravid ut ja. Enig i det.

Skrevet

Tror det er strekkmerker, ja. Ser ut som slike "rynker" enkelte får av siikonpupper. Ikke direkte pent.

Skrevet

Altså, dama sitt høyre bryst, der huden viser. Ser ut som strekkmerker. Er definitivt ikke hår ihvertfall.

Jeg mener på slide-showet lenger nede på siden. Ikke nr.2 fra venstre øverst, det er jo Brooke Hogan. Jeg mener hun Roderick-dama i brun utringet kjole. :-)

Ok, jeg så på feil bilde :-)

Er enig med deg at det så litt rart ut ja. Sikkert bare kjæresten som har klort henne litt, hehe..

Syns ikke det ser ut som strekkmerker, men vet ikke helt hva det kan være heller.

Skrevet

Tror det er strekkmerker, ja. Ser ut som slike "rynker" enkelte får av siikonpupper. Ikke direkte pent.

Ja, det var det jeg mente og. Så det er fare for strekkmerker med silikon også...

Skrevet

Ja, det var det jeg mente og. Så det er fare for strekkmerker med silikon også...

Strekkmerker oppstår jo fordi huden strekkes fortere enn den klarer å følge med på. Så da må det da være stor fare for strekkmerker på silikonpupps. Men noen ganger (jeg har liksom ikke sett så voldsomt mange silikonpupper), ser det mer ut som "rynker" enn strekkmerker. Som om huden er skrumpet litt sammen.

Skrevet

jeg elsker minikjoler!!!! :0)

og jepp det er nok strekkmerker ja..

Skrevet

jeg elsker minikjoler!!!! :0)

og jepp det er nok strekkmerker ja..

Jeg og elsker minikjoler. Gleder meg til å finne noen sånne i butikken...får satse på en sexy sommermote her og!

Skrevet

Skjoldete selvbruningskrem?

Skrevet

Skjoldete selvbruningskrem?

Det kan også hende ja..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...