amber sun Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Sjekk disse, nå er minikjoler uten stropper tilbake. ganske stilige mange av dem. :-) Men sjekk Brandie Roderick, 2.bilde her. Er det strekkmerker vi kan skimte på høyre bryst, eller er det bare lyset? http://www.side2.no/mote/article886517.ece 0 Siter
Gjest give me yellow Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Stilig med sånne kjoler om man har kropp til det. Syns hun i den kjolen ser gravid ut i sin kjole. Litt uheldig der, kanskje..? Pen dame i alle fall :-) 0 Siter
Tonette Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Det er vel håret vil jeg tro. Ellers syns jeg kjolene hadde vært finere hvis de var litt lengre, men det er jo min smak da. 0 Siter
amber sun Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 Det er vel håret vil jeg tro. Ellers syns jeg kjolene hadde vært finere hvis de var litt lengre, men det er jo min smak da. Håret? På huden på brystet? Altså, dama sitt høyre bryst, der huden viser. Ser ut som strekkmerker. Er definitivt ikke hår ihvertfall. Jeg mener på slide-showet lenger nede på siden. Ikke nr.2 fra venstre øverst, det er jo Brooke Hogan. Jeg mener hun Roderick-dama i brun utringet kjole. :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 Stilig med sånne kjoler om man har kropp til det. Syns hun i den kjolen ser gravid ut i sin kjole. Litt uheldig der, kanskje..? Pen dame i alle fall :-) Hun i gul kjole ser gravid ut ja. Enig i det. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Tror det er strekkmerker, ja. Ser ut som slike "rynker" enkelte får av siikonpupper. Ikke direkte pent. 0 Siter
Tonette Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Håret? På huden på brystet? Altså, dama sitt høyre bryst, der huden viser. Ser ut som strekkmerker. Er definitivt ikke hår ihvertfall. Jeg mener på slide-showet lenger nede på siden. Ikke nr.2 fra venstre øverst, det er jo Brooke Hogan. Jeg mener hun Roderick-dama i brun utringet kjole. :-) Ok, jeg så på feil bilde :-) Er enig med deg at det så litt rart ut ja. Sikkert bare kjæresten som har klort henne litt, hehe.. Syns ikke det ser ut som strekkmerker, men vet ikke helt hva det kan være heller. 0 Siter
amber sun Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 Tror det er strekkmerker, ja. Ser ut som slike "rynker" enkelte får av siikonpupper. Ikke direkte pent. Ja, det var det jeg mente og. Så det er fare for strekkmerker med silikon også... 0 Siter
NeaNoor Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Ja, det var det jeg mente og. Så det er fare for strekkmerker med silikon også... Strekkmerker oppstår jo fordi huden strekkes fortere enn den klarer å følge med på. Så da må det da være stor fare for strekkmerker på silikonpupps. Men noen ganger (jeg har liksom ikke sett så voldsomt mange silikonpupper), ser det mer ut som "rynker" enn strekkmerker. Som om huden er skrumpet litt sammen. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 jeg elsker minikjoler!!!! :0) og jepp det er nok strekkmerker ja.. 0 Siter
amber sun Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 jeg elsker minikjoler!!!! :0) og jepp det er nok strekkmerker ja.. Jeg og elsker minikjoler. Gleder meg til å finne noen sånne i butikken...får satse på en sexy sommermote her og! 0 Siter
April Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Håret? På huden på brystet? Altså, dama sitt høyre bryst, der huden viser. Ser ut som strekkmerker. Er definitivt ikke hår ihvertfall. Jeg mener på slide-showet lenger nede på siden. Ikke nr.2 fra venstre øverst, det er jo Brooke Hogan. Jeg mener hun Roderick-dama i brun utringet kjole. :-) Skjoldete selvbruningskrem? 0 Siter
amber sun Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 Skjoldete selvbruningskrem? Det kan også hende ja.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.